Cosplayers op bokt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 00:21

minikatje schreef:
Haruhi <3

jaaa :D

gave cosplay lolotjeh! Misschien kom ik je wel tegen dit jaar op animecon. word de eerste keer voor mij daar

Twilight

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 00:24

leuk Lolotjeh :D de cosplay zegt me niks, maar ziet er goed uit :D

op sailor moon, cardcaptor sakura, pokemon en nouja die uit mijn jeugd anime is het enige wat ik ken.

lolotjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 00:42

savieralover schreef:
minikatje schreef:
Haruhi <3

jaaa :D

gave cosplay lolotjeh! Misschien kom ik je wel tegen dit jaar op animecon. word de eerste keer voor mij daar

is zekers een goede aanrader!!
animecon is wel heel groot maar wel heel gaaf om mee te maken. ga er zelf al heen sinds 2011 en sinds die dag gek van cosplayen.
dankje heb het ook zelf bijelkaar geraapt heb nog een grote groene hamer die ik aan het upgraden ben zo dat ik er ook op kan gaan zitten en heeft tevens ook een gezichtje er op. :p

er zijn tevens meer anime's uit onze juigd zo als
samurai pizza cats
shinzo
yu-gi-oh
ahiru no kwak (alfret jodokus kwak)
astroboy
alleen op de wereld
gundamwing
dragon ball z
dragon ball gt
super pig
shinchan (orgineel bestemt voor volwassenen bedoeld)
heidi

kom op dit moment niet op meer maar weet dat er meer anime is dat in nederland is uit gezonden dan dat er in dit lijstje staat.
de anime dat je online kunt kijken die ik dan zou aanraden is Naruto en Naruto shippuden goed verhaal lijn veel actie maar ook drama en comedie waar je plat van het lachen ligt. als je toch wat fantasie en comedie wilt raad ik aan om assasination classroom(ansatsu kyoshitsu) en high school of the death aan. de series zijn geniaal bedacht ook leuke verhaallijnen

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 01:27

Yu-gi-yo heb k gekeken. En digimon. Vrdr spreekt anime mij op dit moment niet echt aan. Is niet mijn ding zeg maar ;) ieder zijn eigen toch :D

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 11:22

Haruhi is leuk inderdaad! Vaak getwijfeld of ik haar 'girly' oude zelf zou cosplayen.

Die foto's van tetsu met puppy dan wel laten zien hé!

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 16:59

MorganeR schreef:
Haruhi is leuk inderdaad! Vaak getwijfeld of ik haar 'girly' oude zelf zou cosplayen.

Die foto's van tetsu met puppy dan wel laten zien hé!

haha komt voor elkaar :D als de pup een beetje mee wil werken en het weer een beetje te doen is :')

als ik haruhi ga doen dan word het het mooie blauwe school uniform :D

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 17:32

Afbeelding

Eindelijk de beloofde foto. Ze heeft nu een full bodysuite. Wit met oranje en zwart. Die is ook beter gelukt dan deze.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 18:33

Je begint toch ergens Anne. Ziet er goed uit hoor :D

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:33

11 jarig kind helemaal zelf geknutseld.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:36

netjes toch :D knap hoor.

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 15:03

doe het haar niet na!

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 22:44

Nou ik had het beloofd. Het zijn er niet veel want tja puppy maar toch even leuk :+

Afbeelding

Afbeelding

en nog een gewone

Afbeelding

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 09:36

Morgen *\o/* *\o/*

Vanavond nog even alles klaarleggen op aantrek-volgorde en de laatste dingen schoonmaken. Heb van de week mijn bontcape aan de onderzijde nog even schoongemaakt want daar bleek nog wat blubber in te zitten van Elfia Haarzuilens vorig jaar :')

En dan lekker naar Comic Con! Zonder staf, want wil hem nog wat meer bijschuren.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 09:53

savieralover schreef:
Nou ik had het beloofd. Het zijn er niet veel want tja puppy maar toch even leuk :+

[ [url=m/9o1Wrv.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Kaz0qg.jpg]Afbeelding[/url] ]

en nog een gewone

[ [url=m/92h3Q6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Toch heel leuk! Al was het uiteraard nog leuker geweest als het echt een zwart witte husky was.

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 10:18

haha klopt! maar die had ze niet in de aanbieding :+

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 11:58

Sicayes schreef:
Morgen *\o/* *\o/*

Vanavond nog even alles klaarleggen op aantrek-volgorde en de laatste dingen schoonmaken. Heb van de week mijn bontcape aan de onderzijde nog even schoongemaakt want daar bleek nog wat blubber in te zitten van Elfia Haarzuilens vorig jaar :')

En dan lekker naar Comic Con! Zonder staf, want wil hem nog wat meer bijschuren.

Ik ga je proberen te spotten hahaha. Makkelijker dan mij te vinden tussen tig harleys haha.

Ik vanavond ook alles klaarleggen. Mijn fake gun nog ff markeren dat die echt nep is.

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 14:33

Jaaa leuk Annelie! Nu weet ik eigenlijk niet hoeveel Lady Loki's ik ga tegenkomen op die dag := maar ik ben over het algemeen wel 1 van de weinige met een meer 'weathered'/'worn' kostuum ipv het felgroene comic kostuum. :+

Wij moeten in de rij staan voor een kaartje.. degene die over de kaartjes ging dacht dat het wel niet zo druk zou worden als vorig jaar en we dus makkelijk nog een week vantevoren kaartjes konden krijgen. jammer joh. :roll:

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 14:53

oei, dus mooi optijd ben je daar dus al :j ik ben er ook optijd. wil heel graag een hillywood beanie en er zijn er niet zoveel. als k die gescoord heb, kleed ik mij daar ff om haha.

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 18:08

Ja we gaan morgen om 10 voor 8 al weg geloof ik := dus morgenochtend vroeg op om alvast 3/4 van m'n kostuum te doen. Boots, cape en helm doe ik daar ter plekke. :+ groepje van zes mensen en ik ben de enige die in cosplay gaat :') ah well. mogen hun mijn spullen vasthouden hahaha.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 18:12

gehehehe ik moet ookvriendin lief vragen mijn water flesjes even bij zich te houden, heb een heel klein tasje in wit met goud die enigsinds wel emt de cosplay samen gaat voort geld etc :)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 12:58

Ik kom per toeval dit topic tegen, leuk! Ik zelf ben aangestoken door een vriendin, maar ben nog nooit ergens heen geweest :P Gisteren wel 3 furries op de foto gezet, erg leuk om te doen! Dus, als er een cosplayer is die graag mooie foto's wil, ik kan wel een keer je kant op komen?

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-16 19:09

eclair98 schreef:
Ik kom per toeval dit topic tegen, leuk! Ik zelf ben aangestoken door een vriendin, maar ben nog nooit ergens heen geweest :P Gisteren wel 3 furries op de foto gezet, erg leuk om te doen! Dus, als er een cosplayer is die graag mooie foto's wil, ik kan wel een keer je kant op komen?

Ik wil ook nog een keer cosplayers op de foto zetten dus misschien is een meeting een goed idee?

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-16 19:21

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 19:53

Het is dat ik eind mei/begin juni mijn weekenden al vol heb anders was ik graag meegegaan!

Dutch Comic Con was echt fantastisch gister. :D Zo genoten! Met heel veel mensen op de foto geweest, lieve complimenten gekregen, leuke dingen gekocht. Zeker voor herhaling vatbaar!

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 20:50

Ga straks ff kijken naar t topic :D ik heb ook genoten. Niet lang cosplay aangehad maar goed wel vriendin veel kunnen helpen op haar stand. Wn ofcourse. Hillywood <3