Relatie is er nog.
Gaan samenwonen sinds deze zomer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ania schreef:Wat jammer dat het topic doodgebloed is! Hoe is het met alle langeafstandsrelaties?
Afgelopen september ben ik ten huwelijk gevraagd en we hopen rond juni 2020 samen te gaan wonen in Duitsland.
Aria_zz schreef:Hier geen lange afstand meer.
Relatie is er nog.
Gaan samenwonen sinds deze zomer
Aria_zz schreef:Boooo, nee, Oostenrijk! Ben ik helemaal oké mee.
De papierwinkel was wel iets anders, maar gelukkig allemaal in orde nu.
Maar moet zeggen, die langeafstandsrelatie is best goed geweest, veel geleerd en misschien had het zonder die tijd niet gewerkt.
Nagini schreef:Hier nog steeds in Australie
gabyfedde schreef:Leuk dat dit topic weer leeft. Ik was een volger, mijn lange-afstandsrelatie hield geen stand (was al een stoplichtrelatie voordat het een lange-afstandsrelatie werd). Bijna 5 jaar geleden als single naar Zweeds Lapland verhuisd en sinds 3 jaar een relatie met een local. Verschillen all over. Ik volg weer!
Geke_Lizzy schreef:Ik lees graag mee!
Ik heb een Noorse vriend, ontmoet terwijl ik mijn minor (Erasmus) in Noorwegen heb gedaan.
We hebben een intensief eerste jaar gehad, waarvan ik 6 maanden in Australië en 3 maanden in Zuid-Afrika gezeten heb. Maar nu ben ik samen met hem in Noorwegen!
Het is nu dan ook de bedoeling om hier een tijdje te blijven, als ik in Januari afgestuurd ben van mijn bachelor wil ik graag hier mijn master gaan doen.
Booooo schreef:Goed vooruitzicht! Fijn dat jullie nu samen zijn. Zuid Afrika lijkt me toch ook wel heel erg gaaf! Hebben jullie elkaar in die 9 maanden toen helemaal niet gezien?
Booooo schreef:gabyfedde schreef:Leuk dat dit topic weer leeft. Ik was een volger, mijn lange-afstandsrelatie hield geen stand (was al een stoplichtrelatie voordat het een lange-afstandsrelatie werd). Bijna 5 jaar geleden als single naar Zweeds Lapland verhuisd en sinds 3 jaar een relatie met een local. Verschillen all over. Ik volg weer!
Ohhh gaaf zeg! Hoe ben je daar toen zo terecht gekomen ‘alleen’?
gabyfedde schreef:Nog steeds enorm veel respect voor de keuzes die je toen hebt gemaakt en het resultaat is natuurlijk geweldigLeuk dat dit topic weer leeft. Ik was een volger, mijn lange-afstandsrelatie hield geen stand (was al een stoplichtrelatie voordat het een lange-afstandsrelatie werd). Bijna 5 jaar geleden als single naar Zweeds Lapland verhuisd en sinds 3 jaar een relatie met een local. Verschillen all over. Ik volg weer!
Ailill schreef:gabyfedde schreef:Nog steeds enorm veel respect voor de keuzes die je toen hebt gemaakt en het resultaat is natuurlijk geweldigLeuk dat dit topic weer leeft. Ik was een volger, mijn lange-afstandsrelatie hield geen stand (was al een stoplichtrelatie voordat het een lange-afstandsrelatie werd). Bijna 5 jaar geleden als single naar Zweeds Lapland verhuisd en sinds 3 jaar een relatie met een local. Verschillen all over. Ik volg weer!