minikatje schreef:Haruhi
jaaa

gave cosplay lolotjeh! Misschien kom ik je wel tegen dit jaar op animecon. word de eerste keer voor mij daar
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
de cosplay zegt me niks, maar ziet er goed uit 
savieralover schreef:minikatje schreef:Haruhi
jaaa
gave cosplay lolotjeh! Misschien kom ik je wel tegen dit jaar op animecon. word de eerste keer voor mij daar
ieder zijn eigen toch
MorganeR schreef:Haruhi is leuk inderdaad! Vaak getwijfeld of ik haar 'girly' oude zelf zou cosplayen.
Die foto's van tetsu met puppy dan wel laten zien hé!
als de pup een beetje mee wil werken en het weer een beetje te doen is

knap hoor.

savieralover schreef:Nou ik had het beloofd. Het zijn er niet veel want tja puppy maar toch even leuk
[ [url=m/9o1Wrv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Kaz0qg.jpg]Afbeelding[/url] ]
en nog een gewone
[ [url=m/92h3Q6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sicayes schreef:Morgen![]()
![]()
Vanavond nog even alles klaarleggen op aantrek-volgorde en de laatste dingen schoonmaken. Heb van de week mijn bontcape aan de onderzijde nog even schoongemaakt want daar bleek nog wat blubber in te zitten van Elfia Haarzuilens vorig jaar
En dan lekker naar Comic Con! Zonder staf, want wil hem nog wat meer bijschuren.
maar ik ben over het algemeen wel 1 van de weinige met een meer 'weathered'/'worn' kostuum ipv het felgroene comic kostuum. 
ik ben er ook optijd. wil heel graag een hillywood beanie en er zijn er niet zoveel. als k die gescoord heb, kleed ik mij daar ff om haha.
dus morgenochtend vroeg op om alvast 3/4 van m'n kostuum te doen. Boots, cape en helm doe ik daar ter plekke.
groepje van zes mensen en ik ben de enige die in cosplay gaat
ah well. mogen hun mijn spullen vasthouden hahaha.
Gisteren wel 3 furries op de foto gezet, erg leuk om te doen! Dus, als er een cosplayer is die graag mooie foto's wil, ik kan wel een keer je kant op komen? eclair98 schreef:Ik kom per toeval dit topic tegen, leuk! Ik zelf ben aangestoken door een vriendin, maar ben nog nooit ergens heen geweestGisteren wel 3 furries op de foto gezet, erg leuk om te doen! Dus, als er een cosplayer is die graag mooie foto's wil, ik kan wel een keer je kant op komen?

Zo genoten! Met heel veel mensen op de foto geweest, lieve complimenten gekregen, leuke dingen gekocht. Zeker voor herhaling vatbaar!
ik heb ook genoten. Niet lang cosplay aangehad maar goed wel vriendin veel kunnen helpen op haar stand. Wn ofcourse. Hillywood