Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lusitana schreef:Ik heb contact via Facebook met mijn hele uitgebreide familie die over de hele aardbol verspreid leeft en reist.
Citaat:Er is niks mis met info opnemen of delen via sociale media.
Lusitana schreef:en niet nuttige posts niet zijn toegestaan.
Huertecilla schreef:Lusitana schreef:en niet nuttige posts niet zijn toegestaan.
In het kader van cybernuttig; knip een stukje van een geeltje en plak het over het camera-oog van je laptop.
Lusitana schreef:Huertecilla schreef:
In het kader van cybernuttig; knip een stukje van een geeltje en plak het over het camera-oog van je laptop.
Wat denk je dat er voor ze te zien valt? Bij mij een oude kop, stuk koelkast, kale wand en stuk plafond. Echt iets om verborgen te houden voor de boze wereld....
Lusitana schreef:Huertecilla schreef:
Wat denk je dat er voor ze te zien valt? Bij mij een oude kop, stuk koelkast, kale wand en stuk plafond. Echt iets om verborgen te houden voor de boze wereld....
Tinkerloos schreef:1-0 voor Lusitana.

. Maar ik mis het ook geen seconde. Als ik zakelijk iets wil, dan heb ik daar echt de laptop bij nodig en dat is prima zo...
Lusitana schreef:maar alleen in mijn laatste post gaat het over jou omdat ik me verwonder over het soort privacy dat je dan zo heftig wilt beschermen.
Huertecilla schreef:Mijn punt is dat ík dat zélf wil kunnen bepalen.
Het gaat om dat récht.
Ayasha schreef:Ik snap met de beste wil van de wereld niet wat het nut van rolstoelen met FB te maken heeft HC...
nontie schreef:Ayasha schreef:Ik snap met de beste wil van de wereld niet wat het nut van rolstoelen met FB te maken heeft HC...
(Tijdelijk) Gehandicapte mensen die door middel van facebook makkelijker contact houden met familie/vrienden/kennissen.
HC bedoelt dan: Daar hebben ze rolstoelen voor om je mobiel te houden.
*correct me if I'm wrong
Huertecilla schreef:Lusitana schreef:Maar goed dat neem ik zelf dan maar op de koop toe.
..en ik dus niet.
Mijn normen en waarden omvatten dat bloot normaal is, sex geweldig, sexualiteit en de beleving daarvan vrijheden, geweld verwerpelijk.