Jaarwisseling vieren als single, hoe dan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoli

Re: Jaarwisseling vieren als single, hoe dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 16:23

Nee niet tegenop kijken, we gaan hier gewoon met alle thuisblijvende singles gezellig kletsen. Voor je het weet heb jij je kamer viruteel vol zitten met Bokkers ;)

Ik hoop dat mn ouders weggaan naar familie, dan heb ik het huis voor mij alleen en ik vind het een steeds leuker plan :j Heerlijk filmpjes kijken, hapjes eten, misselijk worden van de oliebollen en dan vuurwerk kijken! Dan nog een filmpje ofzo en daarna lekker naar bed :j :j

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 18:00

Hier gaat vl om 00.10 uur de deur uit. Mijn moeder komt toch naar ons toe om het te vieren, dus toch niet alleen :j

Had het niet erg gevonden, maar anders is moeders ook alleen. Dus nu spelletjes spelen met moeders :j
Had anders alleen tv gekeken met te veel oliebollen als mijn uk met mij eens zal zijn :')

Naranga

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 19:15

BarbaLala schreef:
Wat een reacties allemaal, bedankt!

Ik heb besloten het op te geven, ik ga wel gewoon tv kijken met de hondjes en zodra het kan m'n bed in.
Zie er nu al tegenop eerlijk gezegd, maar het is vast snel voorbij.

Hoezo zie je er tegenop?

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-15 23:59

Lief, Anoli. :)

Naranga, omdat ik het liever anders had gezien zoals eerder vermeld.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 00:02

Ik weet niet of ik die avond virtueel mee kom kletsen ('viruteel' is een leuke typo trouwens - levert een goed uitspreekbaar woord op). Ik bok nog ouderwets via de desktop, en de uren dat ik tv zit te kijken praat ik uiteraard niet mee. :)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 00:06

Vorig jaar was ik alleen, dit jaar op tijd een vriendin gevraagd maar of ze ook komt is nog een tweede. :')

Ik woon op een flat dus stond vorig jaar in mn up op de galerij te kijken naar het vuurwerk, kreeg ik om het nog erger te maken de vraag van buurjongen of ik helemaal alleen was en of ik dan bij hun(meerdere jongens.. uh nope :+) wat wilde drinken. :')

Ik blijf om mijn huisdieren thuis trouwens, dit jaar een nieuwe asielkat die nogal bang is aangelegd dus die laat ik ook niet alleen.

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 11:15

Waarom niet Air? Misschien was het wel super gezellig geworden. Jongens zijn ook maar mensen hoor ;)

Ik zie dat hier veel mensen thuis blijven voor de katten. Maar wat kan je voor een kat betekenen dan? Als ze bang zijn kruipen ze weg en als ze niet bang zijn liggen ze te pitten.... Hier gaan de gordijnen dicht, licht en radio aan en dan gaan we gewoon de deur uit. Ik heb ze al van kitten af aan en ben nog nooit bij ze geweest met O&N.

Volgens mij is het 9 vd 10x het baasje die het vuurwerk spannend vindt en de kat die daarop reageert.

TS, balen zeg dat je niks hebt kunnen regelen!
Ik ga waarschijnlijk toch naar een feest toe :) Even het nieuwe jaar goed beginnen.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 11:52

Ben al mn hele leven single.(op wat basisschool gedoe na) vorig jaar was ik voor het eerst alleen. Nou ja alleen? De honderd duizenden vreemde mensen die ook o&n in Sydney vierden niet mee geteld. De rest van de nacht wat rondgeslenterd en 8 uur later via de Skype het o&n thuis mee gevierd! Dit jaar gewoon weer ouderwets met 2 gezinnen oud en nieuw vieren bij mn ouders.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 21:07

Omdat mijn asielkat minder bang is voor dingen is als ik er bij ben. Das toch een vertrouwensband wat je opbouwt met een kat...

Ja jongens zijn ook mensen, maar ik weet hoe het is om op een werkplek te zitten met voornamelijk jongens, en dan ben je zelfs in werksfeer :D Dus ik ga niet bij een groep onbekende jongens in de huiskamer zitten. :+

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 22:24

Ik ben helaas ook single, vorig jaar wou ik lekker alleen zijn en naar de wei gaan tegen 12u en in de auto slapen daar :p
Echter wouden MN ouders niet datk alleen thuis was dus eerst verplicht eten en daarna naar de wei, MN ouders naar salsa. Helaas toen toch maar thuis gaan slapen, het was ijskoud toen. Wel erna vroeg opgestaan en lekker gaan rijden.

Dit jaar wou ik MN ouders niet tot last zijn, weet dat ze liever gaan dansen dan thuis zitten. Dus ik ga met paard logeren bij een goede vriend in het bos, super want blijkbaar is daar amper vuurwerk, en uiteraard weer vroeg opstaan en gaan rijden! Daarna naar familie kadootjes uitdelen.

Toch zou ik graag een vriendje hebben :(

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 19:54

:wave: zo het eten komt zometeen uit de oven en dan nog eten met mn ouders, zus en vriendlief van zus. Dan gaan zij daarna op visite bij familie tot drie uur in de ochtend en blijf ik lekker home alone.

De hapjes staan al klaar in de koelkast, de films heb ik al klaar liggen op een stick en ik moet alleen nog mn camera klaarzetten voor 0.00 uur.

Hoe is het bij jou ts? Nog steeds zo geen zin in?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 20:06

Klinkt gezellig anoli.

Ik ben onverwachts niet alleen. Gisterochtend al van alles in huis gehaald om een alleen feestje te houden, maar gister middag eerst mijn paps die weg was die toch thuis was of ik wilde komen. Ben nog lang niet fit en had me bij elkaar moeten rapen voor een eind autorijden. Maar was wel gezellig geweest.

Maar vanmorgen opgebeld onverwachts of ik oud en nieuw bij twee zussen wil vieren, mijn paps komt ook. Dus met vier dicht bij ipv bijna 60 km verderop. En eigen bedje vannacht ook fijn.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 20:06

Hier staat cabaret op :r klets hier wel mee want zo gezellig is het hier tot nu toe niet

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 20:08

Herman finkers is wel leuk. Geen echt cabaret of zo.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 20:09

Mwoah ik vind cabaret eigenlijk nooit leuk :o

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 20:10

Ah dat is toch wel fijn karuna :j

Dat is balen dragan2008 :(:) Ik blijf nu dus bewust thuis, ouders en zus gaan naar een oom en tante waar ik absoluut geen zin in heb. Laten we het er maar op houden dat die oom op mijn zenuwen werkt en ik dan de hele avond mn best doe om niet uit mn slof te schieten. :')

Vadrouille

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 20:12

Ik vier dit jaar voor het eerst sinds 4 jaar weer oud en nieuw als single. Vier het nu bij mijn opa en oma omdat ik geen zin heb om bij het geklef van mijn moeder en haar vriend te zitten.

Ben zelf niet zoon oud en nieuw fan dus ik heb genoeg films cola en zoettigheid om de hele avond door te komen :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 20:13

Ik ook niet maar herman finkers, freek de jonge en dolf jansen zijnnmijn smaak wel. Alle drie niet echt standaard slijm verhalen maar droog en goed in woordspelingen

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 20:18

Ik "vier" het dit jaar ook alleen. Ben thuis vanwege hond en kat, die wil ik met oud en nieuw niet alleen laten.

Dit jaar voir mij totaal onverwacht na een relatie van ruim 15 jaar gescheiden.
Is wel even een beetje een dingetje.

Maar met toastjes, top2000 a gogo en Herman Finkers kom ik de avond wel door denk ik.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 20:20

Femke, knuf begrijpelijk. Met de juiste hapjes je dieren en desnoods foute uur top zoveel kom je een heel eind. Scheelt dat je desnoods in joggingbroek kunt hangen. Ik moet zo even nadenken wat ik ga aandoen, :')

Honden mogen gelukkig gewoon mee, hier voor het eerst na een relatie van 27 jaar. Weet ook werkelijk niet of ik bijna ex een sms moet sturen om 12 uur of niet. Zo onhandig.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 20:22

Ik zit hier helemaal in m'n uppie zonder tv en internet. Kan geen enkel jaaroverzicht of andere programma's kijken die ik wilde

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 20:24

Heb je nog een ouderwetse radio? Ik heb een wereld ontvanger die het altijd wel doet. Je telefoonnheeft kennelijk wel internet, kun je daar radio mee ontvangen op internet. Is vaak wel gezellig.

Ga dvd kijken (doe je al geloof ik) spelletje doen in je eentje. Puzzelen, kleuren. Weet niet of je ergens heen kunt bv een cafe of zo?

Afgelopen jaren zaten we met camper in frankrijk. Geen internet, tv enz. Heerlijk rustig. Maar ja idd wel met zijn tweeen.

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 20:27

Ik doe nooit veel met de jaarwisseling, omdat ik tijdens het vuurwerk even bij de paarden ga kijken. Nu lekker wat eten met m'n grootmoeder en oom, en straks ga ik met een vriendin naar de paardjes :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 20:29

Wordt Finkers van de week nog een keer herhaald?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 20:30

Geen idee, misschien uitzending gemist, mijn paps vroeg het ook al.