Onze droomman

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 15:11

__Sannne schreef:
Loveskary schreef:
Ben al getrouwd maar mijn eisen.

Geen Zeikerd.
Lief zijn.
Geen zuiperd.
Geen feestbeest.
En geen ronde ton dus geen vetzak met maatje 5xxxxxl.
Geen brompot en van dieren houden.
En daar ben ik aardig in geslaagd uhum hij vond mij haha. :j

Gewoon een boer zo plat gezegd.

Ik vind het zo wel goed weet wel van een knappe tafel kun je niet eten.
Enne een boer is makkelijk dan is er altijd wel plaats voor een perdje niet waar.
haha ja gewoon zo :')

Kan het nog subtieler? :')

Het is simpel maar ieder zijn droom man.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 15:20

Leuk topic!

Voor mij:
- Langer dan ik ben
- Moet van dieren houden (Dat is echt een must, ben al een aantal keren afgeknapt omdat dit miste)
- Liefst ook van paarden
- Hij moet humor hebben, maar niet tot het vervelende aan toe
- Af en toe mag hij best cliché romantisch zijn
- Geen festivalganger, maar meer een kroegtijger
- Liefst niet übergespierd
- Maar ook weer niet iemand met heel erg overgewicht
- Hij moet er een beetje verzorgd uitzien, maar niet bang zijn voor modder en paardenpoep
- Mijn merrie moet m goedkeuren :D

Kleur haar/ogen/whatever maakt me verder niet zoveel uit, als ik me maar op mijn gemak kan voelen bij m.
Aan de andere kant ga ik ook niet liegen: ik ben ook wel eens afgehaakt omdat ik iemand qua hoofd totaal niet aantrekkelijk vond. :o Ik kon mezelf er echt niet toe zetten, dus uiterlijk is in zekere zin wel belangrijk voor me. Het hoeft gewoon niet zo'n model-dude te zijn.

Leffroi

Re: Onze droomman

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 15:35

Ach, we willen denk ik allemaal wel tegen een leuk frontje aan kijken. Uiterlijk is niet belangrijk, maar ik ga niet met een, in mijn ogen, gedrocht over straat.

kevinsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 16:02

Ik wou altijd :
- Donker bruin haar met krullen
- Tussen de 1.80 en 1.90m
- Liefst hbo
- Normaal postuur, maar spieren zijn ook niet erg ;)
- Lieve man met humor
- Moet wel van dieren houden
- Niet roken, ook niet veel drinken

En de eerste die ik tegen kwam was ook direct perfect <3

kevinsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 16:10

Leffroi schreef:
MarlindeRooz schreef:
Wat is een goede opleiding / goede baan? Ik vind dat minimaal HBO of een salaris van 3.000. Voor een ander is dat al 2000 euro. :j

Zonder diploma ben je tegenwoordig nergens meer. En nou vind ik dat geen wereldramp, maar ik wil bijv. zekerheid hebben. Een bepaald niveau zegt vaak toch iets over een persoon, al kan ik dat moeilijk uitleggen. Zou zou ik best met een 'nerd' willen daten. Ik houd ook van gamen, dus wat is er dan mooier? Als 'nerd' zijnde heb je tegenwoordig kans op een goede baan en die zijn vaak al blij dát ze een vriendin hebben :+

Haha zo'n 'nerd' heb ik gevonden. Alleen is ie wel heel knap.
Echt super handik voor als mijn laptop weer overleid.
Daarnaast beleerd hij paarden als bijbaan en is hij ook nog een erg handige klusser!
Wat wil je nog meer ;)

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 16:12

Nu ben ik wel heel benieuwd, hoeveel bokkers zijn er dan die daadwerkelijk hun 'droomman' hebben gevonden? Dus een man die aan al hun eisen voldoet?

Ik ben zelf van mening dat je wel een plaatje in je hoofd kan hebben, maar dat de werkelijkheid altijd anders uitpakt :j

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 16:15

Nou ja mijn ex kwam aardig in de buurt van het lijstje voor 27 jaar. Alleen tjsa is nu wel mijn ex, alleen onvrijwillig van mijn kant. Het kan dus wel

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 16:26

Blijft grappig om dit topic door te lezen. Ik had vroeger ook een hele eisenlijst, en heb die specifieke eisen een flinke tijd geleden overboord gegooid. Het gaat om het gevoel wat hij mij geeft, zoals eerder in dit topic te lezen is.

Neemt natuurlijk niet weg dat ik enorm blij ben als hij interesse in natuurwetenschappen en snowboarden heeft :D
Blijft een van m'n leukste ONS ervaringen, in ondergoed op de bank met een natuurkundige, met notitieblok erbij, elkaar onze vakgebieden uitleggen. Ik wat geleerd over neutrino's als majorana particles, hij wat over glaciologie. :))

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 16:48

Om even terug te komen op mijn droomman..

Ik had nooit echt een eisenlijstje, maar qua uiterlijk viel ik wel een beetje op het Orlando Bloom type (bruin lang haar beetje gespierd) :')

Eerste vriend voldeed daar totaal niet aan :') Nr 2 overigens ook niet..
Nr 3 is echt mijn droomman in alle opzichten!
Hij houdt van mij en dat vind ik het allerbelangrijkste, en eerlijk.. Hij lijkt totaal niet op Orlando Bloom alleen qua haar _O-

JumpingRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 17:08

Goof schreef:
JumpingRider schreef:
Gelukkig ben ik slim geweest: Mijn vriendje waarmee ik 8 jaar samen ben heb ik zelf omgetoverd in mijn droomman :D. Kan geen negatief puntje over hem bedenken.

Klinkt als "ik heb een vriend die niet perfect was en die nu niet meer zichzelf is, want hij heeft zich aangepast aan mijn wensen"..... >;) >;) >;)

Ja inderdaad, wij passen ons aan aan elkaars wensen. Dat heet: geven en nemen in een relatie.

Hij zegt wat hij wel/niet leuk vindt en ik precies hetzelfde.
Zo was hij eerst totaal niet romantisch, maar nu vind ik toch regelmatig parfum, chocolade of bloemen met een lief briefje.
Hij was in het begin geen dierenvriend (Zijn ouders/ooms/tantes nooit huisdieren gehad). En nu hij bij ons overal dieren tegenkomt vindt hij honden, hamsters en paarden ook steeds leuker worden!

Nu stond zeker dierenvriend heel hoog op mijn lijstje, en die kan ik nu afstrepen :+

Daartegenover heb ik me ook aan hem aangepast.

Maar ik zie niet in hoe dat nu zo slecht kan zijn, maar iedereen zijn eigen mening. ;)
Ik me heb aangepast ja, hij ook. Maar ik heb niet het idee dat ik mezelf niet meer ben.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 17:10

Ach mijn vriend heeft niets met paarden, so be it.. Heb ik mooi ook tijd voor mezelf als ik daar ben :)
Mijn hond daarentegen vind ie geweldig, dus dat is mooi meegenomen :j

Zijn computertechnische opleiding/sjizzle snap ik dan weer niks van :') Laat m lekker vertellen en in de tussentijd maak ik in mn hoofd een boodschappenlijstje ofzo, hij blij ik blij :+

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 17:13

Ik had altijd wel een beeld van met wat voor man ik zou willen eindigen.
Een beetje getint (bijv van Native American afkomst of half-Aziatisch, niet vol, liefst Indisch)
Moet wel stoer zijn, van dieren houden en dezelfde normen en waarden hebben als ik.
(Hoe onrealistisch ook eigenlijk, iemand van een ander cultuur mer dezelde normen en waarden. Maar dromen mag he)

Uiteindelijk heb ik nu een relatie met een ginger (licht getint zal er dus nooit inzitten :') )
Maar hij rijdt wel motor, dus dat stoere heb ik toch nog kunnen krijgen O:)
En hij houdt van dieren +:)+

Verder heb ik nooit echt heel veel waarde gehecht aan een eisen lijstje. Mijn huidige vriend is toch wel de leukste vent ooit en zou niemand anders willen.
Het belangrijkste vind ik dan dat we wel eem beetje hetzelfde beeld en verwachtingen hebben van de toekomst en zit lijkt wel goed te zitten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 17:14

Ik ben echt met compleet het tegenovergestelde thuis gekomen dan wat op mijn lijstje stond.. Ik wilde een man met donker haar (blondje aan de haak geslagen) donkere ogen (zijn blauwe ogen geworden), stoere vent (mwoah, stoer kan ik 'm niet noemen), etc etc......

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 17:16

He leuk zo'n topic :))
Laten we eerlijk zijn, iedereen heeft toch een eigen idee bij hun "droomman" :')

Dus eens even denken hoor:
- donker haar
- blauwe ogen
- langer dan mij, maar ook weer niet te lang (iets van 1,75-1,85m)
- Moet van dieren houden
- geen kinderwens hebben
- niet roken
- Type ruwe bolster, blanke pit (dus stoer maar wel met gevoel (geen zacht ei... :') )
- geeeeen lang haar of baard (2 daags baardje mag wel, langer niet)
- Technisch aangelegd, dus auto fixen moet geen probleem zijn, idem voor huisklussen (muurtje bouwen, tegels leggen etc)
- Slank postuur en gespierd, maar niet sportschool gespierd, gespierd door zwaar werk te doen is mooier :j

Volgens vrienden zijn alleen Canadese houthakkers, Noorse vikingen of Australische veedrijvers geschikt voor mij... en als ze het helemaal samenvatten roepen ze altijd "leeuwentemmer" >;) O:)

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 17:38

Leuk topic!

-Langer dan mij
-Donker haar
-ABN kunnen typen/schrijven
-Sportief!
-Gezonde levensstijl
-Gespierd
-Gevoel voor humor
-Op zijn tijd romantisch
-Geen player!
-Accepteert dat ik tijd in mijn paard steek(lang niet alle mannen doen dat is mijn ervaring :') )
-Lief

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 17:56

Mijn droomman is iemand met talent, intelligentie, 100 % betrouwbaar en oprecht.

De belangrijkste factor, is een grote chemie en aantrekkingskracht tussen ons beiden!

En ik heb hem gevonden, dus het bestaat, je moet er gewoon echt in geloven <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 18:09

Dirndl schreef:
Blijft grappig om dit topic door te lezen. Ik had vroeger ook een hele eisenlijst, en heb die specifieke eisen een flinke tijd geleden overboord gegooid. Het gaat om het gevoel wat hij mij geeft, zoals eerder in dit topic te lezen is.

Neemt natuurlijk niet weg dat ik enorm blij ben als hij interesse in natuurwetenschappen en snowboarden heeft :D
Blijft een van m'n leukste ONS ervaringen, in ondergoed op de bank met een natuurkundige, met notitieblok erbij, elkaar onze vakgebieden uitleggen. Ik wat geleerd over neutrino's als majorana particles, hij wat over glaciologie. :))

Mwahahaha. Nerd-Alert! Waarom is het bij een ONS gebleven?

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 22:38

Ik ben echt wel tevreden hoor hij houdt ook van paarden rijdt zelf niet das wel jammer vroeger wel gedaan wel leuk die verhalen maar hij voert en kroelt met ze en je kan er echt mee lachen als die bij de paarden is.

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 09:09

Een man die goed piano kan spelen :~

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 20:09

Nou, het was even denken wat ik ookal weer voor een eisen heb

- Zeker +2 meter
-Lief
-Humor
-Weet wat hij gaat doen als ik er een keer niet ben.
-Liefst een niet roker.

Ramiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 09:48

Laura_x_ schreef:
Nu ben ik wel heel benieuwd, hoeveel bokkers zijn er dan die daadwerkelijk hun 'droomman' hebben gevonden? Dus een man die aan al hun eisen voldoet?

Ik ben zelf van mening dat je wel een plaatje in je hoofd kan hebben, maar dat de werkelijkheid altijd anders uitpakt :j

Mijn huidige vriend voldeed niet eens aan mijn 'harde eisen' (laat staan aan mijn gehele puntenlijst):
- moet ouder zijn dan mij
- moet al een tijd op zichzelf wonen.

Ik was er ook van overtuigd dat het niets ging worden, achteraf gezien voldoet hij aan de belangrijkste eis, hij is ontzettend lief voor mij en voor mijn beesten. We liggen enorm op één lijn en de klik is er, dus de rest is maar bijzaak.

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 09:57

Leuk topic!

Ik heb mijn droomman al gevonden :o
Maar de eisen die ik had:
- Humor ( check )
- Trouw ( check )
- Ongeschoren ( check )
- Groter dan mij ( fail :( ) haha
- Houd van dieren ( check )
- Stoer beroep ( check )
- Gevoels mens ( check )
- Niet bang voor paarden ( fail :') )
- Kan koken ) check )
- Romantisch ( check )
- Stoer beroep ( check )

Nou, niet veel te klagen zie ik :D

Manadeluca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 10:21

Wel grappig…ik wilde groot en liefst niet donker,

Ben bijna 16 jaar getrouwd met iemand met een portugese moeder, dus een mediterraans type, absoluut niet groot…maar ach, we hebben een warm en fijn gezin, hij is best knap heeft een goede functie is een family man, verbouwd heel ons huis naar iets waar ik trots op ben. Na het huis, wil hij eens een mooie stal bouwen, we hebben nu een net schuilhok, waar ik eigenlijk best tevreden mee ben.

Hij heeft me twee knappe dochters geschonken, zelf is hij niet zo'n paardenfreak maar hij regelt het hooi ieder jaar, is erg bezorgd als de paarden/hond of kat ziek zijn (gelukkig gebeurd dit niet vaak). HIj zorgt voor mijn stal, omheining etc. (onderhouden/uitmesten doe ik zelf)

Hij ergert zich wel vaak aan mijn chaotisch talent, maar laatst vroeg ik hem hoeveel barsten ons huwelijk vertoonde en toen zei hij vlakaf…Geen!

Dus ik kan er heel goed mee leven dat hij minder groot dan mij is (ik ben 1.70 en hij is 1.69) Hij is voor mij mijn droomman. Voor mij mag dit nog heel lang duren.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-15 23:39

LiesxAnne schreef:
Leuk topic!

Ik heb mijn droomman al gevonden :o
Maar de eisen die ik had:
- Humor ( check )
- Trouw ( check )
- Ongeschoren ( check )
- Groter dan mij ( fail :( ) haha
- Houd van dieren ( check )
- Stoer beroep ( check )
- Gevoels mens ( check )
- Niet bang voor paarden ( fail :') )
- Kan koken ) check )
- Romantisch ( check )
- Stoer beroep ( check )

Nou, niet veel te klagen zie ik :D

Dat is dan heel goed gelukt haha :)

Monte_Cristo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 09:01

Mijn eisen pakket voor mijn droomman is:
- Groter dan mij
- Lief
-Stoer
- Trouw
- Donker haar
- Lichte ogen
- Geen stilzitter
- Goede prater
- Humor
- Moet houden van knuffelen
- Moeite voor mij doen
- Romantisch
- Zelf moeite doen om er goed uit te zien dus hygiënisch

Mijn huidige vriend:
- Ik ben 1.78 hij is 1.95
- Is zo vreselijk lief, maar ook stoer. Een echte vent om te zien
- Hij verteld me alles. Als een meisje hem interessant vind ben ik de eerste die dat weet.
- Hij heeft donker bruin kort haar en blauwe ogen
- Als hij thuis is van zijn werk gaat hij thuis nog even door. Hij woont achteraf dus altijd wat te doen in en rondom het huis.
- Hij kletst me de oren van mijn kop. Regelmatig een app of even bellen als we elkaar niet zien.
- Hij maakt me iedere dag aan het lachen.
- Als we in bed liggen houd hij me de hele nacht vast. Hij kriebelt me in slaap en als we op de bank zitten komt hij tegen me aan liggen. Mijn knuffelkontje haha.
- Ik krijg regelmatig een grote bos rozen, of er ligt een kaartje op mijn kussen met een lieve tekst.
- Iedere morgen stuurt hij me een goedmorgen heb je lekker geslapen app of als we samen geslapen hebben een app hoe fijn hij het vond om mij weer te zien.
- Hij is ijdeler dan ik. Hij werkt in de wegenbouw en hij staat langer zijn haar te doen dan ik s'morgens haha.

Dus ik kan wel zeggen dat ik helemaal mijn droomman gevonden heb. We zijn helemaal verliefd en zijn toch al een hele tijd samen.