minikatje schreef:Haruhi
jaaa

gave cosplay lolotjeh! Misschien kom ik je wel tegen dit jaar op animecon. word de eerste keer voor mij daar
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
savieralover schreef:minikatje schreef:Haruhi
jaaa
gave cosplay lolotjeh! Misschien kom ik je wel tegen dit jaar op animecon. word de eerste keer voor mij daar
MorganeR schreef:Haruhi is leuk inderdaad! Vaak getwijfeld of ik haar 'girly' oude zelf zou cosplayen.
Die foto's van tetsu met puppy dan wel laten zien hé!
savieralover schreef:Nou ik had het beloofd. Het zijn er niet veel want tja puppy maar toch even leuk
[ [url=m/9o1Wrv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Kaz0qg.jpg]Afbeelding[/url] ]
en nog een gewone
[ [url=m/92h3Q6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sicayes schreef:Morgen![]()
![]()
Vanavond nog even alles klaarleggen op aantrek-volgorde en de laatste dingen schoonmaken. Heb van de week mijn bontcape aan de onderzijde nog even schoongemaakt want daar bleek nog wat blubber in te zitten van Elfia Haarzuilens vorig jaar
En dan lekker naar Comic Con! Zonder staf, want wil hem nog wat meer bijschuren.
eclair98 schreef:Ik kom per toeval dit topic tegen, leuk! Ik zelf ben aangestoken door een vriendin, maar ben nog nooit ergens heen geweestGisteren wel 3 furries op de foto gezet, erg leuk om te doen! Dus, als er een cosplayer is die graag mooie foto's wil, ik kan wel een keer je kant op komen?