Welke 1-aprilgrap heb jij al gezien buiten bokt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 13:25

DominiqueDG schreef:
Vriend van mij Appte dat hij iets te hard heeft gereden en nu hebben ze 'beslag op zijn rijbewijs gelegd........' >;)
[ [url=m/iDGm9Z.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hilarisch! Die ga ik misbruiken :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 13:41

:')

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 13:43

Hier op het werk. Er is een groot gebrek aan parkeerplaatsen, dus moet je of 'ver' lopen of 'illegaal' bij de super aan de overkant parkeren. (Is vrij parkeren, maar wel bedoeld voor de klanten natuurlijk) Nu zijn ze de super aan het uitbreiden waardoor er ipv 120 parkeerplaatsen nog een 30 beschikbaar zijn. Dus werd 14 dagen geleden het verzoek rondgemaild of iedereen daar rekening mee wilde houden en 1km verderop wilde parkeren. Na een week dat ze de kentekens van de langparkeerders hadden genoteerd en gister dat ze vanaf vandaag zouden starten met handhaven.

Iedereen helemaal over de zeik, mensen die de auto voor de ingang wilden gaan zetten, boetes absoluut niet gingen betalen en de super zouden boycotten. Kwam er vandaag achteraan: 1 april! Ik vond hem leuk! :j

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 13:51

ik heb mn vader gebeld en gezegd dat er iemand naar huis gebeld had ene meneer Maki om te zeggen dat hij nog wat papieren moest ondertekenen, hij snapte hem niet dus ik zei dat die maar even naar het bedrijf moest bellen.
Dus ik heb gewoon heel serieus het nummer van de apenheul gegeven en hij heeft gewoon serieus gebeld.
Vervolgens kreeg ik nog een appje met hoe kom je nou weer bij de apenheul dan? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 13:53

Ik zie net een 'reclame' van Tony chocolonely voor een nieuwe beperkte oplage chocolade spacereep met wiet :+

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 13:54

Bij ons op de markt hadden ze. Eieren zonder dooier _O-

Maartje1990

Re: Welke 1-aprilgrap heb jij al gezien buiten bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 14:02

Ik kwam deze tegen... Ik dacht heeeeeelll even... "Oh dat is handig voor op stal!".... Toen viel het kwartje

Afbeelding

LaCiega

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 14:17

Funda doet ook mee
Er staan een paar wel erg interessante huizen te koop. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 14:31

Blijheid schreef:
Ik zie net een 'reclame' van Tony chocolonely voor een nieuwe beperkte oplage chocolade spacereep met wiet :+

Deze en de tompouce deo vind ik toch wel heel zoete grapjes <3

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 14:41

Machie schreef:
Deze

[ Afbeelding ]

Komende vrijdag een spectaculaire aanbieding exclusief bij GAMMA Beuningen.
Draadloos stroom overal in huis, in de schuur of tuin. Maximale belasting 500 watt.
Normaal 189.-, nu op vertoon van uw voordeelpas slechts 139.-
Voor een setje op de camping kijk naar onze andere exclusieve aanbieding.

Heb deze net naar mijn vader gemaild. Eerst even gebeld hij woont in Beuningen en wil altijd voorop lopen met gadgets }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 14:50

melissac schreef:
ik heb mn vader gebeld en gezegd dat er iemand naar huis gebeld had ene meneer Maki om te zeggen dat hij nog wat papieren moest ondertekenen, hij snapte hem niet dus ik zei dat die maar even naar het bedrijf moest bellen.
Dus ik heb gewoon heel serieus het nummer van de apenheul gegeven en hij heeft gewoon serieus gebeld.
Vervolgens kreeg ik nog een appje met hoe kom je nou weer bij de apenheul dan? :D

_/-\o_ :') :') :') :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 14:52

Die lees ik nu pas. Briljant. Die vaders zijn ook zo goed van vertrouwen. Hun lieve dochtertjes en zoontjes doen zo iets nooit O:)

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 15:05

Avicii is geen 1 april grap toch? :o

Boetjewoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 15:05

Mijn school (Hogeschool Arnhem/Nijmegen) is ook lekker bezig:

Beste studenten,

In de afgelopen periode zijn er (te) veel lessen uitgevallen. Om de kwaliteit van het onderwijs te kunnen blijven borgen, hebben wij daarom besloten om extra verplichte lessen in te plannen in de meivakantie (2-6 mei 2016). Het definitieve rooster volgt nog. Wij hopen dat jullie begrijpen dat we deze maatregel moeten nemen. Indien je onoverkomelijke bezwaren hebt, stuur mij dan een mail met als titel: onoverkomelijke bezwaren. Ik zal dan bespreken in het MT of we hier aan tegemoet kunnen komen.

Ja hoor doei :') :')

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 15:12

bryce27

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 15:15

We waren op school aan het praten over Idols. Nu had een vriendin facebook open staan, dus een bericht geplaatst met Yes, opgegeven voor Idols. Wij haar gezegd dat we haar hadden opgegeven.
Vervolgens een gmail adres aangemaakt en een email naar haar gestuurd met bedankt voor je aanmelding etc. Ze stuurde woensdag een spraakoproep via whatsapp waar ze totaal niet serieus een slaapliedje zong. Ik heb gezegd dat we dat liedje hebben ingezonden. Nu gaat ze dadelijk een serieus liedje zingen en naar mij sturen zodat ik het nog kan 'veranderen' en dan moet ik het haar toch vertellen dat het allemaal een grote grap is.
Ben benieuwd naar haar reactie :D

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 15:15

melissac schreef:

Heb hem doorgestuurd (echter met dolfinarium) naar mijn man alleen dan met mr. Dol fijn :')
Hij heeft ook gebeld haha :p

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 15:29

Haha! Dat zijn zulke mooie klassieke grappen!

Ik ben juf en mijn groep (8) verteld dat het vandaag gekke haren dag was. De gekste haren kregen een prijs. Jeetje wat liepen ze er bij vanmorgen. Jongens met strikjes, speldjes en andere gekkigheid. Meiden met getoupeerd en gekleurd haar :=

Helaas, geen prijs. Wel lekker voor gek lopen de hele dag }>

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 15:31

Collega net tegen de teammanager:
Oh ik heb trouwens ook post gekregen.
Oh ja zegt ze? Ja, van een advocaat die is helemaal niet blij met onze manier van handelen en gaat gerechtelijke stappen nemen als wij niet binnen 10 dagen reageren...
Oh zegt ze, stuur maar even door naar mij.
Ja nou, het punt is, dit bericht is 3 maand geleden binnen gekomen en de hoorzitting is vandaag. Ik was de mail vergeten naar je door te sturen omdat je toen op wintersport was.
Ze verschoot helemaal van kleur, rende naar zijn pc toe... en toen vertelde hij pas dat het een 1 april grap was :')

Ze kon hem wel waarderen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 17:40

Mijn vader is er niet ingetrapt. Jammer. -O-

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 18:02

Bij ons stond van de week in de krant dat een 33-jarig paard van de plaatselijke kinderboerderij vandaag een gebitsprothese zou krijgen :')

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 18:03

Frensie schreef:
Bij ons stond van de week in de krant dat een 33-jarig paard van de plaatselijke kinderboerderij vandaag een gebitsprothese zou krijgen :')

Die is best leuk :+

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 18:05

Jobbeltje schreef:
Hema komt met tompouche-deodorant zodat je elke dag naar je favo gebakje kunt ruiken :D

dat zou leuk zijn! :j :') _O- (en vervelend, heel de dag zin in eten! :') :P )

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 19:05

Frensie schreef:

Kan best. Paar implantaten eronder :D