Struinen door 2e-handswinkels...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 22:55

Maaikevdk schreef:
Weet iemand een goede 2e-handswinkel in Apeldoorn? In het centrum zit er wel een, maar dat vind ik er
(vanaf de buitenkant :o ) altijd zo muf uitzien.
Ik zou ook wel graag in een 2e-handswinkel iets kopen, maar vind het ergens ook een beetje vies ofzo... Wil het wel een keer proberen!

Ik vind die in het centrum erg leuk hoor! Ik heb er een keer een onwijs mooi merk colbertje vandaan gehaald voor 4 euro en een vriend van mij een erg mooie Armani broek voor een euro of 7. :)
Van buiten ziet ie er idd niet heel aantrekkelijk uit, maar ze hebben er leuke dingen als je goed zoekt.

Tanya

Re: Struinen door 2e-handswinkels...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 08:56

Ik weet niet of het hier al genoemd is, maar gaan er ook mensen van jullie naar de Ijhallen? Ik ben er vorig weekend geweest en vond het echt super! Heel veel kleding voor echt maar een paar euro per stuk, en ook veel jonge meiden en vrouwen die hun kleding verkopen.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 09:34

Ja ik noemde het :) idd echt heel gaaf, ik was vorige maand en wil volgende maand ook graag weer.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 10:28

Vraagje voor de mensen die geen kleding kopen, kopen jullie dan ook geen bestek, bekers en borden?

Ik kom al zeker 15 jaar in kringloopwinkels, toen het nog echt goedkoop was en veel minder bekent en bezocht werd. Wel wat minder aantrekkelijk hierdoor maar struin ze nog steeds graag af.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 10:52

Kleding koop ik er niet, maar puzzels voor de kinderen, vazen, potjes, tennisballen (voor de hond), prullaria, schalen of een kastje, tafeltje oid om op te knappen vind ik wel heel leuk.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 11:05

Ik ben voor een poosje terug zelf naar de Ijhallen geweest om te verkopen, was echt een succes! Bijna 900 euro *\o/*

Heb toen zelf ook nog hele mooie ouderwetse vergieten gescoord voor m'n uitzet. Hingen ook bontjassen, was er helemaal weg van. Volgende maand ga ik om te shoppen!

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 11:32

Ik heb ook een keet zelf gestaan met kleding, maar dat liep juist echt totaal niet. Veel mensen kwamen niet voor kleding en vaak hoorde ik dat mensen de kleding niet pasten. Evengoed wad het leuk haha, maar als ik nog is ga staan, dan met spullen en niet met kleding.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 12:06

Ik had alleen high end merkkleding bij me, ik denk dat dat wel verschil maakt. Ging 's ochtends al een vrouw helemaal los, die kwam 3x terug voor in totaal bijna 300 euro. Zag idd bij andere kramen met wat meer 'rommel'kleding dat die slecht liepen. :j

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-15 08:19

Efkes wat zeldzame CDs gekocht, 50 cent per stuk! OK, waren dan wel KERSTCD's maargoed... :) (Bing Crosby's White Christmas, de soundtrack ervan. En op de andere zit een kras. Oei!)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 09:17

Hier mooie brunotti winterjas gescoord vopr 6,- :D kon em moeilijk laten hangen

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 12:19

Ik meld me! :D

Om de zoveel tijd ga ik ook eens langs de tweedehandszaak. Er zit hier een fijne tweedehandszaak een dorp verderop, op zelfstandige basis en de kleren wordt 'gekeurd' voordat ze in de winkel worden gehangen. Vorig jaar heb ik daar mijn MK faux fur vest gehaald, en deze maand een Hilfiger hemd.

Ik ben ook lid van een paar groepen op Facebook. Daarop heb ik ook deze maand een parka overgenomen van iemand, een hele warme uit de Zara. Rits was 'stuk' waardoor de jas voor een eerlijke prijs weg mocht. Kom ik thuis, werkt de rits gewoon nog _O-

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 12:19

Ik ga zondag naar de Ij-hallen, ook heerlijk!