Dingen waar je echt niet tegen kan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 20:26

Nikass schreef:
Beurs fruit en idd die sliertjes aan bananen bah :r

Mensen die rochelen en op straat spugen. Niet alleen smerig maar ook onbeschoft.

Sommige schreeuwerige reclames zoals die van de kruidvat en de mediamarkt. En nu heb je die irritante reclame van de lidl over stamppot... komt twintig keer per avond voorbij _-:(

Bel me op Tringelingeling..... 8)7 -:(-

Ayasha
Blogger

Re: Dingen waar je echt niet tegen kan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 20:28

Ik vraag me adhv dit topic af of een aantal van jullie het niet vreselijk moeilijk hebben in het leven als je je aan dergelijke dingen ergert. := Seriously, je ergeren aan andermans droge lippen?

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 20:30

Resistance schreef:
Mirjam1202 schreef:
Ohhh en nog één:
Moeders (soms ook vaders) wie alles, maar dan ook echt alles delen met je over hun kinderen...
Ik wil best wel weten of Peter zijn zwemdiploma heeft gehaald, en ook of Petra haar veters al zelf kan strikken, maar nee ik hoef niet te weten hoelang, hoe vaak en waar hij of zij diarree heeft gehad... en ook niet hoe vaak je kleine spruit in zijn luiertje heeft ontlast, laat staan dat ik wil weten wat voor een kleur het had...

Of wanneer ze om het uur foto's op facebook zetten van hun "kleine prins"... :))

Dat is helemaal ernstig... Misschien moet Facebook iets ontwikkelen zodat zulke mensen gewoon geblokkeerd worden :j Dan doen we ook gelijk de mensen die alleen maar dom commentaar hebben op Rutte, Wilders etc. en dan beginnen te schreeuwen over Hitler...

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 20:35

Nagel bijtende, gewrichten knakkende, half op je stoel zittende mensen. Ver-schrik-ke-lijk. :')

__YSB__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 20:36

Idd kritiek op alles en nog wat, maar al wel je complete leven op een uitkering zitten waar ik mijn belastingcenten aan uitgeef.

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 20:37

melody7 schreef:
Kwa dingen; kaas... Ik ben echt gewoon panisch van kaas, zit te walgen als het voor me staat en als ik het niet zie en perongelijk (bijna) aanraak wil er nog wel eens een gil uitschieten :=

Waarom? Geen idee. Ik vind het stinken, maar waarom die walging :')

Ben jij mijn soulmate? :'). Hier helemaal hetzelfde, als iemand mij vraagt om de kaas door te geven wil ik het bord nog niet eens aanraken. Iemand die voor mij kaas zit te eten vind ik ook walgelijk, als ik het ruik moet ik al kokhalzen :r

Waar ik ook niet tegen kan is het geluid en gevoel van je mouw over papier als je schrijft. Of om met lange nagels op een toetsenbord te typen, ik ben altijd al een nagelbijter geweest, nu sinds een jaar gestopt, maar dat gevoel went nog altijd niet.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 20:44

Lente schreef:
Mensen die op hun bestek bijten. Brrrrr!!

Spoiler:
En een cliënt met een Spaanse kraag... (google)
%)

Mannendelen zijn al niet jouw ding.... :D

Citaat:
ligte strelingen

Van het verwisselen van ch en g krijg ik kippenvel :P

Knorretjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 20:45

1. Als mensen aan korstjes zitten te krabben
2. Kleine kindjes die steeds zeuren :j
3. De geur van vis
4 Als mensen met hun pen aan het klikken zijn
5. Als er een dode duif ofzo op straat ligt ( dan begin ik helemaal te trillen)

%) %) %) %) %) %) %) %) %) %) %)

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 20:52

Geluid van kokhalzende mensen. Sorry, maar dan staan we samen (ben je in ieder geval nooit alleen)
Het geluid van het naar beneden vallen van het water, van het dakkapel (onder mijn hoofd) op de grond. (Zelfs door mijn oordoppen heen!!!)
Het getikker van de rolgordijn wanneer hij wind vangt. (Oplossing: Raam stukje dichter.)
Jeugd dat gaat staan in de bus, terwijl er óveral nog plek is, ja dan moet je wel naast iemand zitten. Nou... alsof die jou op eet ofzo??

Hondenpoep op straat... Waarom? Geen idee! Maar kan er echt pissig om worden! Ruim je stront gewoon op ofzo?? Zo moeilijk is het niet?

Evercreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 20:54

Oh ik weet er nog een!
Mensen die constant hun herinnering delen van een aantal jaar terug, en dan niet 1 of misschien 2 wat best nog wel leuk is, nee meteen 10 op een dag en het liefst elke dag. Daarnaast ook nog allemaal achter elkaar aan zodat mijn complete tijdlijn vol zit met hun hele dagverhaal van drie jaar terug :n
Heb ondertussen besloten deze mensen hun berichten te verbergen zodat ik ze niet meer op mijn tijdlijn zie.

@ Maralyn, ik vind het vreselijk als mensen naast mij gaan zitten in de bus := Natuurlijk mag het wel, maar de zitplekken in de bus zitten teveel in mijn persoonlijke ruimte wat het zeer ongemakkelijk maakt voor mij :P Dus nee, als iemand liever staat dan naast mij zit, dikke prima!

NynkeMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 20:55

Mensen die niet doorlopen op de trap als je al bijna te laat bent, mensen die héél erg breed en héél erg langzaam gaan fietsen en niet aan de kant als je belt.
Als mensen met een moeilijk gezicht gaan nagelbijten vlak naast je.
Mensen die gaan huilen als je ze een duwtje geeft en krijsen dat je ze neerknalde en een hersenschudding hebt gegeven ofzo?!
Verder kan ik me er ongelooflijk aan irriteren als mensen middenin hun zin stoppen met praten, of een dom gezicht trekken terwijl ze best weten waar je het over hebt ofzo

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 20:59

Nou aedema, ik heb wel één x gehad, ik ben zelf een maatje 36/38, dus pas prima op zo'n stoel.

Maar je hebt voor in de bussen vaak 4 plekken? Waarbij je 2 over 2 kunt zitten?
Dan aan de raamkant nog een randje, waar je vaak nét met je voet op kunt steunen.

Er was een vrouw, die amper met haar achterste op de stoel paste, en eigenlijk mijn stoel er een beetje bij nodig had.
Dat vond ik niet zo erg, want ik ben smal genoeg.
Vervolgens draait ze haar........ achterwerk.... (netjes houden...!!!) bij, om met haar voet op het randje te kunnen steunen?
Ehhnn daar ging ik dan!!!!

Dág stoel!!!!

Kon met nét houden.

En ook nog om kijken, zonder sorry, weer iets met haar.... achterste.... op haar eigen stoel.

Nou ben ik niet breed, maar mijn achterste stak wel een stukje aan de zijkant van de stoel uit.

Heb dr vriendelijk proberen te vragen of ze wilde schikken. Maar ze negeerde mij totaal :')
Kijk, ik ben nu niet breed, maar heb geen beschuit gegeten, dat ze door me heen kijken :')

Dát vond ik inderdaad wel erg.... (Misschien ongepast, maar goede woordspeling) grof.

Evercreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 21:03

Ik pas inderdaad ook wel op die stoelen, gelukkig :+ Maar diegene naast me zit dan te dicht op me, wat ik niet prettig vind.

En inderdaad, heb ook wel mensen voorbij zien komen die twee plekken nodig hebben, snap daarom nu wel waarom ze toen die ophef erover hadden dat ze in vliegtuigen voor een tweede stoel moeten betalen.. Beetje cru maar ze nemen echt letterlijk twee stoelen in beslag, daar paste gewoon echt niet nog iemand naast :+

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 21:06

dmuts schreef:
Eten in het afwaswater, afschuwelijk

Vast nog veel meer dingen haha

Afwaswater in het eten :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 21:15

Vliegen en muggen in huis, krijg acuut moordneigingen.
Heb ook diverse vliegenmeppers in huis liggen.
Krikkende buren die het bed tegen de muur hebben staan. _-:(
Tikkende en herrie makende klokken, heb een jaarpendule (jawel eentje die moet opwinden)
Ding maakt geen geluid, loopt als een zonnetje en hoef m maar 1x per jaar op te winden.
S morgens op mijn vrije dag mijn bed uit getimmerd worden omdat de buren de voordeur niet met de schoot terug dichtdoen.

Wat betreft de Lidl stampotreclame?? smaken verschillen.
Vind m grandioos.............. }>

Gambler21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 21:23

goriginal schreef:
Als iemand naast mij als een hondsdolle eekhoorn loopt te nagelbijten. Brrr. :')

You make my day! ☺

Heb echt in een deuk gelegen door jouw omschrijving

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 21:28

Omhoog gevallen mensen
Zakelijke kwallenballen met het toontje van: "Luistert u eens hier juffie"
Vrouwen die zich opstellen als de koningin van... stal, het werk... deze buurt ect...
Mensen die sloffen
Honden fluitjes, die doen zeer aan mijn oortjes.
Mensen die steeds weer hun paarden kapot rijden maar het ligt nooit aan hen.

Floortz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 21:34

_-:( Windgongen in de nacht. Dan krijg ik moordneigingen.

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 21:37

Ik heb een gruwelijke hekel aan voeten en tenen, mensen die het zweet van hun hoofd hebben druipen en nog wat kleine dingen. Voor de rest heb ik niet echt iets waar ik niet tegen kan.

beatyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 21:41

Ik irriteer me aan best wel veel dingen maar vooral als ik een afkorting niet weet en ik wil het weten en dat dan niemand reageert
Edith: net als dit [tk)] leaser gezocht voor b/c pony
Waar staat die tk voor :')

Lo91

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 21:52

Ik kan echt niet tegen mensen die verkouden zijn.. :')

Dat vind ik echt vreselijk. Zo'n vieze hoest waarbij je het slijm in iemands keel kan horen. Brrr krijg er echt de rillingen van haha.

Edit: en voeten.. Als mijn voeten die van mijn vriend aanraken in bed kan ik echt boos worden :j

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 21:59

Gambler21 schreef:
goriginal schreef:
Als iemand naast mij als een hondsdolle eekhoorn loopt te nagelbijten. Brrr. :')

You make my day! ☺

Heb echt in een deuk gelegen door jouw omschrijving

Ook hier hebben drie mensen smakelijk gelachen.......

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 22:08

Een putje in de wasbak eruit halen terwijl die verstopt zit en je hand alles etensresten die rond dwarrelen in het water aanraakt. Omg meteen kokhalzen. Ga dan als een debiel met een vork dat ding eruit vissen.

En het geluid van drinken dat ingeschonken wordt. Vooral vaak bij GTST te horen, echt direct een kriebel door m'n lijf en bah!
O en mensen die wrijven over meubilair. M'n vriend doet dat over de eettafel, argh dat geluid!

En ik heb een aversie tegen bepaalde woorden. Zoals worst, modder, gorgel, krijg de kriebels van die woorden.

O ja en voeten! Die van mezelf zijn oke maar als m'n vriend mij met z'n voet aanraakt wordt ik gek.

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 22:11

Loois93 schreef:
Ik kan echt niet tegen mensen die verkouden zijn.. :')

Dat vind ik echt vreselijk. Zo'n vieze hoest waarbij je het slijm in iemands keel kan horen. Brrr krijg er echt de rillingen van haha.

Edit: en voeten.. Als mijn voeten die van mijn vriend aanraken in bed kan ik echt boos worden :j

Mensen die hun neus ophalen van achteruit hun keel... :r

En dan slikken en diep uitademen. %)

Kabouter123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 22:12

Wat ik echt afschuwelijk vind zijn mensen die wit aangekleefd speeksel in de mondhoeken hebben zitten. En nog erger als er zo'n wit speekselbolletje in het midden van de mond plakt en als ze dan praten en de mond openen, dit bolletje een draadje wordt dat een verbinding is tussen boven- en onderlip. Beetje warrelig uitgelegd, maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel....
Echt bah!!!