) en toen was het gewoon klaar. Was ook maar 1 maand een relatie, dusja. Achteraf nog een wonder dat ik het een maand heb volgehouden Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) en toen was het gewoon klaar. Was ook maar 1 maand een relatie, dusja. Achteraf nog een wonder dat ik het een maand heb volgehouden
poetser schreef:Hopelijk is deze vraag niet te offtopic, maar waarschijnlijk wel.
Hoe hebben de dames die ook van die waardeloze, agressieve, onhygiënische zakken hebben gehad, uiteindelijk de stap genomen om toch weer een relatie te beginnen? Hoe hebben jullie die fijne mannen gevonden en vooral, hoe hebben jullie het vertrouwen gekregen om weer samen te gaan wonen? Ik ben zelf namelijk momenteel bewust single omdat ik gewoon niet meer durf.
eenitraM schreef:Nu is mijn vraag: waarom werden jullie gedumpt
xDenies schreef:Boompje1985 schreef:Omdat ie al een half jaar vreemd ging met een 16 jarig meisje... Hij was toen 29 jaar en heeft mij nadat ik de relatie verbroken had nog 1,5 jaar gestalkt...![]()
![]()
) maar ik heb er verschrikkelijk veel van geleerd en ben nu gelukkiger dan ooit. Ik weet niet of ik de persoon zou zijn die ik nu was als ik die ervaring niet had gehad, al had ik het achteraf natuurlijk liever niet meegemaakt.

Ik heb een gekke hang naar nare, dominante mannen en nee, dat is geen goed idee. Oudere mannen, bezette mannen en grofweg psychotische mannen zijn de revue al gepasseerd.
En daarna "Ik heb vorige week seks gehad met een leerling van me, ze was nog maar 17, super geil..." Say what
?
Ik trek altijd gekkies aan op een of andere manier, die mij als stront behandelen maar die ik helemaal het einde vind
wyoming schreef:Hij was computerverslaafd, zat elke vrije minuut die hij had achter de computer en we deden daardoor ook niks meer samen.
Deed niks in huis, alleen maar zooi maken.
We leefden als broer en zus samen.
Myrthee_ schreef:1. Ik mocht niet alleen naar onze gemeenschappelijke vrienden.
2. Constant ruzie over niks
3. "Je hebt het zo druk, misschien moet je je paard weg doen.."
Nouja, die laatste was de druppel. Paard was er eerst dus paard blijft
. Hier precies hetzelfde als bovenstaande!
keeyzie schreef:SaskiaKa schreef:Ex 1: Omdat hij mij niet uit de auto liet toen ik opmerkte dat hij gedronken had en vervolgens de auto met 110 km/u frontaal tegen een boom parkeerde.
JeetjeHeb je er iets aan over gehouden?