rare/irritante gewoontes van je vriend/vriendin

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 14:48

Hij laat overal zijn schoenen slingeren. Dan vraag ik als ie binnenkomt of hij ze op het schoenenrekje zet en dan vind ik ze 's avonds toch weer ergens bij de computer ofzo :')

En dat hij heel vaak muziek/tv/game aanzet op vol volume als ik aan het leren ben. Of een YouTube-filmpje kijken als ik de tv al aan heb. Echt razend irritant is dat, vooral omdat z'n koptelefoon echt naast hem ligt...

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 14:53

komt het hoor en zal vast wel dingen vergeten:

- knakken met vingers, tenen en al de andere dingen die kunnen knakken
- schoenen laten slingeren en dan vooral zijn kisten
- wc rol verkeerd om hangen -O-
- afwas opstapelen

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 14:54

Snurken(maar dat doe ik ook soms) en ik snap sommigen hier echt niet!!!! Zijn was doen omdat hij er zelf te lui voor is, alle kleding laten slingeren??? En dat jullie het pikken vind ik nog veel vreemder. Gewoon niet wassen en opruimen achter z'n kont is de snelste manier om ze iets te leren. Krijg zwaar de indruk dat velen van jullie de mama ipv partner zijn. En het allemaal nog pikken ook.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 14:57

- met stip op 1: z'n wiebelbenen :') Meneer is drummer dus ook echt een pro in wiebelen.
Ik doe het ook wel eens, maar alleen als ik ergens heel zenuwachtig voor ben of veel stress heb.
Als ik het doe vindt hij het super irritant, maar zelf doet 'ie niet anders de hele dag :+

- En verder heeft 'ie er een handje van niet te antwoorden als iets dat ik vertel geen vraag is. Dus dan vertel ik iets, hoe het op school was ofzo, en dan krijg ik geen antwoord. Nou dan niet :Y)

Voorderest weinig irritaties eigenlijk. Denk ik. Kan er nu even niet op komen iig. Toen wij net verkering hadden wilde hij ook wel eens "van de radar verdwijnen" net als bij TS, maar dat doet 'ie nu niet meer gelukkig.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 15:01

bigone schreef:
Snurken(maar dat doe ik ook soms) en ik snap sommigen hier echt niet!!!! Zijn was doen omdat hij er zelf te lui voor is, alle kleding laten slingeren??? En dat jullie het pikken vind ik nog veel vreemder. Gewoon niet wassen en opruimen achter z'n kont is de snelste manier om ze iets te leren. Krijg zwaar de indruk dat velen van jullie de mama ipv partner zijn. En het allemaal nog pikken ook.

Dat doe ik ook hoor! Hij ergert zich alleen totaal niet aan de zooi die hij maakt.... Als hij een zakje chips leeg heeft gegeten en het zakje niet weggooit ligt het er gerust een maand. Ik stoor me er vreselijk aan en gooi het dus alsnog weg. Van de was weet hij dat er niet gewassen wordt als het niet op tijd in de wasmachine zit/in de wasmand ligt!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 15:02

_AB_ schreef:
Nog n vieze gewoonte van vriendje: shirts net iets te vaak achter elkaar dragen ;) Maar dat zal ook wel deels man-eigen zijn denk k ;)
Godzijdank niet zeg. Ik zou niet met iemand kunnen samenleven die niet uit zichzelf tijdig schone kleren aantrekt of gaat douchen. En gelukkig heb ik hem dat ook niet hoeven zeggen of leren :+ , dat deed hij al helemaal uit zichzelf. Wat volgens mij vrij normaal moet zijn als je geen kind meer bent. Net als de wc schoon achterlaten.

En verder mag ik ook niet klagen, behalve dat hij geen tijd kan inschatten, dus gerust zegt "ik kom er zo aan" terwijl hij nog tienduizend dingen moet doen. En zo zijn er wel meer dingetjes, maar zeker niet meer dan waar ik mij schuldig aan maak :D

Oja, niet luisteren als ik echt wel hele belangrijke dingen vertel :j

Musiess

Re: rare/irritante gewoontes van je vriend/vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 15:10

Nog een -met (gelukkig schone)sokken in bed liggen/slapen..
If uberhoubt na t uitlaten van de hond zijn kleding in bed gaan liggen omdat het koud was buiten (trainingsbroek en t-shirt) en zo nog een paar uurtjes slapen en dan zeiknat van het zweet wakker worden en mekkeren dat t matras nat word!

Bleeh bleehhh
En dan zeuren dat t warm is in bed

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 15:45

Oja, nog eentje die me te binnen schiet.
Hij is een echte plakker. Als we ergens op visite zijn blijft ie maar ratelen. En of we vooraf gewoon afgesproken hebben niet te lang te blijven, of erna nog ergens anders heen moeten. Het maakt niet uit, ik ben altijd nog een half uur bezig om hem los te weken. Zelfs als ik gewoon zeg, kom we moesten maar weer eens gaan. Zegt hij ja en staat hij op, maar gaat al staand gewoon door met kletsen en uiteindelijk staan we nog pas een half uur later daadwerkelijk buiten. Soms best irritant haha.

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 16:18

bigone schreef:
Gewoon niet wassen en opruimen achter z'n kont is de snelste manier om ze iets te leren.

Jij kent duidelijk mijn vriend niet :+ Voordat hij iets vies of rommelig vindt en bedenkt dat er misschien iets aan gedaan moet worden, moet het wel heel erg zijn. En ik ben echt geen schoonmaak-freak, dus ik stel me niet aan :Y) Maar nu heeft 'ie een eigen kamer in huis, dus daar mag 'ie een zooi van maken en de rest moet redelijk netjes blijven ;)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 16:38

Ik sta perplex van het aantal ronduit ranzige gewoontes die ik hier voorbij zie komen. Hebben die kerels geen opvoeding gehad?
En vinden de vriendinnen dat dan allemaal best? Los van het feit dat er hier geklaagd word?

xTweetyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 16:52

stiekem toch een aantal dingetjes die ik vies vind bij mijn vriend
-het eten van chips of ander voedsel in bed, waarna je in bed gaat liggen en overal dingen voelt.
- helaas is het in bed liggen en voelen van teennagels ook zo iets!!! OMG vind dat zo vies.

helaas de ergste:
- het gezin drinkt uit de flessen, waarna als je het inschenkt in een glas, allerlei stukjes in drijven en weet ik t allemaal nog meer in zit. ik ga hier meteen van kokhalzen, zelfs als ik het typ wordt ik er misselijk van.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 17:31

Ik weet eigenlijk maar een ding:
- Hij kan soms vrij fel reageren zonder dat hij het door heeft.
Dan reageert hij gewoon vrij fel en verheft zijn stem terwijl er niets aan de hand is. Vindt hij dan ook niet maargoed :+ .

Mijn vriend heeft gelukkig niet van die ranzige gewoontes zoals ik hier in dit topic lees, nou is hij misschien ook wel de meest nette van ons twee. Dus wie weet heb ik wel ranzige gewoontes die ik niet door heb :Y) .

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 17:56

Nummer 1 Zijn soms nogal vervelende familieleden de hand boven het hoofd houden keer op keer en vervolgens weer pijn gedaan worden.
* Met tandenstokers in de mond blijven rond lopen, ook in het openbaar.
* Zijn stinksokken op de bank leggen.
* ik kan niet tegen fluitende mensen of expres valszingen.
* kan niet tegen kietelen, laat hij dat nou net leuk vinden om te doen.
* Alle glazen en zakjes/bakjes van de avond ervoor laten staan, maar als hij dan iets vergeet af te wassen daardoor, dan krijg ik op mijn donder dat ik niks heb gezegd.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 19:57

Palmera schreef:
Ik sta perplex van het aantal ronduit ranzige gewoontes die ik hier voorbij zie komen. Hebben die kerels geen opvoeding gehad?
En vinden de vriendinnen dat dan allemaal best? Los van het feit dat er hier geklaagd word?

Ik zit ook met open mond te lezen hoor, wat een rare gewoontes.... Nu woon vriendje nog niet zo lang bij mij in tijdens de weken dat hij zijn dochter niet heeft, maar er zitten hier gewoontes bij die hij/zij toch echt wel mag aanpassen als dat hier zou gebeuren. En anders kom je er niet in (of zoiets...).
Je hebt toch geen relatie als dit soort situaties gebeuren? Ik kan ook niet tegen kietelen, vriendje vind het prachtig. Maar hij doet het niet, of gaat iig niet te ver en NEE is NEE.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 20:07

woooeeehooooeee! Mag ik even haha :D
6,5 jaar samen en ik kan niet wennen aan het volgende:
- niet op kunnen staan
- standaard te laat komen
- iets eten met het restant van het eten tussen d'r lippen(koekjes, brood, cake, etc)
- als ik opgeruimd heb weer een pestbende maken binnen een fractie
- mij een zeur vinden als ik vind dat hij z'n rommeltjes eens op moet ruimen
Ga denken over de rest haha :D

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 20:11

Eens met Palmera en Sting, ik vroeg me af of ik nou zo raar was dat best veel dingen die ik hier voorbij zien komen absolute dealbreakers zouden zijn.. Grensoverschrijdend gedrag is nooit goed, en ook nooit goed te praten. Net zoals vrouwen die de term 'opvoeden' gebruiken als het om hun vriend gaat. Dat je samen taken moet leren verdelen en een huishouden moet leren runnen is niets mis mee, maar opvoeding mag een man thuis hebben gehad. En zo niet, dan gaat ie maar een cursus volgen en niet mijn tijd verdoen. Er zijn meer mannen dan kerken hè?

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 20:26

De afwas is zijn enige taak presteert hij het nog om het 1 x in de week te doen, meneer meld het nooit als iets op is en zet lege verpakkingen weer terug in de (koel)kast, ook met vuile schoenen door een net gedweild huis heen banjeren en dan pas z'n schoenen uitrekken als hij weer bij de voordeur is _-:( nu moet hij dus iedere keer weer opnieuw de gang en woonkamer dweilen van mij als hij weer eens met modderpoten z'n spoor heeft uitgezet.

En als we eten besteld hebben dan moet ik het altijd bij de deur aannemen dat doet m'n vriend echt niet!

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 20:29

Wanneer hij zegt ik ben op tijd thuis en dan vervolgens nooit op tijd thuis is, maar pas s'nachts thuis komt. :=

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 20:38

Ik vind dat sommigen hier zich toch wel ergeren aan hele kleine dingen hoor :=

Die van mij... tja. Hij heeft een tapijtje van gedragen kleren op zijn kamer. Ik overweeg om er een keer met de bezem doorheen te gaan, lijkt me erg grappig en misschien snapt hij de hint _O- Het is wel warmer om 's nachts overheen te lopen dan laminaat trouwens.

Ik ben zelf ook echt een slons (met als enige uitzondering dat ik kleren wél gelijk in de wasmand doe _O- ) dus ik ga niet zo snel moeilijk doen. Nee mijn vorige vriend was super netjes, nou dat was ook niks, kreeg vaak van die "grapjes" over de rommel hier en op een gegeven moment "wanneer ga je nou eens opruimen"... := Geen tijd, oeps.

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 20:54

Ach ik ben nog altijd z'n vriendin hoor niet zijn moeder. En alsof wij allemaal zo perfect zijn. Die mannen zullen zich ook wel ergeren aan dingen van ons. Mijn vriend verzorgt zichzelf gelukkig wel netjes, alleen scheren vind hij niet zo nodig, maar als hij dan geen kusjes meer krijgt is dat baardje er zo weer af (al staat zo'n stoppelbaardje wel sexy vind ik.)

Eerlijk is eerlijk de meeste mannen zijn ook echte mannen. Je kunt je er aan ergeren, maar ook gewoon kei hard om lachen. In ieder geval dat doe ik dan maar. Net als scheetjes enzo, het is irritant en vies maar we maken er altijd maar een grapje van: ik "heb jij weer een flufje gelaten?" -:(- vriend: "ja maar het was echt maar een inieminie" met een heel onsschuldig gezicht := of "wat geen huur betaald moet er uit". En dan moet ik er vaak toch om lachen. Alleen in gezelschap vind ik het echt nog done. Dat weet hij ondertussen.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 21:01

- dat hij alijd eet in bed.
- uit pakken drinken, gadverdamme. Al heb k hem nu zover dat hij alleen uit de pakken drinkt die ik niet lust.
- vinger knakken iedereen

Verder heel lief hoor.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 21:16

Musiess schreef:
Tijdens een serieus gesprek uit t niks aan mn borsten voelen en dan compleet afgeleid zijn... daaag gesprek.

Tijdens het auto rijden heel hard BOEM roepen als er verderop 2 autos elkaar niet laten invoegen.. waardoor ik me dood schrik en spastisch achfer het stuur zit, en dan presteerd ie t om me uit te lachen.

Overal een sexueel iets van maken.
Bijv ik: 'Schat dat brood is hard en oud kan je nieuwen halen?"

Hij: "ik heb ook een harde en ben ook oud. (Lees 31jaar) daar hoor ik je nooit om zeuren!

En dan giegelen als een kind.

*gniffel* ik vind dat ie humor heeft haha :+

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 21:20

Dit dekt de lading wel:
Afbeelding

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 21:22

Maartje1990 schreef:
Musiess schreef:
Tijdens een serieus gesprek uit t niks aan mn borsten voelen en dan compleet afgeleid zijn... daaag gesprek.

Tijdens het auto rijden heel hard BOEM roepen als er verderop 2 autos elkaar niet laten invoegen.. waardoor ik me dood schrik en spastisch achfer het stuur zit, en dan presteerd ie t om me uit te lachen.

Overal een sexueel iets van maken.
Bijv ik: 'Schat dat brood is hard en oud kan je nieuwen halen?"

Hij: "ik heb ook een harde en ben ook oud. (Lees 31jaar) daar hoor ik je nooit om zeuren!

En dan giegelen als een kind.

*gniffel* ik vind dat ie humor heeft haha :+

Dat heeft ie zeker.
Hij doet alles in t huishouden zonder problemen en als er iets gedaan moet worden hoef ik t maar te vragen. Maar ik krijg overaal een sexistische antwoord op haha soms vermoeiend :)

Zeker in een zeer serieus gesprek opeens met 2 handen vol mn borsten grijpen en compleet van de wereld, laat staan het gesprek niet meer aankomt..

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 21:41

kiwiwitje schreef:
En, als je dan heel boos bent, gaan lachen... -:(-

Deze -O- ik heb een "gewone" vriend die dit altijd doet. Z'n nét bij hem moet ik dan altijd heel hard lachen. En dan begin ik maar te slaan. Want dan moet ik zo hard lachen dat ik geen woord meer uit kan brengen :o

Verder klinken veel dingen hier zoals ik het zou doen. Vooral dat half luisteren en slordig zijn en okja; de wiebelbenen heb ik ook :P