Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ohjajoh6 schreef:Niet om het een of ander, maar zoals ik het lees:
Is de TS niet echt bij de tijd van de pijnstillers ivm de pijn in de rug, wat het warrige en kinderachtige gedrag verklaart, maar heeft ze hoogst waarschijnlijk een hele zorgzame man, die gewoon heeft gezegd;
Geen gekkigheid, zolang dat jij ziek bent, mag je niet paardrijden en regel ik de verzorging van de paarden en zorgen wij voor een bijrijdster voor de nodige beweging.
Maar gaat dit niet goed genoeg naar de zin van TS (zijn we trouwens niet allemaal zo? dat alleen wij de verzorging goed kunnen doen? )
En is ze of zo labiel van de medicatie of van zichzelf, dat ze met pijn zo stront eigenwijs is dat ze dan maar op een gehuurd paard gaat rijden....
Niet om het een of ander hoor, maar dan zou ik als man, ook pisverziekend link worden, als mij dat ter ore kwam.
ohjajoh6 schreef:Niet om het een of ander, maar zoals ik het lees:
Is de TS niet echt bij de tijd van de pijnstillers ivm de pijn in de rug, wat het warrige en kinderachtige gedrag verklaart, maar heeft ze hoogst waarschijnlijk een hele zorgzame man, die gewoon heeft gezegd;
Geen gekkigheid, zolang dat jij ziek bent, mag je niet paardrijden en regel ik de verzorging van de paarden en zorgen wij voor een bijrijdster voor de nodige beweging.
Maar gaat dit niet goed genoeg naar de zin van TS (zijn we trouwens niet allemaal zo? dat alleen wij de verzorging goed kunnen doen? )
En is ze of zo labiel van de medicatie of van zichzelf, dat ze met pijn zo stront eigenwijs is dat ze dan maar op een gehuurd paard gaat rijden....
Niet om het een of ander hoor, maar dan zou ik als man, ook pisverziekend link worden, als mij dat ter ore kwam.
Elin_ schreef:Citaat:Loveskary schreef:
Ben al getrouwd maar mijn eisen.
Geen Zeikerd.
Lief zijn.
Geen zuiperd.
Geen feestbeest.
En geen ronde ton dus geen vetzak met maatje 5xxxxxl.
Geen brompot en van dieren houden.
En daar ben ik aardig in geslaagd uhum hij vond mij haha.
Gewoon een boer zo plat gezegd.
Ja?
Ik vind het zo wel goed weet wel van een knappe tafel kun je niet eten.
Enne een boer is makkelijk dan is er altijd wel plaats voor een perdje niet waar.
haha ja gewoon zo
')
Quote van ts

Bon_charmeur schreef:Nou ik heb alle posts vn ts gelezen... of haar leven is altijd een hell.. of het is aandacht.. doet me denken aan een tv programma.. ziektes huiselijk geweld overlijden van mensen dieren die dood gaan traumas stoornissen..
Ik hb hier een onderbuikgevoel van
Chiave schreef:Niks rottigers dan veroordeeld worden in je eigen topic terwijl je zelf even niet online bent. Kansloos, al dat geklets over of het waar mag zijn of niet.
Chiave schreef:Niks rottigers dan veroordeeld worden in je eigen topic terwijl je zelf even niet online bent. Kansloos, al dat geklets over of het waar mag zijn of niet.
.