Winter has arrived!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 08:44

Het valt me nog mee dat ik nog geen verzekeringsbelletjes gehad heb met deze gladheid :oo
Beter om, hopelijk zijn mensen goed voorzichtig nu :j

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 08:47

Eliine schreef:
:oo hier in Haarlem is het gewoon 8 graden (boven nul welteverstaan :+ ) kon zonder handschoenen op de fiets net. Wonen we echt allemaal in hetzelfde landje :P

Whaaat?

Hier kom ik niet eens "heel" voorbij de voortuin, zo glad is mijn oprit en straat.
Wat zal het zijn, 10 meter vanaf de voordeur?

Ik woon aan een "T Splitsing" dus ik kan mooi zien hoe de echte idiooten over straat glijden :P
Gelukkig heb ik nog niemand gezien ;)

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 08:47

Mijn man heeft vanochtend glijdend de hond uitgelaten en toen maar besloten thuis te blijven van zijn werk. De school van de kinderen is ook dicht.

mie123gie

Re: Winter has arrived!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 08:54

Ik ben net gebelt dat ik vandaag vrij heb van school, ik vind het wel best die ijzel :)

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 08:57

Hier, grens Overijssel Drenthe kan ik geeneens veilig van de oprit afkomen. Maarja toch maar kijken of dat straks ergens lukt want mijn school/vakken gaan gewoon door.

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 08:57

Ik woon aan een drukke fietsroute bij normaal weer. Nu komt een enkeling langs, lopend met de fiets aan de hand.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 08:58

Zelfs de baas van m'n broertje heeft ze verboden de weg op te gaan, om 10 uur kijken ze weer. Maar vrees dat ze ook een vrije dag hebben.

Net een reactie gezien op een bericht van rtlnieuws. We moesten ons niet aanstellen, zo erg kon het niet zijn. _-:(

Wil best geloven dat als het in Limburg 8° boven nul is met zon dat je dit raar vind, maar komop, dit verzint toch niemand?

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 08:59

Zojuist zag ik de eerste "dronken" auto over straat glibberen. Banden hebben geen grip hier op.
Volgens mij heeft de bestuurder nu al spijt van zijn actie :')

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 08:59

Tigress schreef:
Het valt me nog mee dat ik nog geen verzekeringsbelletjes gehad heb met deze gladheid :oo

Denk dat ze niet bij hun mobieltje kunnen komen die 3 meter verderop op straat ligt :+

Meneer van het hondenvlees gaat ook nog niet rijden.. zei gister heel enthousiast dat ie om 7 uur bij me zou zijn. Niet dus haha en heb de hoefsmid maar afgebeld... wil niet dat ie onderweg naar mij in een greppel of tegen een boom geplakt zit.

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-16 09:00

Ik MOET wel naar t werk vandaag. Maar ik kan wel janken, durf de weg niet op en het OV ligt ook stil... Fingers crossed..

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 09:03

Leffroi schreef:
Ik MOET wel naar t werk vandaag. Maar ik kan wel janken, durf de weg niet op en het OV ligt ook stil... Fingers crossed..

Sterkte!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 09:04

pipo schreef:
Tigress schreef:

Denk dat ze niet bij hun mobieltje kunnen komen die 3 meter verderop op straat ligt :+

Meneer van het hondenvlees gaat ook nog niet rijden.. zei gister heel enthousiast dat ie om 7 uur bij me zou zijn. Niet dus haha en heb de hoefsmid maar afgebeld... wil niet dat ie onderweg naar mij in een greppel of tegen een boom geplakt zit.

*Proest* En daar ging mijn chocomelk _O-
Inmiddels 2 verzekeringsbelletjes gehad....ik heb te vroeg gejuicht :')

Leffroi schreef:

Sterkte! Ik ben blij dat mijn vader mij wilde brengen, die durft nu wel te rijden. anders was ik ook niet op werk gekomen :n

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 09:05

Leffroi schreef:

heb je al contact gehad met je baas?

Hier ligt het OV ook stil en ik zie niemand de straat opgaan hier, behalve 1 iemand.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 09:06

Ik zou voor stage met de trein naar Assen moeten, maar die rijdt mogelijk de hele ochtend niet. Daarnaast zou ik nog naar het station moeten lopen. Daarom gelukkig mag ik thuis opdrachten doen :D

Onze kat schaatst over de weg heen :')

Alle scholen zijn in Groningen ook gesloten, ja.

Was hier net ook een auto met aanhangwagen aan het rijden. Wat een idioot, haha. Hij bleef een aantal keer stil hangen, banden hadden geen grip.
Laatst bijgewerkt door Fearn op 05-01-16 09:08, in het totaal 2 keer bewerkt

Simmerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 09:06

Heit ook vrij, we kunnen de schaatsen wel aantrekken hier :')

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 09:09

Haha, ik lees net het officiële bericht van school zelf. Zelfs de telefonisten van de ziekmeld lijn zijn er niet, leerlingen van Alfa Hardenberg kunnen dus ook gewoon een dag vrij nemen.

Leffroi schreef:

Tenzij je werk hebt wat over leven en dood gaat mooi thuis blijven!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 09:12

Froukje schreef:
Haha, ik lees net het officiële bericht van school zelf. Zelfs de telefonisten van de ziekmeld lijn zijn er niet, leerlingen van Alfa Hardenberg kunnen dus ook gewoon een dag vrij nemen.

Leffroi schreef:

Tenzij je werk hebt wat over leven en dood gaat mooi thuis blijven!

Kan me voorstellen dat het voor sommige sectoren niet zomaar mogelijk is; hulpverlening, zorg, transport etc.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 09:13

Hier is het ook chaos. Woon in midden Friesland. Heb net de docent gemaild of de les uit kan vallen. Levensgevaarlijk en geen ov.

Dala8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 09:13

Mijn vriend is 25 min geleden wel vertrokken naar zijn werk hij moet 40 km rijden. Oh krijg net appje hij staat nog bij de flat. Auto moest eerst ijsvrij en hij twijfelt of hij wel gaat.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 09:14

IsaCalixa schreef:
Ik zou voor stage met de trein naar Assen moeten, maar die rijdt mogelijk de hele ochtend niet. Daarnaast zou ik nog naar het station moeten lopen. Daarom gelukkig mag ik thuis opdrachten doen :D

Alle scholen zijn in Groningen ook gesloten, ja.

Was hier net ook een auto met aanhangwagen aan het rijden. Wat een idioot, haha. Hij bleef een aantal keer stil hangen, banden hadden geen grip.

Voor nu de school waar ik werk niet

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 09:14

IsaCalixa schreef:

:')

De hond heeft zich nog een keer opgerold. Die ga ik ook echt nog niet uitlaten. NHL is tot 11 uur wel open, maar er zijn geen colleges.

@Leffroi, even bellen naar je werk of je niet later mag gaan. Ook voor werk of school wordt met klem afgeraden om de weg op te gaan.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 09:15

@westernfreak toevallig ik zit ook op de nhl!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 09:18

IsaCalixa schreef:

Filmen :D dat is grappig om te zien haha

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 09:19

Jemig wat bizar :wow:
Hier is het op het moment 7 graden.
Wilde zelfs een buitenritje gaan maken als het droog blijft.

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 09:20

Froukje schreef:

Dat is ook wel erg _O-
Ik zit op de Groenewelle, en die is gewoon los. Maar durf met scoot niet de weg op, haha