Gentlegiant schreef:Ik vind je inderdaad verwend klinken nu
"M'n ouders bieden het aan, prima toch!''
Mijn vader bied me zoveel aan... En zo vaak en voor niets maar dat betekent nog niet dat ik t aan neem
Met je 20ste en samen woon plannen dan al dan niet over n jaar mag ik toch hopen dat je ze zelf gaat bekostigen
Of hun d'r nu wel of niet van genieten...
Nu lift je n beetje mee en dat vind ik best triest
Kijk als je geen inkomsten hebt en ze springen bij prima
Maar als je dadelijk n baan hebt dan betaal je t toch gewoon zelf en als dat allemaal lukt gaan denken over samen wonen
Ik zou me ronduit samen in jou situatie en dan nog gaan mopperen op je vriend die n eenmalige aanschaf van nog geen 500€ wilt doen dat geen onderhoud kost
Laat die jongen dat ding toch kopen zeg... Je lijkt z'n moeder wel
Sorry dat ik het moet zeggen maar zit al continu op m'n handen om het niet te typen
Ik ben ook verwend, dit geef ik zelf toe.
Maar als mijn ouders me iets aanbieden moet ik nee zeggen?
Mijn ouders en ik hebben afspraken gemaakt voordat onze eerste pony gekocht werd, prima toch? Ik vind niet dat dat verschil moet maken in een situatie.
Als ik een baan heb ga ik inderdaad dingen zelf betalen, maar de planning is er ook om te verhuizen. En dan samen met mijn ouders en de paarden aan huis. Vandaar dat een spaarpotje handig is. Dan kunnen we zelf onze eigen dingen betalen en zelf boodschappen doen en hoeven mijn ouders dit niet te betalen