Beter om, hopelijk zijn mensen goed voorzichtig nu

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eliine schreef:hier in Haarlem is het gewoon 8 graden (boven nul welteverstaan
) kon zonder handschoenen op de fiets net. Wonen we echt allemaal in hetzelfde landje
Tigress schreef:Het valt me nog mee dat ik nog geen verzekeringsbelletjes gehad heb met deze gladheid
pipo schreef:Tigress schreef:Het valt me nog mee dat ik nog geen verzekeringsbelletjes gehad heb met deze gladheid
Denk dat ze niet bij hun mobieltje kunnen komen die 3 meter verderop op straat ligt![]()
Meneer van het hondenvlees gaat ook nog niet rijden.. zei gister heel enthousiast dat ie om 7 uur bij me zou zijn. Niet dus haha en heb de hoefsmid maar afgebeld... wil niet dat ie onderweg naar mij in een greppel of tegen een boom geplakt zit.
Leffroi schreef:Ik MOET wel naar t werk vandaag. Maar ik kan wel janken, durf de weg niet op en het OV ligt ook stil... Fingers crossed..
Leffroi schreef:Ik MOET wel naar t werk vandaag. Maar ik kan wel janken, durf de weg niet op en het OV ligt ook stil... Fingers crossed..
Froukje schreef:Haha, ik lees net het officiële bericht van school zelf. Zelfs de telefonisten van de ziekmeld lijn zijn er niet, leerlingen van Alfa Hardenberg kunnen dus ook gewoon een dag vrij nemen.Leffroi schreef:Ik MOET wel naar t werk vandaag. Maar ik kan wel janken, durf de weg niet op en het OV ligt ook stil... Fingers crossed..
Tenzij je werk hebt wat over leven en dood gaat mooi thuis blijven!
IsaCalixa schreef:Ik zou voor stage met de trein naar Assen moeten, maar die rijdt mogelijk de hele ochtend niet. Daarnaast zou ik nog naar het station moeten lopen. Daarom gelukkig mag ik thuis opdrachten doen
Onze kat schaatst over de weg heen
Alle scholen zijn in Groningen ook gesloten, ja.
Was hier net ook een auto met aanhangwagen aan het rijden. Wat een idioot, haha. Hij bleef een aantal keer stil hangen, banden hadden geen grip.
IsaCalixa schreef:Onze kat schaatst over de weg heen
Froukje schreef:Haha, ik lees net het officiële bericht van school zelf. Zelfs de telefonisten van de ziekmeld lijn zijn er niet, leerlingen van Alfa Hardenberg kunnen dus ook gewoon een dag vrij nemen.