Tinder, wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mri

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 18:45

Ik vind Tinder geniaal :')
Wat leuke dates uit gehad, paar verschrikkelijke. Leuke contact aan over gehouden.
Laatste is geen relatie materiaal, maar "friend material". Leuk voor een drankje, tripje, dagje weg etc. Meer niet (vanuit beiden voelt dit zo).

Nu een soort van aan het daten
Zie wel hoe het loopt.
Kom uit een relatie van 11 jaar en dan is het toch best fijn om te ervaren dat je "goed in de markt ligt"

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 14:40

Wow moonfish, dat vind ik al best diepgaand voor een Tindergesprekje? Zeker als je elkaar nog niet eens hebt gezien. Net zoals op een eerste date het over wel/geen kinderen willen hebben, dan ga ik ook gillend aan de hobbel. Vreselijk.

Collega's gaan standaard naar links.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 14:51

Haha ik zou ook gillend weg rennen dan hoor. Ajb geen zware gesprekkken op en voor de eerste date.

Als ik bekenden tegen kom swipe ik ze meestal weg tenzij t leuke studie vrienden zijn ofzo die wil ik wel eens gunstig swipen :')

Viel mij op dat er met kerstmis ineens bizar veel knappe langs kwamen op tinder zeg. _O-
Krijg trouwens wel heel vaak mensen die 1000+km verderop zitten.. Beetje apart haha. Helaas heb ik ook blijkbaar een zwak voor mensen die 1000+ km verderop wonen..

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 14:51

Af en toe zit ik wel eens op tinder, maar elke keer voel ik me schuldig dat ik mensen zo beoordeel op hun uiterlijk :')

Aan de ene kant wil ik natuurlijk alleen de knappe mannen swipen, maar dan denk ik: wat als die minder knappe nu wel eens heel leuk bleek te zijn?
Zelf vind ik het ook ongemakkelijk om enkel op mijn uiterlijk beoordeeld te worden, want ik heb veel meer te bieden dan enkel dat :Y)
En als ik dan een match heb, denk ik direct dat hij dat wel per ongeluk zal gedaan hebben (omdat ik dus enkel de hele knappe accepteer) en durf ik niets te zeggen :+

Tinder is lastig... :')

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 14:57

Haha ik swipe niet bepaald alleen knap. Kan echt voor iemand vallen die er grappig uit ziet met bijvoorbeeld een lama ofzo :') Het is een bepaalde ''look'' waaraan iemand voor mij moet voldoen hahaha

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 14:57

Oh wat ben ik blij met dit topic :D
Was zo benieuwd naar ervaringen met Tinder.
Je hoort of hele erge afknappers of echte succes verhalen.

Ik blijf alleen in twijfel zitten: wel of niet Tinderen...
Wie haalt mij over? :P

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 14:59

Aignt; haha ik had laatst iemand (totaal niet knap) maar hij stond gewoon zo grappig op de foto met een geit. Ook evem best een grappig gesprek mee gehad.

Engeltje: gewoon doen, wat heb je te verliezen?

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 14:59

Wat zetten jullie eigenlijk allemaal in jullie profiel? :)

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 15:01

Queelens, mijn vrijgezellen leventje :+
Ergens denk ik "Ja maar straks herkennen ze je op straat" :P Of valt dat mee?
Met Badoo had ik dat wel een aantal jaar geleden, en echt grappig vond ik dat niet.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 15:04

Niks meer behalve 3 foto's
Laat ik het zo zeggen: alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden.

Heb ook mn oude studie (fotografie) er vanaf gehaald want werd helemaal simpel van die 'openingszinnen' die met fotografie te maken hadden

Engeltje; je hoeft niks he je kan ook voor de leuk tinderen en wat in de rondte daten

Ik heb nog nooit iemand herkend op straat, als dat ooit gebeurt zou ik het vet komisch vinden :')

Heb morgen weer een tinder-date is de 3e met hem ben benieuwd.. De eerste twee waren best leuk en gezellig maar of t meer is.. I dont know

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-15 15:10

Berdien schreef:
Wow moonfish, dat vind ik al best diepgaand voor een Tindergesprekje? Zeker als je elkaar nog niet eens hebt gezien. Net zoals op een eerste date het over wel/geen kinderen willen hebben, dan ga ik ook gillend aan de hobbel. Vreselijk.

Collega's gaan standaard naar links.

hij vroeg er zelf naar. :)
Bovendien, klinkt misschien gek maar ik zou me genaaid voelen.
Weken chatten, iemand meeten en er achter komen dat iemand waarschijnlijk nooit meer beter wordt.
Dat is pas niet eerlijk, ik had ook iets met een match, hij bleek dus gewoon niet te zijn wie hij op die foto was, niet eens herkenbaar.
Overigens erger ik me aan die ene match tot nu toe hoor.
Als je een standaard hallo praatje begint, en na enkele berichten iemand denkt dat je tig mannen versleten hebt is het een lekkere binnenkomer.
Ik snap nog steeds niet hoe hij dat bedacht heeft nav die drie regels?!
Deze gast is of erg kritisch of onzeker of gewoon alles behalve mijn type.
Maar om mogelijk het eerste wil ik niet gelijk de boeman zijn. :+

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 15:24

Berdien schreef:
Net zoals op een eerste date het over wel/geen kinderen willen hebben, dan ga ik ook gillend aan de hobbel. Vreselijk.

Ik heb het juist direct besproken, al over de chat, sterker nog, ik had in mijn profiel staan:" Wil jij kinderen? Ik niet, dus swipe me weg en de mazzel".
Ik ga niet daten en mijn tijd verdoen met iemand die wel kinderen wil. Direct op de eerste date besproken hoe de ander daarin staat, anders weet je nog niks.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 15:55

Ik heb iets vergelijkbaars er in staan. Maar dat neemt nog niet weg dat ik op een eerste date het daar echt niet over ga hebben, dan leer ik net iemand kennen. Sowieso niet echt op tinder ook, gewoon luchtige gesprekken en als iemand wat interessants te melden heeft ga ik een keer wat drinken. Geen hele zware/diepzinnige gesprekken, daarvoor zit ik niet op Tinder :))

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 15:58

Queelens schreef:
Ik heb nog nooit iemand herkend op straat, als dat ooit gebeurt zou ik het vet komisch vinden :')

Ik heb dus best wel veel bekenden die op tinder zitten.
Zo werk ik bv in een voetbalkantine waar ook best wat jongens van op tinder zitten.
Dat is af en toe best wel ongemakkelijk, maar weet dus nooit of hun mij ook op tinder langs hebben zien komen. Daar ga ik dan maar wel van uit, maar meestal sla ik die dus wel over xd

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 16:47

Desi, beetje awkward is dat wel ja.
Please, ik word hier echt helemaal gek van he. Heb ik een leuke tinder match waarvan ik denk hmm looking good. Zijn ze Engels. En ik ben helemaal niet goed in Engels. Dit is nou al de zoveelste 8)7 |o |o

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 16:52

Queelens schreef:
Desi, beetje awkward is dat wel ja.
Please, ik word hier echt helemaal gek van he. Heb ik een leuke tinder match waarvan ik denk hmm looking good. Zijn ze Engels. En ik ben helemaal niet goed in Engels. Dit is nou al de zoveelste 8)7 |o |o

Maakt toch helemaal niet uit. Oefening baart kunst.
Ik zit zelf in Zweden dus iedereen moet wel Engels tegen me praten want verder dan de basis kom ik niet zonder google translate :+
En ik ben er echt geen ander persoon om. Op de date is het natuurlijk wel even wennen want je bent niet gewend om in een andere taal te daten maar al heel snel wordt het eigen. Natuurlijk maak je foutjes maar niemand die je daar op aan kijkt.
Dus laat je niet tegen houden omdat ze Engels spreken +:)+

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 16:58

Ja ik had eerder ook een engels iemand oo tinder. Die wilde mij daten maar heb ik niet gedaan haha. Niet om zijn Engels hoor, andere reden. Merkte wel dat het steeds makkelijk werd om Engels te typen maarja.. :+
Toch maar op deze ingegaan komt uit Argetinie opzich niet verkeerd haha :')

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 17:20

Geen tinder, maar ik ken m'n vriend via Hot or Not.
Lekker onromantische vleeskeuring hahaha

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-15 18:40

Goof schreef:
Berdien schreef:
Net zoals op een eerste date het over wel/geen kinderen willen hebben, dan ga ik ook gillend aan de hobbel. Vreselijk.

Ik heb het juist direct besproken, al over de chat, sterker nog, ik had in mijn profiel staan:" Wil jij kinderen? Ik niet, dus swipe me weg en de mazzel".
Ik ga niet daten en mijn tijd verdoen met iemand die wel kinderen wil. Direct op de eerste date besproken hoe de ander daarin staat, anders weet je nog niks.

Doe ik ook zeker weten, hier ook echt geen kinderen. :)
De Lyme is naar kinderen overdraagbaar, en er is vrij veel kans op extreme terugval bij mij, het eerste zou ik mezelf al nooit vergeven.

Hoe hebben jullie de afstand trouwens ingesteld?
Ik op max 30 kilometer, ik heb een 45 km autootje en OV elke dag vind ik bal en erg kostbaar ook nog.
Daarbij moet ik simpel dagelijks naar mijn pony kunnen en met veel reistijd is dat niet handig.
Een rijbewijs wordt voorlopig ook niet een optie fysiek, dus ik wil me bij voorkeur niks op de hals halen wat te ver weg is. :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 18:50

Op m'n profiel? Ik heb 6 foto's (als fotograaf moet je soort van wel :P ) geen werk/studie informatie en mijn 'start' foto is de foto op mijn profiel hier ook op Bokt, enigste tekst wat erbij staat 'Yes, I'm the real Red Riding Hood. Only difference is that I've got tattoos'. Werkt best prima :+

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 18:54

Ik heb het precies één avond volgehouden om te Badoo'en, maar daar kwamen wel heel enge mannetjes op me af. Nu probeer ik me in te schrijven op Tinder, maar hij pakt ook mijn FB-account niet... Balen, want Tinder lijkt me een eind beter dan Badoo.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 18:56

Ik vind Badoo al helemaal ... lol. Ik hoor er zoveel rare dingen over dat ik bij voorbaat al niks daarmee wil doen :+ Tis natuurlijk ook wel een beetje hoe je jezelf profileert. Als ik af en toe mensen voorbij zie komen qua profielen of foto's denk ik 'Man, wist niet dat het zo erg gesteld was met sommige' :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:02

Badoo vond ik echt vreselijk. Dat heb ik een uur vol gehouden en daarna als een malle weer verwijderd :')

Op Tinder zitten net zo goed wappies, maar het filtert net wat makkelijker. Of beter gezegd, ze bereiken jou wat minder makkelijk :')

Wat wel verbazingwekkend is, is het aantal bezette mannen wat op Tinder zit voor een verzetje. Zowel out in the open, als verstopt. Die laatste categorie ben ik tegengekomen. Heel akelig.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:06

Mah, ik ben momenteel aan 't daten met een schat van een jongen, ook via Tinder maar toe maar. Voor mij is de cliche er een beetje af, ik ga niet met elke hals die wil afspreken daadwerkelijk ook afspreken :+ Lijk wel gek, geen tijd en geen zin in.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:49

Hier ook een fotografe met 2 mooie foto's 3 slechte kwaliteit selfies en een spreukje.
Geen info in mijn info maar; Let's make some new clichés.
Doe er niet zo mijn best voor maar toch bijjjjna altijd match