Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

boerinnetje

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 09:43

Ik heb de sent chips, en die heb ik vorig jaar al gekocht. Eigenlijk was ik het een beetje vergeten, maar door dit topic ben ik weer volop aan het branden. En snap ik niet dat ik niet meer doe.
Ook leuk om wat tips te lezen over luchtjes en webshops. Dus bedankt :D

kking

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 18:09

Ook ik ben weer enthousiast aan het branden.
De wintergeurtjes van waxmelts.nl vind ik heerlijk...ook laatst wat scent chips meegenomen bij Intratuin...
Nu zag ik bij Ranzijn behalve de scent chips ook van bolsius....met breuklijntjes....je kunt zelf mengen. Iemand die al geprobeerd?

http://www.geurkaarsen.eu/geurchips-bol ... ations.php

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 20:04

kking schreef:
Nu zag ik bij Ranzijn behalve de scent chips ook van bolsius....met breuklijntjes....je kunt zelf mengen. Iemand die al geprobeerd?

Ik heb toevallig gister geroken aan die van Bolsius. Was eerst heel blij dat ik eindelijk waxmelts vond hier, maar vond ze totaal niet lekker ruiken :(

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 20:55

kking schreef:
Ook ik ben weer enthousiast aan het branden.
De wintergeurtjes van waxmelts.nl vind ik heerlijk...ook laatst wat scent chips meegenomen bij Intratuin...

http://www.geurkaarsen.eu/geurchips-bol ... ations.php

Ik dacht ik ga het even voor je uitproberen, maar toen ging ik ruiken aan mijn bolsius geurtjes (die ik al een poosje heb staan) en vond ze helemaal niet zo lekker ruiken. Passen misschien niet bij mijn stemming nu ofzo. Dus sorry het is Cinnamon Stick van Yankee Candle geworden. :=

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:21

De lelie melts van de xenos zijn niet echt een succes. Ruiken heerlijk, maar eenmaal in de brander komt er niet veel meer vanaf. Net maar geprobeerd met 2 branders maar er komt nu nog niet veel geur af.

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 22:08

Ik meld me! :D Ik heb weer wat scentchips gekocht en ze branden hier vol op. Mijn favoriet is toch vanille. :j

liekensancho

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 22:14

hoe zijn de waxmelts met de geur van... luchtjes ? Bijvoorbeeld de Angel parfum vindt ik heerlijk, maar is dat ook echt beetje geur die je terug kunt halen bij het opstoken van zo'n ding? ;-).
Ik ben gek op geurstekkers en stokjes, dus zou weleens een overstap kunnen betekenen. Maar het moet bij mij dan wel echt lekker sterk ruiken... ;-). net zoals de ambi pur japan stokjes <3

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 00:33

Terwijl ik laatst zei dat mijn vriend uit zichzelf nooit iets aan zou steken, heeft hij vanavond uit zichzelf de waxinelichtjes met vanillegeur aangestoken. "Want die stonken niet zo erg, dus dat kon wel". Misschien komt het toch nog goed met mijn vriend ;)

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 01:22

Check, hier nog n fan....

2 branders in mn huis staan (zal morgen foto's maken) en n hele lading geurtjes van yankee candle (en als ik weer nieuwe wil hebben wandel ik gewoon de yankee candle winkel binnen die hier in de mall zit :D), soms is het ideaal om in Amerika te wonen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 08:07

Mag ik dan eens vragen hoe veel jij dan betaald voor een big jar? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 11:13

Iemand die weet wat ik kan doen? Mijn sample brand niet mooi op :( Met de baby powder geen probleem maar deze :(

Afbeelding

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 11:19

Op de website die eerder genoemd werd stonden daar tips voor.
Ik denk dat ik het zou proberen met een dekseltje er half op.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-15 11:41

www.usa-shop.nl heeft allerlei Amerikaanse Yankee Candle geurtjes.
Ik heb inmiddels weer een bestelling binnen :D

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-15 16:35

Een van mijn favorieten: Pink Sugar van PS in de brander.
Ik ga dadelijk weer eens snuffelen op www.waxmeltsenzo.nl voor wat geurtjes. Ze had weer veel nieuwe :)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:38

Zijn die fijner dan van puresoap?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-15 00:04

anneliesdj schreef:
Zijn die fijner dan van puresoap?

Ze geuren iets langer en sterker. De melts zijn wel wat zachter omdat ze meer geurolie gebruikt.
En haar service is echt heel fijn. Altijd een gratis cup of meer erbij en ze kam goed inschatten wat je lekker gaat vinden :)

Vanavond had ik Balsam & Cedar van haar. Ik ben wat verkouden en die zet echt mijn neus open :D

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 00:20

Dus ze geuren beter en kosten maar de helft?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-15 12:35

anneliesdj schreef:
Dus ze geuren beter en kosten maar de helft?

Ze heeft kleine cups voor 60 cent en grote cups voor een euro.
De grote cups zijn ietsje groter dan die van PureSoap.

De kleintjes zijn ongeveer de helft van een cup van PureSoap.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 21:56

Naar aanleiding van dit topic net een kleine bestelling gedaan bij waxmeltsenzo :D

Wilde bij die webshop van een Bokker de watermeloen bestellen, maar bij een grote zijn de verzendkosten echt heel hoog in verhouding dus dacht dan neem ik 4 kleintjes, maar die zijn niet op voorraad helaas...

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 12:05

Omdat iemand tijdens de bestelling aangaf dat ze mijn site gevonden had via een topic op bokt. Was ik daar naar opzoek gegaan om de mensen die mijn website genoemd hebben te bedanken. Altijd leuk om die ervaringen op deze manier te lezen. Geeft aan dat ik goed bezig ben met de meltjes ;)

En ik kan me ook nog eens aansluiten in dit toppic omdat ik natuurlijk gewoon gek ben op waxmelts ook wel wat weet van andere merken zoals Yankee candle en bridge water candles etc.
Ik ben ook altijd geïnteresseerd in welke geuren andere mensen lekker vinden vooral natuurlijk omdat dat mij kan inspireren voor nieuwe luchten in mijn assortiment.

Nou heel verhaal is het geworden. En weet niet of het in strijd is met iets dan begrijp ik het ook als het verwijderd wordt. Ik vond gewoon dat een dankwoord tenminste op zijn plaats was.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 12:09

Op dit moment heb ik veel kaarsen aan staan om de geur te verdrijven van de verf e.d. (een huis gekocht), maar ik vraag me af hoe jullie het doen als je een nieuwe geur wilt branden.
Ik heb nu vaak vanillewaxinelichtjes in mijn theelichthouders, maar wilde gisteren een waxmelt branden.
Ik ben alleen bang dat de geuren dan gaan "mengen" waardoor het niet lekker ruikt.
Ik ga geen ramen of deuren openzetten, aangezien we nog geen verwarming hebben en het dus al koud is in huis. Elk beetje warmte wat van de kaarsen af komt wil ik graag behouden :')

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 12:11

Waxmelts <3

Zijn jullie bekend met Little Hotties van Bomb?

Allemaal verschillende geuren, die je ook weer bij elkaar kunt gooien om zo bepaalde geuren te creeëren. ze hebben ook een handig boekje hoe je ze kunt combineren :D

http://www.huidverzorging-mireille.nl/c ... ie-geuren/

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 12:27

Nicolien schreef:
Op dit moment heb ik veel kaarsen aan staan om de geur te verdrijven van de verf e.d. (een huis gekocht), maar ik vraag me af hoe jullie het doen als je een nieuwe geur wilt branden.
Ik heb nu vaak vanillewaxinelichtjes in mijn theelichthouders, maar wilde gisteren een waxmelt branden.
Ik ben alleen bang dat de geuren dan gaan "mengen" waardoor het niet lekker ruikt.
Ik ga geen ramen of deuren openzetten, aangezien we nog geen verwarming hebben en het dus al koud is in huis. Elk beetje warmte wat van de kaarsen af komt wil ik graag behouden :')

Hey je wilde een waxmelt branden?
Een waxmelt brand je het beste in een oliebrander met een waxine lichtje ''geurloos'' eronder.
Mogelijk deed je dat ook.
Maar ik krijg de indruk dat je een waxmelt als waxine lichtje wilde branden.

Ik weet niet welke waxmeltjes je hebt van welk merk?
Je hebt merken idd als little hotties van Bomb of scent chips die je kunt mengen.
Maar ook merken waar je gewoon 1 geur van in je brander doet omdat niet alle geuren goed mengen samen.

Ik heb je bericht nog even beter na gelezen en je bent bang dat de geurkaarsen en de waxmelt geuren samen dan gaan mengen. Een waxmelt is relatief sterk en overmeesterd vaak de geur van geurkaarsen. Ik zou dus kiezen voor of de geurkaarsen of de waxmelt in andere ruimtes kun je wel weer iets anders branden.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 16-10-15 12:31, in het totaal 2 keer bewerkt

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 12:28

Iemand hier al een keer besteld? http://www.smellies.nl/
Ik ben ook zwaar verslaafd. Laatste keer in Amerika de waxmelts van bath and bodyworks meegenomen. Deze zijn zo lekker.
Ik vind die van yankee candle juist vaak niet lekker kwa geur.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 12:30

Nee ik bedoel wel dat ik met een geurloos waxinelichtje mijn waxmelt wil branden in een oliebrander.
Maar omdat alles zo dicht zit ruik je nog heel lang andere geuren die ik heb gebrand.
Ik heb gisteren waxinelichtjes met vanillegeur gebrand, hebben vier uur gebrand en toen waren ze op.
Toen ik vanmorgen beneden kwam rook ik het nog en ik ben bang dat als ik nu een waxmelt met bijvoorbeeld aardbeigeur ga branden de vanillegeur en aardbeigeur samen komt en zorgt voor een minder lekkere geur.
Dit heb ik namelijk ooit een keer gehad met geurolie, ineens rook mijn kamer naar kots :r