Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Daantjee12 schreef:Jumbo kassière hier, zijn enorm veel mensen die dit doen! Helaas mogen wij dit zelf niet (igg niet in eigen winkel)
Let vooral ook op rot/niet goed fruit, krijg je een vers tas mee met 5 euro aan groente en fruit

silvericathy schreef:ik vraag me inderdaad wel af hoe dat met 4 wachtende in de rij gaat.
heb dit al een aantal keer zien gebeuren bij andere mensen, maar personeel komt steeds met een reden aanzetten waarom het nu niet geldt.
laatst drie kassa's open inc servicebalie, overal staat iemand die aan de beurt is en vervolgens drie mensen te wachten... Mevrouw komt aanlopen en roept: ben ik nu de vierde in de rij, en krijg ik nu alles gratis.
Personeel geeft aan dat een andere kassa ook opengaat...(collega komt net aanlopen) en het helaas niet geldt.
dingen die ik al gehoord heb:
-het is nog vroeg, er is niet voldoende personeel.
-de geholpen klant loopt net weg, dit maakt u de derde wachtende.
- andere kassa gaat ook open, mijn collega komt eraan.
- servicebalie is ook open (was niemand aanwezig)
Sammie schreef:Dat klinkt leuk, maar het zijn jumbo's waar ze geen enkele korting geven op die producten (tenzij je er zelf(!) meekomt) en ik weet van jumbo's waar ze het gewoon een (en voorheen tot twee) dag(en) van te voren al weggooien ipv een kortingssticker of gratis meegeven.
.
De lokale jumbo's moeten zich gewoon naar de regels van het hoofdkantoor schikken, anders hadden ze zich maar niet bij de formule aan moeten sluiten
Sammie schreef:Melden bij hoofdkantoor JumboDe lokale jumbo's moeten zich gewoon naar de regels van het hoofdkantoor schikken, anders hadden ze zich maar niet bij de formule aan moeten sluiten
.Boras schreef:Ik vind niet dat ik het produkt moet vinden.
Ik heb bij jumbo dan ook al vaker produkten in mijn hand gehad die echt over datum waren. Slecht.
Houden ze dat zelf niet goed bij? Die indruk heb ik inmiddels.
Ik heb meer sympathie voor supermarkten die het produkt uit zichzelf tijdig afprijzen.
Dat geeft vertrouwen dat ze zelf de houdbaarheidsdata in de gaten houden en te oude produkten op tijd weggooien. En niet pas als een opmerkzame klant ermee komt.
Sammie schreef:2014 is wel heel erg ja. Dat een dergelijke fout een keer gebeurd bij het spiegelen, maar in dit geval twee tot acht keer
. Ik ging wel bijna over mijn nek, want ik had voordat we achter de datum kwamen, al geproefd hoe zuur hij was. Sammie schreef:Melden bij hoofdkantoor JumboDe lokale jumbo's moeten zich gewoon naar de regels van het hoofdkantoor schikken, anders hadden ze zich maar niet bij de formule aan moeten sluiten
losse vestigingen mogen zich (bijna) altijd aansluiten bij een andere formule. Zo zijn er ook C1000's bijv. Emte, spars en AH's geworden omdat er al Jumbo's waren. LesleyxLinn schreef:Daarnaast ook een paar aanbiedingen niet meer in de winkel liggen en alle verse broodjes waren op. Ik ben de winkel maar weer uitgelopen zonder iets en naar de Jumbo gegaan..
Sammie schreef:Dat lijkt mij logisch als je formule overgenomen wordt door de Jumbolosse vestigingen mogen zich (bijna) altijd aansluiten bij een andere formule. Zo zijn er ook C1000's bijv. Emte, spars en AH's geworden omdat er al Jumbo's waren.
We werden gewoon gebeld in een belronde waarin werd gezegd u behoort tot de groep Jumbo. Was voor ons wel duidelijk van te voren, maar voor anderen was het spannender.