Op ratten, egels en vogeltjes na is het ergste wat wij gevonden hebben een hele grote hema heren onderbroek
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Caitlin_K schreef:Caroline52 schreef:Dit topic is echt heel slecht voor mij om te lezen ben dood bang voor slangen en moet zelf natuurlijk ook kuil pakken kan iemand mij alsjeblieft vertellen dat dat in de randstad niet gebeurd?
In de Randstad hier nog niets geks in kuilpakken gehad. Wel in hooibalen, maar dan idd een muis of stuk plastic.
)
hier hebben wij erg schoon hooi gelukkig.
en onderdelen van de trekker, grote bouten enzo
en heel veel plastic zakken, petflesjes en andere zooi: weilanden langs een snelweg......
Knert schreef:Laxeer middel bijsluiters.... Niet een paar maar heel Veel!
Later bleek het toch om berm hooi te gaan terwijl eerder de belofte was gedaan dat dit niet zo was. Zou uit een Duits natuurgebied komen. Alle bijsluiters waren in het Nederlands geschreven. Dus over gegaan op een andere leverancier.
Benfan schreef:Ben ik nu de enige die het jammer vind dat ik geen schedeltjes vind in het hooi?
Zo vonden wij een kinderschoentje in de stal van mijn pony, de vraag is nu nog steeds of zij er een heeft opgegeten.. of dat het uit het hooi komt.