Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Ik heb te geef;
[ [url=m/pONQai.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ApVnbr.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sFK06Q.png]Afbeelding[/url] ]
3 tasjes
Ophalen in Schiedam of tegen verzendkosten (6,95)
1 tasje per persoon om 't eerlijk te houden
Sabine schreef:Skeelers maat 39
Ik heb geen verstand van skeelers maar ze zien er nog super netjes uit, ik heb er namelijk wel 1 keer op geskeelerdIk heb ze via FB overgenomen van iemand, dus ik weet niet hoe oud ze zijn maar volgens mij zijn ze niet vaak gebruikt.
Ik kan blijkbaar écht niet skeeleren en heb geen motivatie om het te lerendus ik hoop dat ik iemand anders er blij mee kan maken!
Skeelers kunnen worden afgehaald in Hilversum, ik woon vlak bij het station dus ook via OV goed te bereiken. Voor vragen ben ik uiteraard bereikbaar via PB!
[ [url=m/xc8BLN.jpg]Afbeelding[/url] ]
m0niekkkie schreef:Een donkerblauwe horka en een bruine epplejeck rijbroek, maat 36. Gedragen maar kunnen prima nog een ronde mee.
Irisjeeh1999 schreef:Gratis op te halen in Hoogeveen, Drenthe of tegen vezendkosten. Omdat ik het zonde vind om weg te gooien. Een rood harry's horse dressuurzweepje van ca. 90 cm. Het klaptouwtje mist en heb dit geprobeert wat netter te maken. Kan gewoon nog gebruikt worden, maar ik heb al een nieuwe. Handvat laat ook een beetje los maar gok dat dit niet snel zal gebeuren. Voor foto stuur gerust een pb!
m0niekkkie schreef:m0niekkkie schreef:Een donkerblauwe horka en een bruine epplejeck rijbroek, maat 36. Gedragen maar kunnen prima nog een ronde mee.
De broeken zijn vergeven!
Ik heb nog een leuke roze boerderij overall, maar 2 of 3 x gedragen maar daarbij zijn er wel wat vlekjes in gekomen die er niet uit gaan. Hij valt als een dames maat 38/40.
En een roze balance board voor de Wii.
Diertjec schreef:[ [url=m/OkMSeR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Linksvoor: kruidvat showergel, bodylotion en body butter. Mango/papaya geur
Daarachter: green tea jasmine body scrub, shower cream en body lotion.
Daarnaast: 4 van die scrub bollen.
Daarvoor: GIV zeep
Daarvoor: 2 bakjes met bad strooisel in de vorm van hartjes
Daar naast: nagellak van casuelle
Links achter: zazou vrouwen geurtje
Daarnaast: vogue girl douche gel
Daarachter: bodylotion en douchegel. Ook 2 lip balsems
1 set per persoon, liefst ophalen ivm geen tijd om te versturen.
Ook heb ik nog stapels van paard&leven (jaargangen 2010-2013, 2011 niet compleet), paard&sport (2007-2009 en 2014, niet helemaal compleet), paard&co (2005-2006) en bit (195, 207, 208, 209, 222, 228) liggen.
Ook nog bit mode van 2013, dressuur herfst 2013, hoefslag juni 2011 en augustus 2012 en ros mei/juni 2008, oktober/november 2011, augustus/september 2014
[ [url=m/EQ9C1O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/J3cdTc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VPgLvx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7juTV5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9GkpzD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ophalen in Reeuwijk (Z-H)
na het Pinksteren gaat het weg
XjesLiess schreef:Veel tijdschriften voor de paarden(lees)gek![]()
Kunnen opgehaald worden in Eck en wiel in overleg eventueel op Eindhoven station...
Verzenden op eigen kosten.
- Penny's 36 stuks van 2008 t/m 2014 (en diverse extra's zoals rassenmagazine)
- Hoefslag 9 stuks van 2011 t/m 2015
- Bit 9 stuks van 2012 t/m 2014
- Paard&Sport 3 stuks
- Dressuur 3 stuks
- Ros 4 stuks
- Paard&Leven 1 keer
- Cap 1 keer
- Onderwijs special uit 2012 met diverse paardenopleidingen
- Hart voor dieren 7 stuks van 2013 en 2014
- Horse and hunk kalender van 2013, nog leeg
[ [url=m/Ramp2D.jpg]Afbeelding[/url] ]