Worden jullie niet mega aangestaard als jullie bij een uitgaansgelegenheid met een ander meisje zoenen ?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Danique_G schreef:Er staat hier een advertentie voor de horse en hunk kalender
Worden jullie niet mega aangestaard als jullie bij een uitgaansgelegenheid met een ander meisje zoenen ?
Danique_G schreef:Er staat hier een advertentie voor de horse en hunk kalender
om het netjes uit te drukken. 
Danique_G schreef:Dat is nog wel grappig dan. Ik had zaterdag dat ik met een vriendin van mij zoende en jongens begonnen helemaal spastisch te doen, boden zich aan voor een trio, begonnen het te filmen en iemand fluisterde dat hij een semi harde plasser hadom het netjes uit te drukken.
Lente schreef:Natuur-vermaak
Musiess schreef:Danique_G schreef:Dat is nog wel grappig dan. Ik had zaterdag dat ik met een vriendin van mij zoende en jongens begonnen helemaal spastisch te doen, boden zich aan voor een trio, begonnen het te filmen en iemand fluisterde dat hij een semi harde plasser hadom het netjes uit te drukken.
Opzich geen vervelend commentaar lijkt me? Het komt erg vaak voor dat mannen erg opgewonden raken van zoennende vrouwen..

Danique_G schreef:Dat is nog wel grappig dan. Ik had zaterdag dat ik met een vriendin van mij zoende en jongens begonnen helemaal spastisch te doen, boden zich aan voor een trio, begonnen het te filmen en iemand fluisterde dat hij een semi harde plasser hadom het netjes uit te drukken.
musiqolog schreef:Fenrir schreef:Ik ging er eigenlijk vanuit dat hij films/series oid bedoelde, in het echt ga ik daar ook niet op letten nee.
Ik bedoelde voornamelijk in het echt. Als je ergens opgewonden van raakt, is "erop letten" niet echt een keuze...

Fenrir schreef:Jouw bericht doet me precies denken aan van die kansloze kereltjes die staan te gluren naar zoenende vrouwen in de hoop dat ze misschien wel mee mogen doen

musiqolog schreef:Fenrir schreef:Jouw bericht doet me precies denken aan van die kansloze kereltjes die staan te gluren naar zoenende vrouwen in de hoop dat ze misschien wel mee mogen doen
Nou ja, die neiging voel ik wel, laat ik maar eerlijk zijn. Maar ik houd me heus wel in en kijk gewoon de andere kant op. In tegenstelling tot sommige andere mensen ben ik namelijk opgevoed.
Als je me nou een viespeuk vindt: ga je gang, maar vind dan hetzelfde van de meerderheid der mannen...
Alhoewel je bericht het deed overkomen alsof erop letten geen keuze was en je dus wel gaat staren. Dat is imo wel gewoon een keuze. Je zal mij overigens niet horen zeggen dat ik het vervelend vind om naar twee aantrekkelijk mensen te kijken die zoenen. Maar dan moet ik ze wel aantrekkelijk vinden én het moet een situatie zijn waarbij het niet ronduit asociaal is ze aan te staren
En laat dat nou bijzonder weinig voorkomen in het echte leven, vandaar dat ik het wel over series/films had.