Vriendje heeft geen tijd meer :(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 18:27

Joanieke schreef:
Nu ben ik wel benieuwd hoe het nu met TS gaat, de meeste berichten hier heeft ze nog niet eens gelezen waarschijnlijk.. (Laatst gezien gister begin van de middag, en dat is alweer meer dan een pagina aan reacties geleden.. := )

Mijn gedachte

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 18:28

Rocamor schreef:
Ik vraag me af of vriendje binnenkort de knoop doorhakt. Hij heeft een lief vriendinnetje dat precies doet dat hij wil. Ze mag bij hem zijn als hij daar behoefte aan heeft. En heeft rust als hij geen zin heeft.

Enige reden om het uit te maken is als hij een lekkerder hapje voorgeschoteld krijgt.

Lijkt me

Zo werkt het niet :=
Ik heb een ex waar ik toen alles voor deed. Maar hij zag ook geen toekomst met mij. Jammer maar helaas. En nee hij had ondertussen geen nieuw iemand gevonden

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 20:57

Ik heb 3 jaar een lange afstandsrelatie gehad waardoor ik mijn vriend destijds alleen op zaterdag en zondag zag.
Ik kreeg toen ook een aanbod om op de zondag ochtend een baantje te krijgen, verdiende erg goed en alleen al voor het loon zou ik het zonder nadenken doen, maar goed.. het was op zondagochtend en mijn vriend woonde 110 km bij me vandaan. Wat dus inhoudt dat ik hem alleen op zondag kon zien (na mijn werk dat dan om 10 uur sochtends klaar was).
Dat vond ik te weinig en ik vind dat geen goede basis voor een relatie. Ook hij was er niet blij mee. Ik heb toen het aanbod gekregen om op zaterdagochtend daar te werken waarna ik naar stal ging en daarna naar mijn vriend en bleef slapen. Werkte prima. Totdat zijn hobby de hele zaterdag in beslag ging nemen en we elkaar alsnog alleen zondag zagen. Daarna ging het kapot.

Ik vind dat je geen baantje kunt nemen in het weekend als je al geen tijd hebt voor je vriendin. Geld is belangrijk maar je moet prioriteiten stellen. en ik vind dat je relatie dat moet zijn, anders is er geen ruimte voor een relatie.

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 20:58

Hoe is het nu TS?

Desiree

Re: Vriendje heeft geen tijd meer :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 16:34

Volgens mij zit ze verdrietig te kniezen...

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 16:59

Heb even het topic snel doorgelezen...
Maar...lees de reacties met een open houding.

Succes met het uitmaken (hopelijk)!
Deze jongen is je aandacht en liefde niet waard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 17:01

Desiree schreef:
Volgens mij zit ze verdrietig te kniezen...

Of ze zijn alsnog samen een goed gesprek aan het voeren.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 17:04

Geloof jij het?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 17:13

Ik dacht eerst even: "Stel je niet zo aan TS...."

Totdat ik las dat hij wel even liet weten wanneer hij een gaatje had om een serieus gesprek te voeren... toen dacht ik, nee TS, je hebt je niet aangesteld... Je hebt aangevoeld dat het niet in de haak was. Toen kwamen de zeven weken Skypen vanuit Afrika erbij...

Echt hoe moeilijk ook... Even realistisch zijn en de knoop voor hem doorhakken. Daar zal hij van balen. En jij wint... Hoe onvolwassen het ook klinkt... Het zal beter voor je voelen. Want dan heb jij de touwtjes in handen gehad, heb jij besloten hoe het zou gaan en is het je niet overkomen.

"I'm not a stop along the road, I'm a destination!"

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 17:18

Oké, even wat punten op een rijtje. De vriend van TS :

- heeft het te druk voor haar
- moet eens kijken of hij een gaatje voor dr kan vinden
- stuurt per sms dat ie twijfelt aan een toekomst samen
- laat vervolgens nogmaals weten dat ie pas over een x aantal dagen/weken tijd heeft
- zoekt zelf nauwelijks contact
- interesseert het waarschijnlijk niet als TS zegt het uit te willen maken

Sorry hoor, maar ergens bij punt 2 en zeker bij punt 3 had ik dat ventje al lang een schop onder z'n hol gegeven en was ik persoonlijk naar hem toe gegaan om te zeggen dat ie het zelf kan uitzoeken. Je laat je toch zeker niet zo ontzettend gebruiken door een knul die nog niet eens de ballen heeft om persoonlijk tegen je te zeggen dat ie twijfelt aan een toekomst samen?

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 17:39

Lieve ts,
Je bent nog zo jong.. kies voor jezelf. Ja dat is moeilijk maar geen tijd? Tijd maak je maar.
Per sms aangeven twijfelen aan de relatie?! Serious... dude.
Die was er direcr uitgevlogen. Hij is je kostbare tijd niet waard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 17:42

Als je het nu uitmaakt voel je je over 2 weken al veel beter dan nu en over een maand denk je "waarom heb ik hem in godsnaam niet eerder de deur gewezen?"

Kortom, even de hakken eronder. Heb bijna hetzelfde meegemaakt, die gasten zijn het niet waard. Liefde maakt blind, na zo'n relatie weet je zeker dat dat waar is.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 17:51

Resistance schreef:
Als je het nu uitmaakt voel je je over 2 weken al veel beter dan nu en over een maand denk je "waarom heb ik hem in godsnaam niet eerder de deur gewezen?"

Kortom, even de hakken eronder. Heb bijna hetzelfde meegemaakt, die gasten zijn het niet waard. Liefde maakt blind, na zo'n relatie weet je zeker dat dat waar is.

Dit inderdaad... na 7 jr had ik eindelijk de moed. En ik ben er zo blij mee.

amboewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 18:02

Kies voor jezelf! Sterkte!!

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 19:04

Ts, hoe staat het ervoor? Heb je al meer duidelijkheid tegenover jezelf kunnen krijgen?? Heeft hij al tijd voor je gemaakt?

Heel veel sterkte!

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 19:42

Ga gewoon zelf andere leuke dingen doen en ook uit met anderen. En neem gewoon helemaal niet meer zelf contact met hem op. Dan hoef je geen vervelend gesprek te voeren. Misschien gaat hij je dan missen en gaat zelf achter jou aan .En misschien ook niet maar dan ben jij zelf al aan je eigen leven aan het werken.Althans zo zou ik het doen. Want lang wachten op iemand die nooit tijd heeft is verknoeien van jouw tijd.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 16:36

Ts kan idd zelf ook geen contact opnemen.
Maar dan blijft het in haar hoofd zitten, tenminste dat zou bij mij zo zijn.
Voor mezelf zou ik duidelijkheid willen hebben.
Ik had waarschijnlijk een sms terug gestuurd met is dit jou manier om het uit te maken?
Dan volgt meestal wel het verlossende woord.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 18:12

Hoe gaat het nu ts?

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:29

waxmeltsenzo schreef:
Ik had waarschijnlijk een sms terug gestuurd met is dit jou manier om het uit te maken?

Maar als je een weigerachtig vriendje onder druk zet dan maakt hij het zeker uit. Als je hem zelf gaat negeren dan snapt hij dat niet en gaat weer belangstelling voor je krijgen. Waarop jij dan degene wordt die weer de teugels in handen heeft, en hopenlijk zo verstandig om hem een koekje van eigen deeg te geven. :j

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:56

anjali schreef:
waxmeltsenzo schreef:

Maar als je een weigerachtig vriendje onder druk zet dan maakt hij het zeker uit. Als je hem zelf gaat negeren dan snapt hij dat niet en gaat weer belangstelling voor je krijgen. Waarop jij dan degene wordt die weer de teugels in handen heeft, en hopenlijk zo verstandig om hem een koekje van eigen deeg te geven. :j

Dat koekje van eigen deeg daar zou ik me niet mee bezig houden, is kinderachtig. Daar zou ik boven staan als ik TS was. Gewoon duidelijkheid en dan weer verder.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 19:52

anjali schreef:
waxmeltsenzo schreef:

Werkt dat zo in jouw relaties? Dat is imo een nogal trieste manier van omgaan met degene waar je van houdt (ehm, zou moeten houden...)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 11:45

Kuggur schreef:
Werkt dat zo in jouw relaties? Dat is imo een nogal trieste manier van omgaan met degene waar je van houdt (ehm, zou moeten houden...)

Ik was niet degene die je aansprak maar toch; in mijn relatie laten we elkaar niet weten "wanneer we een gaatje hebben" als één van de twee wil praten. Daar doen we niet aan "te druk zijn voor elkaar".

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 12:33

Ik ben benieuwd hoe het gaat met de ts... ik hoop dat ze voor haarzelf een keuze heeft kunnen maken.

acera1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-16 17:18

Even een update van wat er gaande is... we hebben gebeld en er heel veel over gepraat. Hij heeft uitgelegd wat hem dwars zat en ik heb ook mijn verhaal gedaan. Ik heb hem ook weer gezien en het voelt weer goed. We hebben afgesproken meer tegen elkaar te praten en tijd voor elkaar te maken. Bedankt voor jullie tips en medeleven mensen ! Jullie zijn top :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 18:24

Fijne update TS, hopelijk was dit gewoon een flinke down en komen er nu weer mooie ups!