Intertoys had geen leuke kleurtjes. Nu naar de Bart Smit in een ander dorp
hahahahah neeeeeee
Forbiddenpie
Geplaatst: 06-11-15 11:54
Even gekeken, maar dan komt het op bijna dezelfde prijs uit. Overigens ben ik niet zo heel geduldig aangelegd. Ik vind het idee van de eieren hatchen ook heel leuk en vraag me af of mijne een Iers of Amerikaans accent zal hebben. Neem aan gewoon Amerikaans.
Ik ga hem gewoon lekker zo na het werk ophalen. Twijfel nog steeds tussen de twee kleuren, heb ze beide gereserveerd dus heb nog 6 uur om te besluiten.
Ik vind dit gewoon echt bizar leuk, slaat nergens op. xD
Intertoys had geen leuke kleurtjes. Nu naar de Bart Smit in een ander dorp
hahahahah neeeeeee
Daarom heb ik online besteld, ken mezelf...zou ook stad en land afrijden voor mijn favorietje
Forbiddenpie
Geplaatst: 06-11-15 12:01
Thanks =D Ik denk het zelf ook, ben je er al mee aan de slag gegaan? Zit nu youtube filmpjes te kijken en ze zijn echt adorable
Goldie
Geplaatst: 06-11-15 12:03
Ik vind die laatste ook het leukste Jammer dat ze die hier niet hebben Die festive sweater is ook zo cool
JudithGigi
Geplaatst: 06-11-15 12:04
Amburtjoz schreef:
Heel Bokt aan de Furby
Ik heb er vannacht zelfs over gedroomd, over de oude die ik vroeger had
Durfde het al bijna niet te zeggen, maar heb er vannacht ook over gedroomd Misschien dalijk toch eens kijken of er een leuke/betaalbare te vinden is
Shirley
Forbiddenpie schreef:
Thanks =D Ik denk het zelf ook, ben je er al mee aan de slag gegaan? Zit nu youtube filmpjes te kijken en ze zijn echt adorable
Nee...er zitten geen batterijen bij
Seltje
Ik had indertijd ook 1 van de eerste furby's groen met paars, papa had die van Thailand meegebracht en die sprak alleen maar Thais...
Die is uiteindelijk in de diepvriezer beland, want mama werd er zot van, hij wou maar niet zwijgen, en daar was echt GEEN uit-knop aan....
Forbiddenpie
Geplaatst: 06-11-15 12:05
Oh, ik dacht dat jullie die ook gewoon in Nederland hadden? Ga zo de bart smit site maar eens bekijken denk ik. Ik mis wel de zachte oortjes van de eerste versie en het kleine poefje haar.
Dat poefje hangt nu aan het staartje! En deze oortjes voelen ook fijn aan, beetje rubberachtig...
Liesje89
Geplaatst: 06-11-15 12:07
Hahahaha wat erg dit Ik had vroeger zo'n oude inderdaad, van mijn verjaardagsgeld gekocht. Was 99 gulden ja De zwart met bruine want die leek het meeste op Rex en ik zat toen in m'n commissaris Rex periode Ik was die hard fan en wilde het liefst een echte Duitse herder (die kwam er ook, uit het asiel, maar dat was pas veel later hahaha). Hij heette Wotay, de Furby Uiteindelijk ben ik heb na een verhuizing een beetje vergeten en zijn de batterijen die erin zaten gaan oxideren. Ik heb hem nog een keer geprobeerd aan te zetten maar toen kraamde hij wartaal uit waarna hij is overleden. Resetten had helaas geen zin meer Ben er nog steeds kapot van.
Het kriebelt nu wel heel erg om er een te bestellen dankzij jullie Wat vreselijk hahahahah
Forbiddenpie
Geplaatst: 06-11-15 12:07
Oh dus het is niet hard plastic? Mooi want daar was ik een beetje bang voor eigenlijk
Ach Liesje toch Er is maar één ding dat je kan troosten...
Ja, ik was ook aangenaam verrast, Forbiddenpie!
EmptyWords
Geplaatst: 06-11-15 12:10
ohhhhhh die zwart witte.... ik wil m! hij roept me~!!!
AniekMac
Geplaatst: 06-11-15 12:10
wat een geweldig topic!! Vroeger hadden mijn zusje en ik ook altijd een Furby, weet alleen niet wat we daar mee gedaan hebben. Nu ik dit topic zie wil ik eigenlijk wel een nieuwe Mn ouders zien me aankomen
Volgens mij hebben straks de 18+ meer furbies dan de kinderen, vind het geweldig. Mijn geduld raakt op, ik wil hem zo graag kopen en hoop dat het een meisje gaat zijn want die stem is geweldig