Danseresje schreef:Ik wil het een beetje willekeurig gaan doen en dan waarschijnlijk wel zo snel mogelijk al wat hogere bedragen.
Daarnaast spaar ik ook wel bij de bank hoor, maar toch, met onverwachte uitgaven aan auto, koelkast, wasmachine, etc groeit ie soms minder dan ik zou willen.
Bovenop bovenstaande heb ik ook nog een zakcentje via Roamler, nu even niet heel actief vanwege weinig tijd, maar dat had ik in september zo'n 170 euro bij elkaar in anderhalve week!
Nog niet besloten welke bingokaart ik ga gebruiken, had er nog één gevonden:
[ [url=m/7TXSJ7.png]Afbeelding[/url] ]
Of dat ik er zelf eentje ga knutselen!
Wel net bij de zeeman een leuk spaarpotje gekocht, is blik en kan alleen open met blikopener met afbeelding van coca cola...... Heb er helemaal zin in!!!!! (En er zelfs al wat ingegooid! Denk dat ik af en toe de rode muntjes ook daarin dump!)
Ah deze is leuk, die ga ik gebruiken! Ik ga ook maar even langs bij de zeeman voor zo'n spaarpot, dan stop ik het geld daarin en die pot mag ik dan openmaken op 1 januari 2016- om op m'n bankrekening te zetten. Voor mij is dit wel echt extra: naast die pot wil ik nog minstens 150 euro per maand sparen op mijn spaarrekening.
Ik heb deze maand 91 uur gewerkt (studentenbijbaantje) en mag in de maand januari geen kleding kopen- dus ik kan zo 400 euro doorschrijven naar m'n spaarrekening. Heel fijn, want deze maand is er niet echt van sparen gekomen, haha.
Ik vind sparen wel heel leuk trouwens. Geef me altijd een heel volwassen en verstandig gevoel. Vind het ook gewoon fijn dat als mijn iPhone ermee ophoudt, ik "gewoon" een nieuwe kan aanschaffen. Lijkt me vreselijk als dat niet zou kunnen.