Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Ik wilde haar echter laten weten dat er ook mensen zijn die er anders tegenaan kijken.

Wat betreft dat ik het met die collega heb besproken, dat blijkt alleen maar goed te zijn geweest. Gelukkig! Hij is nu lekker op vakantie, dus het is rustig in huis. En ik ga hem, wanneer hij straks terug komt op de hoogte stellen van het feit dat ik een andere woning ga zoeken.
Wat is dat genieten!
Ik heb niks te bewijzen gezien het niet zwart op wit is gegaan, want ja.. Vrienden, die behoor je te vertrouwen. Laat het duidelijk zijn, ik heb er geen problemen omheen gemaakt want daar schiet ik toch niks mee op. Maar mijn vertrouwen in het lenen van geld is wel voorgoed weg 

Trap er niet in hoor als hij weer probeert hulp van je te krijgen!

De andere kant kijkt uit op wat kleine typische huisjes die je gebruikelijk in de kleine dorpjes vind. Echt heerlijk dit!
) dan beantwoord ik deze gewoon maar ik tik geen mails meer. Ook kletsen we gewoon op kantoor of als we elkaar tegen komen, privé niet meer.
Cubone schreef:Al met al gaat het dus heel erg goed. Ik ben ook aan het kijken naar een koophuisje hier in de bergen. Kost geen drol! Niet schrikken BoktSpoiler:. uiteraard wel een opknappertje, maar toch zeker de moeite waard om eens te gaan kijken
9000 euro voor 500 m2 grond en 72m2 oppervlak woonruimte
Goof schreef:Cubone schreef:Al met al gaat het dus heel erg goed. Ik ben ook aan het kijken naar een koophuisje hier in de bergen. Kost geen drol! Niet schrikken BoktSpoiler:. uiteraard wel een opknappertje, maar toch zeker de moeite waard om eens te gaan kijken
9000 euro voor 500 m2 grond en 72m2 oppervlak woonruimte
Zo dan.
Waar woon je en staat er nog een huis te koop?
Ik vind het heerlijk hier! Het gebied waar dit huis te koop staat loopt op het moment wel helemaal leeg. Veel armoede en weinig werk. Maar het is vanaf dit huis naar mijn werk nu een uur met de auto (wel ver, maar het is slechts een half uur van de stad zelf) maargoed, dan woon je ook midden op een berg met een uitzicht om nooit meer weg te willen
.Sofy schreef:En dan werken in de games-industrie? Hoe ben je daar terecht gekomen? Misschien voor mezelf ook wel interessant.
En spreek je de lokale taal? Of is dat niet nodig?

Zo kwam ik op mijn aanbod terecht. In een land waar ik amper van had gehoord. Het eerste gesprek met het bedrijf voelde gewoon relaxed. Ik kwam er eigenlijk per toeval op. Twee dagen na mijn eerste gesprek werd ik gebeld dat er werd van me verwacht werd dat ik binnen 3 dagen hier zou zijn.
Dat doe je niet zomaar (of dan toch juist wel?
)
) Gelukkig is het Cyrillish geschrift geen geheim meer voor me, dat lees ik dat inmiddels wel vloeiend. Dat is ook wel echt een opluchting. De eerste paar keren dat ik met de tram ging en me verteld werd dat ik moest uitstappen bij de halte "met de 3 letters" voelde ik me wel lichtelijk idioot
Cayenne schreef:Jeetje, wat een verhaal![]()
Maar leef je dan niet ontzettend geisoleerd en eenzaam?

Ik ben zo blij als een klein kind