Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Babeth schreef:Ik val voor iemands brein. Als ik geen diepe gesprekken met iemand kan hebben, dan kan ik mij er totaal niet tot aangetrokken voelen. Al zou hij eruit zien als Channing Tatum, dan nog kan ik het niet. Iemand die er wat minder "mooi" uitziet, maar waar ik diepe gesprekken mee kan hebben die mijn mind ook triggeren, dan kan ik me ontzettend tot die persoon aangetrokken voelen. Ik val eigenlijk nooit op uiterlijk. Dat wil overigens niet zeggen dat ik geen bepaalde voorkeuren heb, lichamelijk moet er ook een aantrekkingskracht zijn. Maar 80% aantrekkingskracht voor mij is iemand zijn brein.

woofie schreef:Als we nu eens ophouden met ons blind te staren op de buitenkant maar eens verder kijken dan de neuzen lang zijn, en met verder bedoel ik vooral dieper! Ga eens in gesprek met iemand ie je bij voorbaat vanwege uiterlijk afwijst....Als je dat durft tenminste...
Goof schreef:woofie schreef:Als we nu eens ophouden met ons blind te staren op de buitenkant maar eens verder kijken dan de neuzen lang zijn, en met verder bedoel ik vooral dieper! Ga eens in gesprek met iemand ie je bij voorbaat vanwege uiterlijk afwijst....Als je dat durft tenminste...
Zo iemand zou bij mij hooguit in de 'friendzone' terechtkomen.
Als ik iemand afwijs om zijn uiterlijk betekent dat dat er geen fysieke aantrekkingskracht is en als die er niet is zal ik niet op die persoon vallen. Innerlijk alleen is voor mij niet genoeg voor een relatie.
) Uiteindelijk echt gevallen op de binnenkant want hij was zo lekker spontaan en gezellig! En nu al bijna 3 jaar een relatie maar vind hem nu toch wel echt een knappe vent