He, Miesemuisje, wij hebben ook een black box. Heb een foto op de foon, maar die draait ie, dus straks eens zien of ik onze kerstboom kan laten zien. De kinderen hebben geholpen met volhangen en alles hangt er in, hahaha. Ik vind hem nog niet vol genoeg eigenlijk...
Als het goed is... is ie hier dan:
moonsparkle
Geplaatst: 27-11-15 18:26
Qua ballen vind ik m wel leuk,maar ik mis een gezellige slinger
Help. Ik heb een mooie boom gekocht net (zonder kluit) met een speciaal ding om hem in te zetten. Maar, de boom past er niet in. Iemand enig idee waar ik dat ding nu het beste in kan zetten?
Mijn kerstboom heeft nu aan de bovenkant licht, maar aan de onderkant is het donker, omdat mijn poes heeft besloten de kabel door te kauwen! Jammer dat er geen stroom oo stond!
Florale
Geplaatst: 27-11-15 19:46
Nynke1 schreef:
En dat blijft recht staan?
Ja. We haalden aan de onderkant altijd wat takken af. En goed aanduwen
Ben teruggegaan en heb een ander ding meegekregen. Maar dat moest je eigenlijk met z'n 2en doen maar kijk eens even. Moet alleen even stukje van de bovenkant afknippen, hij is een beetje te groot
PreHungaro
Geplaatst: 27-11-15 20:17
Wat een gave bomen komen hier voorbij.
Hier staat alles sinds gisteren. En vandaag nog wat inkopen gedaan bij de action voor mijn kleine winterwonderland
Ach wat gezellig allemaal al! Ik wacht tot 6 december met het opzetten van mijn boom. Ik heb al leuke kerstwaxinelichtjeshouders gehaald, een rood-wit kerstplaid, wat deco mini kerstboompjes en rendieren die ik onder een stolp ga zetten. Ik twijfel alleen nog over de kleur van mijn kerstballen...ik heb nu een aantal rosékleurige gehaald, maar ik neig toch ook wel naar klassiek rood/groen/zilver.. Weet iemand toevallig waar ze een leuk rond kleed verkopen voor onder de kerstboom?
Wij hebben alweer een andere haha. De helft van de lampjes deden t niet. En nu hebben we vanmiddag nieuwe lampjes gekocht zodat dit boompje naar de gang kon volgende week. Maar we hadden onze nieuwe ballen in het kleine boompje gedaan maar die moeten volgende week in de echte boom. En zag t niet zitten om nu alles opnieuw te doen om het er volgende week weer uit te halen voor de grote boom. Nu heel simpel boompje (met lelijke plastic ballen) .