) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) Malissaa1 schreef:Ik was er wel nieuwschierig naar waar de bokkers gewoond hebben of waar ze nu wonen.
Ben zelf geboren in Nieuwendijk (nb) we zijn daarna naar een dorp naast Nieuwendijk verhuist, maar toch zijn we weer terug gegaan naar Nieuwendijk![]()
Ik ben daarna verhuisd naar Friesland ik woonde daar met mijn vriend in een klein dorpje en we zijn na 2 jaar verhuisd naar het dorp waar we nu wonen en sinds kort hebben we een ander huis in dit dorpje waar we nu wonen, maar mijn vriend en ik zouden toch graag naar de stad willen verhuizen denken we maar we zullen zien
En zijn jullie vaak verhuisd of altijd bij je geboorteplaats gebleven?
Geboren en opgegroeid in Joure, tussendoor een tijdje in San Diëgo (Californië, VS) gewoond en binnenkort verhuis ik naar Sneek. That's it!
Plannen zijn er weer te verhuizen na de winter
Eline1510 schreef:elenaMM77 schreef:Daarna gaan studeren in Leeuwarden (Nee, dat is niet het zelfde als Groningen (familie bleef maar vragen hoe het in Groningen ging). Daar blijven plakken en van een huurkamer naar een koopwoning gegaan.
Heel herkenbaar!
Ik woon inmiddels 5 jaar in Leeuwarden en mij wordt telkens nog gevraagd hoe het in Groningen is. Zelfs mijn vader doet dat soms
Jilletje schreef:nientje78 schreef:Eens kijken of ik het nog weet![]()
Geboren in Meppel op de flat. Toen ik 1 was verhuisd van flat naar eengezinswoning, de straat ertegenover![]()
Tot mijn 17de in Meppel gewoond. Daarna naar kootwijkerbroek, in dat dorp ook nog 1x verhuisd. Daarna naar Arnhem gegpaan, nog een paar maand in Emmen gezeten. Toen naar Stadskanaal.. Om vervolgens daar ook nog x te gaan verhuizen... Daarna naar Bourtange. En nu zit ik in Biddinghuizen, maar plan is om te gaan verhuizen (flevopolder is echt saai![]()
)
Ben jij óp een flat geboren??![]()
...
...)
)
. Als ik dat achter de rug heb ben ik van plan voorlopig nergens meer heen te gaan
.