(Jaja, ze had een mooie timing)Dus lekker verder gaan met trailerladen en grondwerk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(Jaja, ze had een mooie timing)

Sabini schreef:Werken. Verliefde stelletjes storen tijdens het zoenen, vragen of ze nog wat extra prosecco met een framboosje willen naast hun roos op tafel.![]()
![]()
![]()
Can't wait till monday.
, @ghosttown wat super leuk zeg Have fun!! @jolijn2001 klinkt ook als een leuk dagje jij ook veel plezier gewenst!
Dee_Es schreef:Deur naar de hal de hele dag open laten staan zodat de bel goed hoorbaar is voor alle bloemen die bezorgd worden. Grote doos onder de brievenbus plaatsen zodat je alle kaarten netjes kan opvangen. En even wat extra sit ups doen want al die bon bons gaan anders zo aanzetten.
Ik ben er klaar voor!
hackny schreef:Bedankt voor de leuke reacties! @biscuitje ohjee succes meid ik denk aan je, @ghosttown wat super leuk zeg Have fun!! @jolijn2001 klinkt ook als een leuk dagje jij ook veel plezier gewenst!
Ik heb dus geen idee van wie het is, laat staan of ze allertwee van dezelfde persoon zijn.. Leffroi schreef:Gewoon als elke andere zondag. Sporten is er sinds kort bij gekomen, verder een flinke wandeling met de hond (wat korter als het ka uu thee weer is). Konijntjes verschonen. Misschien een filmpje kijken. Mams gaat uit eten met een aantal vriendinnen (en niet eens speciaal omdat het valentijn is) dus ik moet zelf eten maken, net als bijna elke zondag. Wellicht dat ik de bietjes nog in hartvorm snijd, maar denk niet dat ik die moeite doe. En wie weet wat ik tegen kom in de sportschool