En dat hij heel vaak muziek/tv/game aanzet op vol volume als ik aan het leren ben. Of een YouTube-filmpje kijken als ik de tv al aan heb. Echt razend irritant is dat, vooral omdat z'n koptelefoon echt naast hem ligt...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Meneer is drummer dus ook echt een pro in wiebelen.
bigone schreef:Snurken(maar dat doe ik ook soms) en ik snap sommigen hier echt niet!!!! Zijn was doen omdat hij er zelf te lui voor is, alle kleding laten slingeren??? En dat jullie het pikken vind ik nog veel vreemder. Gewoon niet wassen en opruimen achter z'n kont is de snelste manier om ze iets te leren. Krijg zwaar de indruk dat velen van jullie de mama ipv partner zijn. En het allemaal nog pikken ook.
_AB_ schreef:Godzijdank niet zeg. Ik zou niet met iemand kunnen samenleven die niet uit zichzelf tijdig schone kleren aantrekt of gaat douchen. En gelukkig heb ik hem dat ook niet hoeven zeggen of lerenNog n vieze gewoonte van vriendje: shirts net iets te vaak achter elkaar dragenMaar dat zal ook wel deels man-eigen zijn denk k
, dat deed hij al helemaal uit zichzelf. Wat volgens mij vrij normaal moet zijn als je geen kind meer bent. Net als de wc schoon achterlaten.
bigone schreef:Gewoon niet wassen en opruimen achter z'n kont is de snelste manier om ze iets te leren.
Voordat hij iets vies of rommelig vindt en bedenkt dat er misschien iets aan gedaan moet worden, moet het wel heel erg zijn. En ik ben echt geen schoonmaak-freak, dus ik stel me niet aan
Maar nu heeft 'ie een eigen kamer in huis, dus daar mag 'ie een zooi van maken en de rest moet redelijk netjes blijven

.
. Palmera schreef:Ik sta perplex van het aantal ronduit ranzige gewoontes die ik hier voorbij zie komen. Hebben die kerels geen opvoeding gehad?
En vinden de vriendinnen dat dan allemaal best? Los van het feit dat er hier geklaagd word?

nu moet hij dus iedere keer weer opnieuw de gang en woonkamer dweilen van mij als hij weer eens met modderpoten z'n spoor heeft uitgezet.
Het is wel warmer om 's nachts overheen te lopen dan laminaat trouwens.
) dus ik ga niet zo snel moeilijk doen. Nee mijn vorige vriend was super netjes, nou dat was ook niks, kreeg vaak van die "grapjes" over de rommel hier en op een gegeven moment "wanneer ga je nou eens opruimen"...
Geen tijd, oeps.
vriend: "ja maar het was echt maar een inieminie" met een heel onsschuldig gezicht
of "wat geen huur betaald moet er uit". En dan moet ik er vaak toch om lachen. Alleen in gezelschap vind ik het echt nog done. Dat weet hij ondertussen. Musiess schreef:Tijdens een serieus gesprek uit t niks aan mn borsten voelen en dan compleet afgeleid zijn... daaag gesprek.
Tijdens het auto rijden heel hard BOEM roepen als er verderop 2 autos elkaar niet laten invoegen.. waardoor ik me dood schrik en spastisch achfer het stuur zit, en dan presteerd ie t om me uit te lachen.
Overal een sexueel iets van maken.
Bijv ik: 'Schat dat brood is hard en oud kan je nieuwen halen?"
Hij: "ik heb ook een harde en ben ook oud. (Lees 31jaar) daar hoor ik je nooit om zeuren!
En dan giegelen als een kind.
Maartje1990 schreef:Musiess schreef:Tijdens een serieus gesprek uit t niks aan mn borsten voelen en dan compleet afgeleid zijn... daaag gesprek.
Tijdens het auto rijden heel hard BOEM roepen als er verderop 2 autos elkaar niet laten invoegen.. waardoor ik me dood schrik en spastisch achfer het stuur zit, en dan presteerd ie t om me uit te lachen.
Overal een sexueel iets van maken.
Bijv ik: 'Schat dat brood is hard en oud kan je nieuwen halen?"
Hij: "ik heb ook een harde en ben ook oud. (Lees 31jaar) daar hoor ik je nooit om zeuren!
En dan giegelen als een kind.
*gniffel* ik vind dat ie humor heeft haha

kiwiwitje schreef:En, als je dan heel boos bent, gaan lachen...
ik heb een "gewone" vriend die dit altijd doet. Z'n nét bij hem moet ik dan altijd heel hard lachen. En dan begin ik maar te slaan. Want dan moet ik zo hard lachen dat ik geen woord meer uit kan brengen