Dus de (klein)kinderen hadden een opa en stiefvader ineen

Maar het is geen incest.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

amoj schreef:Als jullie dan toch aan het zoeken zijn, zeg er dan ook even bij dat hij begon met aan mij zitten net een paar dagen nadat ik 18 was geworden.
Dat terwijl ik een niet zo prettig verleden heb op dat gebied, als een familielid (die veel dichterbij mij staat dan een oom) zegt dat ik aan zn ... moet zitten en mij daar toe gedwongen heeft.
Plus de eerste paar keren dat ik out ben gegaan door de stress. En hij ging gewoon door, die oom.
Ik ben bij meerdere therapeuten geweest, maar er is weinig wat mij helpt.
Als jullie gaan zoeken, vooral doen, maar vermeld dan even alles, want zo leuk is het allemaal niet.

amoj schreef:Als jullie dan toch aan het zoeken zijn, zeg er dan ook even bij dat hij begon met aan mij zitten net een paar dagen nadat ik 18 was geworden.
Dat terwijl ik een niet zo prettig verleden heb op dat gebied, als een familielid (die veel dichterbij mij staat dan een oom) zegt dat ik aan zn ... moet zitten en mij daar toe gedwongen heeft.
Plus de eerste paar keren dat ik out ben gegaan door de stress. En hij ging gewoon door, die oom.
Ik ben bij meerdere therapeuten geweest, maar er is weinig wat mij helpt.
Als jullie gaan zoeken, vooral doen, maar vermeld dan even alles, want zo leuk is het allemaal niet.
)over deze persoon, dat je verliefd op hem bent, bij hem wilt zijn etc).
Goof schreef:Holy crap. Dus in het kort:
Je hebt een seksrelatie met een getrouwd familielid dat ontstaan is uit aanranding?
Jij moet helemaal niet op zoek naar een relatie nu, jij moet aangifte gaan doen, therapie zoeken en die kerel bannen uit je leven. Als je in de toekomst weer gelukkig bent met jezelf kun je eens een volgende stap ondernemen.
Dit is toch een volslagen idiote situatie
denk dat je nog beter tegen een boom kan banketstaaf
Cayenne schreef:Nou ja, uit de voorgaande topic van TS maak ik op dat zij vermoedelijk een erg laag zelfbeeld heeft en graag wil dat iemand om haar geeft. Haar oom toont dit op een volledig verkeerde manier en misschien grijpt ze dit aan als een soort genegenheid. Maar volgens mij maakt die oom op hele gemene wijze misbruik van de kwetsbare positie van TS (en waar zijn de ouders????).
TS, ik hoop echt dat je hiermee aan de slag gaat. Geef jezelf een skup en stap uit deze vicieuze cirkel waar je in zit. Het is nog niet te laat. Je bent nog jong en je hebt deze vent helemaal niet nodig om gelukkig te worden. Bovendien ga je dat sowieso niet met hem worden. Hij is getrouwd en heeft 5 (!!!!!) kinderen.
Word aub wakker....