Ongewenst single zijn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Brainless

Re: Ongewenst single zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 22:28

Ik weet van een schoonvader die er met zijn schoondochter vandoor is gegaan..
Dus de (klein)kinderen hadden een opa en stiefvader ineen :)
Maar het is geen incest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 23:12

Als jullie dan toch aan het zoeken zijn, zeg er dan ook even bij dat hij begon met aan mij zitten net een paar dagen nadat ik 18 was geworden.
Dat terwijl ik een niet zo prettig verleden heb op dat gebied, als een familielid (die veel dichterbij mij staat dan een oom) zegt dat ik aan zn ... moet zitten en mij daar toe gedwongen heeft.

Plus de eerste paar keren dat ik out ben gegaan door de stress. En hij ging gewoon door, die oom.

Ik ben bij meerdere therapeuten geweest, maar er is weinig wat mij helpt.

Als jullie gaan zoeken, vooral doen, maar vermeld dan even alles, want zo leuk is het allemaal niet.

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 23:15

Maar Amoj, waarom laat je die man dan nog toe?

Hèb je de keus om nee te zeggen? Of heeft hij een bepaald soort macht waardoor je dat niet kunt of durft?

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 23:15

Dat deze dingen gebeurd zijn, is heel erg en ook niet aan jou te wijten.

Wat ik echter uit dit verhaal opmaak, is dat de man die dus tegen jouw zin in aan je zat, nu degene is waarmee je dan seks hebt en jij dit ook leuk vindt?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 23:16

Waarom probeer je san de leuke lief goede vriendin naar hè, uit te hangen zoals je eerder zei??

Ik volg niet helemaal meer...

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 23:52

amoj schreef:
Als jullie dan toch aan het zoeken zijn, zeg er dan ook even bij dat hij begon met aan mij zitten net een paar dagen nadat ik 18 was geworden.
Dat terwijl ik een niet zo prettig verleden heb op dat gebied, als een familielid (die veel dichterbij mij staat dan een oom) zegt dat ik aan zn ... moet zitten en mij daar toe gedwongen heeft.

Plus de eerste paar keren dat ik out ben gegaan door de stress. En hij ging gewoon door, die oom.

Als jullie gaan zoeken, vooral doen, maar vermeld dan even alles, want zo leuk is het allemaal niet.

In elk topic van jou komen er steeds bijzondere dingen naar boven :=

Maar je hebt er seks mee, vind dat ook leuk, tenminste zo komt het over in je posts. Je wilt hem zoenen op eigen initiatief en dan dit? Heb je geen keuze of wil je je oom serieus als relatie ofzo?? Want je schrijft regelmatig dat je hem wel wilt maar hij jou niet.

En nee, ik zoek echt niet, maar je opent rdelijk wat topics en het valt gewoon op. Mn mond valt steeds open van verbazing wat voor adders er ineens weer uit je topics komen steeds :\

Meid, ik zou eerst je issues oplossen voor je aan een relatie gaan beginnen :n

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 00:05

Gelukkig heeft TS nu wel de foto's van haar profiel gehaald (vanmiddag om 14.38). Ik zou me niet fijn voelen als familielid. Ongeacht of het allemaal waar is of niet.

TS, het is het beste als je hulp zoekt. Zeker als je misbruikt was/wordt maar ook als je dit misschien een beetje verzint. Zonder een oordeel te geven overigens.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 00:14

Wat Jan zegt. Dit moet je niet met iedereen delen en zeker niet op Internet. Ook al bijten wij niet.

Verder: verwant of niet, dwang of niet, incest of niet (dat is trouwens cultureel bepaald - in elke cultuur is de definitie van incest weer anders), stop ermee. Tuurlijk wil je het liefste een gezonde relatie, maar dat is nu echt bijzaak. Als je die man dumpt, kun je ook helemaal voor een nieuwe partner gaan.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 05:34

amoj schreef:

TS, je schrijft zelf met hartjes ( <3 <3 )over deze persoon, dat je verliefd op hem bent, bij hem wilt zijn etc).
Je posts zijn heel erg tegenstrijdig. Je kunt je hoofd in het zand steken, maar ik heb sterk het vermoeden dat je zelf ook wel door hebt dat dit niet langer zo kan.

Als het echt om gedwongen handelingen gaat: doe aangifte, ga bij hem weg en zoek professionele hulp!
Maar blijf niet in deze situatie hangen. Daar doe je jezelf (en ook zijn vrouw en kinderen trouwens) ernstig tekort mee!
Niemand zegt dat jij in een leuke situatie zit; maar wel dat het zorgelijk is en dat is al in meerdere topics gemeld.
Zeg nou zelf: denk je dat in deze positie ooit gelukkig gaat worden? Nee? Stop dan met zelfmedelijden, geef jezelf een schop onder je kont en ga ermee aan de slag :)

En ja, ik weet waar ik over praat en het is echt te doen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 09:33

Holy crap. Dus in het kort:
Je hebt een seksrelatie met een getrouwd familielid dat ontstaan is uit aanranding?

Jij moet helemaal niet op zoek naar een relatie nu, jij moet aangifte gaan doen, therapie zoeken en die kerel bannen uit je leven. Als je in de toekomst weer gelukkig bent met jezelf kun je eens een volgende stap ondernemen.
Dit is toch een volslagen idiote situatie >;)

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 11:36

Ik begrijp werkelijk waar niet waarom je een topic opent met als titel 'ongewenst single zijn' terwijl je momenteel in een zieke en ongezonde relatie zit met je oom (!?). Zijn dit niet al genoeg signalen dat jij hulp nodig hebt? Het komt aan de ene kant over alsof je een relatie met hem wil (door alle hartjes), maar aan de andere kant merk je ook aan zijn signalen dat hij NIETS wil behalve wippen. Echt, ga aan jezelf werken want dit kan echt niet. Het lijkt wel alsof je (emotioneel) afhankelijk van hem bent, terwijl er een relatie is ontstaan vanuit misbruik? Ik vind het echt steeds bizarder worden.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 11:44

Goof schreef:
Holy crap. Dus in het kort:
Je hebt een seksrelatie met een getrouwd familielid dat ontstaan is uit aanranding?

Jij moet helemaal niet op zoek naar een relatie nu, jij moet aangifte gaan doen, therapie zoeken en die kerel bannen uit je leven. Als je in de toekomst weer gelukkig bent met jezelf kun je eens een volgende stap ondernemen.
Dit is toch een volslagen idiote situatie >;)

Deze samenvatting maakte ik er ook zo ongeveer van...
TS: jij bent degene die uit deze situatie kan stappen, wees sterk en maak dat je weg komt daar.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 11:57

Nou ja, uit de voorgaande topic van TS maak ik op dat zij vermoedelijk een erg laag zelfbeeld heeft en graag wil dat iemand om haar geeft. Haar oom toont dit op een volledig verkeerde manier en misschien grijpt ze dit aan als een soort genegenheid. Maar volgens mij maakt die oom op hele gemene wijze misbruik van de kwetsbare positie van TS (en waar zijn de ouders????).
TS, ik hoop echt dat je hiermee aan de slag gaat. Geef jezelf een skup en stap uit deze vicieuze cirkel waar je in zit. Het is nog niet te laat. Je bent nog jong en je hebt deze vent helemaal niet nodig om gelukkig te worden. Bovendien ga je dat sowieso niet met hem worden. Hij is getrouwd en heeft 5 (!!!!!) kinderen.
Word aub wakker....

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 12:00

Dat is de conclusie van elk topic van TS := denk dat je nog beter tegen een boom kan banketstaaf

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 12:02

Maar ach, negatieve aandacht is ook aandacht... :j

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 12:04

Cayenne schreef:
Nou ja, uit de voorgaande topic van TS maak ik op dat zij vermoedelijk een erg laag zelfbeeld heeft en graag wil dat iemand om haar geeft. Haar oom toont dit op een volledig verkeerde manier en misschien grijpt ze dit aan als een soort genegenheid. Maar volgens mij maakt die oom op hele gemene wijze misbruik van de kwetsbare positie van TS (en waar zijn de ouders????).
TS, ik hoop echt dat je hiermee aan de slag gaat. Geef jezelf een skup en stap uit deze vicieuze cirkel waar je in zit. Het is nog niet te laat. Je bent nog jong en je hebt deze vent helemaal niet nodig om gelukkig te worden. Bovendien ga je dat sowieso niet met hem worden. Hij is getrouwd en heeft 5 (!!!!!) kinderen.
Word aub wakker....

Ben het met je eens, maar hadden TS onlangs ook niet een topic waarin ze de vrouw van haar oom "terecht wilde wijzen", omdat zij vond dat die vrouw alles volledig verkeerd deed?

TS, als je dan niet genoeg respect hebt voor jezelf (en mijns inziens zul je daar echt aan moeten gaan werken), neem dan afstand voor die kinderen. Elke keer als je oom gezellig bij jou zit, kan ie ook wat met zijn vrouw en kids doen.

Heeft die vrouw trouwens niets in de gaten? Want jij woonde toch op dat bedrijf?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 12:05

MarlindeRooz schreef:
Maar ach, negatieve aandacht is ook aandacht... :j

Durfde niet te zeggen _O- maar we zijn het zowaar eens eens :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 12:06

Wat zijn jullie hard zeg.

Als je het idee hebt dat je niks waard bent en niemand om je geeft, ga je ALLE aandacht waarderen. Zelfs het walgelijke spel wat de oom van ts met haar speelt.

Amoj, wat jouw oom doet is NIET normaal en daar moet je vanaf. Dat is je eerste taak. Contact verbreken, als het ook je baas is moet je ontslag nemen.
Voor die tijd kun jij niet verder met je leven en blijf je in deze ellendige cirkel zitten.

Edit: precies wat cayenne zegt!

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 12:07

TS ik denk dat het verstandig is om te vragen of er een slotje op dit topic kan, en om voorlopig geen topic te openen met zoveel persoonlijke informatie. Het blijft immers voor altijd op het internet staan. Ik denk dat je er goed aan doet om professionele hulp te zoeken en je leven wat meer op de rit te krijgen, want dit lijkt me geen gezonde situatie.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 12:08

VLV, dat kan best zijn, maar schreef TS ook niet ergens dat ze al heel veel therapien heeft gevolgd maar dat ze er niets aan had?

En ts wil daar niet weg, want haar pony kon daar gratis staan.

Snorkel8

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 13:21

Ik ben het eigenlijk met Sunrise eens, het topic krijgt wel een hele andere wending.

TS moet echt professionele hulp zoeken want deze situatie is echt niet normaal. Ik begrijp dat het voor TS heel moeilijk is en dat je blij kan zijn met aandacht ookal is het niet de juiste vorm van aandacht. Hier komt ze nooit uit met topics op bokt.

zoek hulp en gooi niet al je persoonlijke verhalen openbaar op internet....

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 14:06

TS zoek hulp want op deze manier kan je geen toekomst opbouwen! Daar gaat een eventuele relatie ook geen verandering in brengen.
Misschien ook een tijdje weg uit je huidige omgeving? Zal moeilijk zijn maar je uiteindelijk veel brengen!

Bedenk overigens ook dat wat op internet staat er voor altijd (of in ieder geval) lang staat en terug te vinden is.

:(:)

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 00:06

Raar! Hopelijk zoekt ts snel hulp.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 20:28

TS, hoe is het nu?

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 13:51

uhm ik heb mijn reactie maar even weg gehaald..
Heb na mijn reactie de rest van het topic pas gelezen..
Ik zou inderdaad hulp zoeken hiervoor..