Ze zien toch wel dat het een gezond, vrolijk ventje is dus dan gaan ze er vanuit dat het allemaal wel goed zal zijn

Maargoed, tot nu toe hebben we een kinderarts gehad die al heel wat jaartjes mee draaide en zich niet snel gek liet maken. Die is nu met pensioen dus ben benieuwd of we over een maand of wat een hele fanatieke jongeling met regelboekje in de hand aantreffen ofzo

Ik vind het ook wel leuk om te lezen dat mensen het een peuleschilletje vinden.
Dan heb je gewoon best wel mazzel gehad denk ik in een aantal dingen.
Ik ken de periodes dat alles weinig energie kost en gewoon lekker loopt, maar ook die uitzichtloze periodes dat het extreem verstikkend is omdat er veel gedoe is met slapen en eten enzo

Hoe vervelend het ook altijd klinkt, ik moet ook wel toegeven dat het ècht anders is als je zelf een kleintje hebt want hoe moe je ook bent geweest, die eerste weken / maanden....dat slaat echt alles

Vooral ook dat 24-7 elk moment paraat moeten kunnen staan vanwege kleine die ineens begint te brullen om melk
Maar het wordt nu wel zoetjes aan iets makkelijker. Ik vind deze leeftijd ook geweldig. Je ziet echt met de dag de persoonlijkheid ontwikkelen en het echte opvoeden begint nu ook. Dat kan ik wèl

Nouja ook niet altijd natuurlijk, maar meestal is het een snoepje 

) dan verwacht ik dat 1 en ander zeker wel makkelijker zal zijn omdat je het al eens gedaan hebt en je dus niet meer alles uit moet vinden