Waar hebben jullie allemaal gewoond?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lis_Ol

Re: Waar hebben jullie allemaal gewoond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 05:48

Geboren in het ziekenhuis in rotterdam, tot mijn 15e gewoond in een huisje in barendrecht, toen verhuisd naar een ander huis in barendrecht. en op mijn 20e verhuisd naar mijn appartement in Rotterdam (en als ik goed kijk, zie ik vanuit huis het ziekenhuis waarin ik ben geboren :Y) )

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 06:36

Leuk topic!
Geboren in Weurt ( bij Nijmegen)
Toen naar Beuningen ( bij Nijmegen)
Nu in Zeeland ( bij Uden)
Valt mee, niet?

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 06:44

Geboren en gewoond in Hengelo
Voor studie op kamers in Leeuwarden
Voor stage op kamers in Tilburg
Na stage weer terug verhuisd naar Leeuwarden
Na studie weer terug naar Hengelo
Na vinden baan verhuisd naar Tilburg
Na vinden leuke kerel verhuisd naar groter huis in Tilburg

Ben voorlopig klaar met verhuizen

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 06:58

Stramproy NL
Bonn Duitsland
Stramproy NL
Versailles Frankrijk
Stramproy NL
Eindhoven NL ( en daar wil ik voorlopig blijven :-D )

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 07:10

Malissaa1 schreef:
Ik was er wel nieuwschierig naar waar de bokkers gewoond hebben of waar ze nu wonen.

Ben zelf geboren in Nieuwendijk (nb) we zijn daarna naar een dorp naast Nieuwendijk verhuist, maar toch zijn we weer terug gegaan naar Nieuwendijk :')

Ik ben daarna verhuisd naar Friesland ik woonde daar met mijn vriend in een klein dorpje en we zijn na 2 jaar verhuisd naar het dorp waar we nu wonen en sinds kort hebben we een ander huis in dit dorpje waar we nu wonen, maar mijn vriend en ik zouden toch graag naar de stad willen verhuizen denken we maar we zullen zien :)

En zijn jullie vaak verhuisd of altijd bij je geboorteplaats gebleven? ;)

Ik woon heel dichtbij nieuwendijk namelijk in Sleeuwijk. Woon hier bijna heel mijn leven, heb tot mijn 3e jaar in Werkendam gewoond. Dus niet echt veel verschillends.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 07:41

Wow wat hebben sommige mensen in veel verschillende plaatsen en zelfs verschillende landen gewoond!

Ik ben geboren in Rotterdam. Toen naar Capelle aan den IJssel.
En nu in Ede sinds 2,5 jaar. En ik ben eigenlijk wel van plan om hier voorlopig lekker te blijven haha :j

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 07:57

Geboren en getogen in Utrecht. Rond mn 23e gaan samenwonen in Amersfoort, vorig jaar oktober weer thuis komen wonen in Utrecht en sinds afgelopen mei weer op mezelf in Zeist! Sinds deze maand is vriendje bij me ingetrokken

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 07:59

Mijn lijstje is niet zo lang :+ Geboren en opgegroeid in Joure, tussendoor een tijdje in San Diëgo (Californië, VS) gewoond en binnenkort verhuis ik naar Sneek. That's it!

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 08:15

Geboren en opgegroeid in Dronten. Voor studie in Bebrene (letland) gewoond, heel even in Ede gewoond, toen terug naar Dronten, vriend leren kennen, daarna met hem naar zijn geboortedorp verhuisd, toen kwam er een meer geschiktere woning voor ons vrij in het dorpje er naast en nu willen we weer terug naar het geboortedorpje voor de boerderij. :)

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 08:20

Opgegroeid in Maarn, daarna naar Veenendaal verhuisd door scheiding van m'n ouders, toen even kort in Wageningen gewoond en toen naar Elburg en nu woon ik in Doornspijk :') Plannen zijn er weer te verhuizen na de winter :=

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 08:27

Eline1510 schreef:
elenaMM77 schreef:
Daarna gaan studeren in Leeuwarden (Nee, dat is niet het zelfde als Groningen (familie bleef maar vragen hoe het in Groningen ging). Daar blijven plakken en van een huurkamer naar een koopwoning gegaan.

Heel herkenbaar!
Ik woon inmiddels 5 jaar in Leeuwarden en mij wordt telkens nog gevraagd hoe het in Groningen is. Zelfs mijn vader doet dat soms -O-

wat erg! komen ze dan nooit langs?

ik woonde lang in een minidorp in het noorden van Friesland, toen Groningen, Leeuwarden, Zwolle, Leeuwarden.

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 08:33

Jilletje schreef:
nientje78 schreef:
Eens kijken of ik het nog weet :+

Geboren in Meppel op de flat. Toen ik 1 was verhuisd van flat naar eengezinswoning, de straat ertegenover :o
Tot mijn 17de in Meppel gewoond. Daarna naar kootwijkerbroek, in dat dorp ook nog 1x verhuisd. Daarna naar Arnhem gegpaan, nog een paar maand in Emmen gezeten. Toen naar Stadskanaal.. Om vervolgens daar ook nog x te gaan verhuizen... Daarna naar Bourtange. En nu zit ik in Biddinghuizen, maar plan is om te gaan verhuizen (flevopolder is echt saai :Z :x)

Ben jij óp een flat geboren?? :+ :')

Oke....hihi..in de flat :P
Wij spreken dat altijd zo uit, op de flat

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 08:44

Wat zijn veel van jullie avontuurlijk qua verhuizen...

Ik ben geboren in Haarlem, toen ik nog geen jaar was zijn we vanuit de binnenstad naar de rand van de stad verhuisd, daar wonen mijn ouders nog steeds. Ik ben op mijn 21ste samen gaan wonen met een jongen (wiens ouders ook in hetzelfde stadsdeel als de mijne wonen) in Ijmuiden, omdat we daar veel goedkoper een woning konden krijgen. Na een jaartje zijn we snel teruggegaan naar Haarlem, deze x vonden we iets in een buurt aan de andere kant van de stad.
Na een paar jaar kregen we de kans om naar ons huidige appartement te gaan, dit is letterlijk 2 straten van mijn ouders en 15 min lopen naar mijn vriend zijn ouders :D ...
Mijn dochter zit zelfs op hetzelfde kinderdagverblijf om de hoek waar mijn zusje ook zat vroeger (zij is inmiddels 25). En ik doe de boodschappen bij dezelfde supermarkt als mijn moeder vroeger toen wij kinderen waren.

Lekker avontuurlijk dus, maar niet heus. Maar we vinden het heerlijk hier en zouden nergens anders willen wonen. En lekker praktisch dichtbij onze ouders die regelmatig oppassen e.d.
Paard staat ook al 14 jaar hier in de buurt (ik heb haar met mijn moeder en zusje samen). Ik kan het nu weer lopen naar haar toe.
Alleen zullen we over een paar jaar toch echt moeten verhuizen. Ik wil graag over een tijdje nog een kindje en met zijn allen in dit flatje gaat echt te krap worden. Hopelijk vinden we iets dichtbij (ik heb al geïnformeerd: het gebouw naast het onze heeft grotere koop- appartementen met een extra kamer, dus wie weet, haha :+ ...)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 09:00

Geboren in Drentse stad
Daarna opgegroeid in Drents dorp 1
Toen naar 300m verderop verhuisd...
Toen verhuisd naar Drents dorp 2
Daarna een periode in Finland gewoond voor studie (Jyväskylä)
Vervolgens weer naar Drents dorp 2
Daarna voor stage in Hilversum
En terug naar Drents dorp 2
Gevolgd door 2 jaar Doetinchem
En weeeeeer terug (handig ouders die daar wonen :+)
En nu woon ik in een Drentse stad ;)

smurfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 09:09

Hier niet zo spannend

Hilversum, loosdrecht, Hilversum Barneveld, Hilversum, Hilversum en nu in huizen

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 09:13

Geboren in Leiden, daarna met ouders naar Boskoop verhuisd, toen bij vriendlief in Amsterdam gaan wonen en daarna samen naar Amstelveen verhuisd. Ik vind Amstelveen heerlijk dus zou er niet snel weggaan.

Malissaa1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-15 17:14

Wauw, al veel reacties leuk! :D

Sommigen zijn inderdaad vaak verhuisd, maar zo zie je wel wat van Nederland en/of andere landen :)

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 17:19

Geboren in Eindhoven, opgegroeid in Eindhoven en nu woon ik sinds kort in Geldrop, dat ligt naast Eindhoven :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 13:31

Geboren in Venlo, verhuisd naar een straat verder ook in Venlo, voor studie naar Almodovar, Portugal, samen gaan wonen in Reuver, toen naar Eghel, toen naar Vorstenbosch, weer terug naar mijn ouders in Venlo, toen naar Nieuw Bergen, en toen naar Boxmeer. Na mijn scheiding zelf een huisje gezocht in Boxmeer en daar woon ik nu alweer bijna 3 jaar.

Lienepien95

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 14:59

Geboren in Venlo, verhuisd naar Munstergeleen, voor de studie naar Antwerpen en woon nu met mijn vriend in Tiel :D

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 17:29

Geboren in Geldrop (ziekenhuis, telt eigenlijk niet) opgegroeid in Asten, toen op kamers in Nijmegen en nu in Someren, binnen Someren al 1 keer verhuisd.

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 01:08

Geboren in Den Helder, daarna zijn we vrij snel na mijn geboorte verhuisd naar Julianadorp. Een jaar of 5 later zijn we terug verhuisd naar Den Helder. Een jaar of tien later zijn we verhuisd naar Breezand. Dit alles telt als dezelfde regio, al deze plekken zijn binnen een straal van 15 kilometer van elkaar.
Daarna heb ik de grote oversteek gemaakt naar Engeland en heb ik een jaar in Durham gewoond. Op dit moment woon ik in Hull en moet vrijwillig/verplicht na dit jaar in Londen of in de buurt van Londen gaan wonen :). Als ik dat achter de rug heb ben ik van plan voorlopig nergens meer heen te gaan :').

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 02:01

Ik ben geboren en getogen in Woudrichem, daarbinnen 4 keer verhuisd. Op mijn 18e in Tilburg gaan studeren en daar woon ik nu 5 jaar.

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 02:31

In Bedum ( provincie Groningen) 4 x verhuist en daarna naar Makkum ( provincie Friesland) verhuis. In makkum 2x verhuist.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 07:38

Ik heb 23 jaar in Tiel gewoond, daarna een tijdje in Australië. Toen in Denemarken, Frankrijk en Schotland. Nu zit ik al 4 maanden in Mexico.