Mijn gedrag op bokt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 18:18

Het hoogbegaafde geloof ik ook niet zo, je maakt veel typfouten ( dt fouten en zelfs 'me' en 'mijn' fouten ) en je komt meer kinderlijk over dan hoogbegaafd. Na mijn idee ben jij een dood normale puber die zichzelf (graag?) overschat, graag dingen wilt vertellen en graag wilt opvallen
Ook val jij mij ook erg op in topics, en dan niet perse op een goede manier.
Je wilt heel graag gelijk hebben in dingen en dat is erg vervelend, bijvoorbeeld in het stormchase topic, er is meerdere malen gezegd dat we niet elke benaming van elk wolkje willen en toch zeg je het ( wat vaak helemaal niet klopt )
Of in het paranormale topic, praten met je dode hond, en dat hij jou ook daadwerkelijk dingen verteld? Dat maak je mij de kat niet wijs, echt niet..

Als ik jou was zal ik een lange break van bokt nemen, iets van een half jaar. Eerst opgroeien, leren van fouten en goeie dingen, en vooral jezelf en andere niet dingen aan willen praten.
Lees dan je eigen berichten weer eens terug, je lacht je vast rot :)

Buiten al dit om, is dit een nieuwe hype, zulke topics?
Zag binnen een week 3 van zulke topics :P

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 18:31

Hee, ik wil even zeggen dat je echt niet lijstjes moet maken van de dingen dje je fout doet, zo ga je alleen maar denken dat je dingen fout doe. Maak lijstjes met positieve dingen over jezelf bijvoorbeeld met dingen die je goed kan.

Je moet vooral jezelf blijven, en ontwikkelen. Hoe lastig dat soms ook is. Creëer je eigen stijl en doe dingen die jij leuk vind. En dat hieft echt niet veel geld te kosten! Als je bijv bepaalde dans pasjes wil leren hoef je niet perse op dansen te gaan. Aantal dingen kan je vast leren van internet. Het zak langer duren dan dfysiek les hebben maar zo kost het je oudets natuurlijk ook niks als ze het niet willen/kunnen betalen .

BE YOURSELF!

Je hoeft echt biet perse een break van bokt te nemen, ik bedoel ik bok ook elke dag en volgensmij vind niemand me irritant, als dat wel zo is vertel
Me gerust via pb hoor :P, maar misschien iets minder op bokt zitten waardoor je misschien beter overkomt op bokt? Naja je moet het allemaal natuurlijk zelf weten :j

Sindykaya, ze mag dat best vertellen van die hond :j jij hoeft het dan wel biet te geloven maar er zijn vast mensen die het wel geloven en het is een paranormaal topic die over dat soort dingen gaat dus dan mag ze dat best vertellen
Laatst bijgewerkt door Vero op 30-09-15 18:32, in het totaal 1 keer bewerkt

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 18:31

TS je hebt het steeds over jezelf,je moet eens tellen hoeveel x je het woord IK gebruikt....Alleen in je profiel al.
Deze wereld bestaat niet alleen uit IK.Er is zoveel meer.Je bent echt veel teveel met jezelf bezig,kan niet goed zijn.

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 18:33

Na wat hier steeds word gezegd, denk ik dat je idd te enthousiast bent en jezelf wilt bewijzen, dat je een goed mens bent en zo ;)

Wat ik je adviseer is probeer gewoon écht jezelf te zijn, jezelf goed vinden zoals je bent maar dat niet steeds aan anderen proberen te bewijzen, want als je je aan de regels houd en jezelf bent zien we écht wel dat jij een leuke jij bent +:)+

dit is nu lief gezegd maar tja het is wel zo dat je niet echt iets met onze antwooredn doet

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 18:35

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 01:31, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 18:37

geerke schreef:
TS je hebt het steeds over jezelf,je moet eens tellen hoeveel x je het woord IK gebruikt....Alleen in je profiel al.
Deze wereld bestaat niet alleen uit IK.Er is zoveel meer.Je bent echt veel teveel met jezelf bezig,kan niet goed zijn.

Egocentrisch zijn hoort ook wel een beetje bij de puberteit. Eigenlijk is het best sneu; denk je speciaal te zijn, ben je gewoon een normale puber :')
Maar goed... Hoort bij de weg naar het volwassenen worden! T is maar een tijdelijke toestand gelukkig.
(zou mijn puberteit echt niet willen overdoen hahaha)

Obrien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 18:42

SindyKaya schreef:
Het hoogbegaafde geloof ik ook niet zo, je maakt veel typfouten ( dt fouten en zelfs 'me' en 'mijn' fouten ) en je komt meer kinderlijk over dan hoogbegaafd. Na mijn idee ben jij een dood normale puber die zichzelf (graag?) overschat, graag dingen wilt vertellen en graag wilt opvallen
Ook val jij mij ook erg op in topics, en dan niet perse op een goede manier.
Je wilt heel graag gelijk hebben in dingen en dat is erg vervelend, bijvoorbeeld in het stormchase topic, er is meerdere malen gezegd dat we niet elke benaming van elk wolkje willen en toch zeg je het ( wat vaak helemaal niet klopt )
Of in het paranormale topic, praten met je dode hond, en dat hij jou ook daadwerkelijk dingen verteld? Dat maak je mij de kat niet wijs, echt niet..

Helemaal mee eens. Hoogbegaafdheid heeft toch echt andere kenmerken. :o

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 18:43

Obrien schreef:
Helemaal mee eens. Hoogbegaafdheid heeft toch echt andere kenmerken. :o

Mag ik vragen welke? :P of moet dat in PB omdat het offtopic word?

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 19:12

drawerlover schreef:
https://m.youtube.com/watch?v=J9BALTPTpdk

Dit lied vind ik een hele mooie boodschap hebben. Mensen zeggen ook dat ik het met heel veel gevoel kan zingen. Ik zing Dit lied ook heel graag. Het troost me soms een beetje. Als je van her me maakt dan praat ik tegen mezelf een soort van. Dat maakt me sterker

Ga maar mee doen aan een talentenjacht!

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 19:14

sneeuwpop schreef:
drawerlover schreef:
https://m.youtube.com/watch?v=J9BALTPTpdk

Dit lied vind ik een hele mooie boodschap hebben. Mensen zeggen ook dat ik het met heel veel gevoel kan zingen. Ik zing Dit lied ook heel graag. Het troost me soms een beetje. Als je van her me maakt dan praat ik tegen mezelf een soort van. Dat maakt me sterker

Wat is dit nou weer voor opmerking -O-

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 19:16

BeSen schreef:
sneeuwpop schreef:

Wat is dit nou weer voor opmerking -O-

:') :') :') :') ik mag je
sorry voor de ontzettend onnodige opmerking maar het komt droog over

Vero

Re: Mijn gedrag op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 19:18

Nou, t komt bij mij anders over als:
'Bewijs maar of je zo goed kan zingen'

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 19:29

Dat bewijs ze toch al? Ze kan zo goed met gevoel zingen volgens andere :P

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 19:29

Ik vind het gewoon een nare reactie oke :j

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 19:37

Ik niet, ik heb een filmpje gezien dat TS zingt en dat klinkt echt niet slecht.
Ik vind het wel een compliment

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 19:38

Ja ik heb dat filmpje ook gezien maar ik vind van ga maar aan een talenten jacht meedoen negatief over komen terwijl ze wel mooi kan zingen maar dat zal wel aan mij liggen dan

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 19:45

Ik vind het ook niet negatief overkomen. Ts kan echt wel zingen. Als ze nu niet kon zingen en iemand zei dat dan vind ik het wel negatief overkomen. Want dan zou ze voor schut gezet worden.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-15 20:23

Argai schreef:
Ik vind het ook niet negatief overkomen. Ts kan echt wel zingen. Als ze nu niet kon zingen en iemand zei dat dan vind ik het wel negatief overkomen. Want dan zou ze voor schut gezet worden.

Ik pik het niet negatief op hoor :)
Ik zie het als een compliment. Bedankt :)
Talentenjacht wacht ik nog meer totdat ik op mezelf woon. Dan wil ik mezelf er wel aan wagen :j
Nu nog niet. Ik vind mezelf te jong ervoor :P

(ik heb + deze tussen haakjes 7x dat woord gebruikt :oo)

Jolijn8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 21:15

Heb je het liedje al geluisterd? Ik wil niet aandringen hoor! ;)

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-15 21:41

Jolijn8 schreef:
Heb je het liedje al geluisterd? Ik wil niet aandringen hoor! ;)

Ja. Mooie boodschap :)
Maar het nummer zelf is niet zo mijn smaak. Wel bedankt voor het aanbod :)

Jolijn8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 10:35

ah, okej.
Graag gedaan hoor! :o :+

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 16:20

Ik wilde een heeeeeeel lang bericht gaan schrijven, maar enerzijds krijg ik het niet uit mijn strot (vingers, what-ever) en anderzijds wil ik je dat ook helemaal niet aandoen.

Weet je wat ik wil doen... Je een dikke vette :(:) geven!!

In jou (topic) zie ik gewoon een exact evenbeeld van mijzelf toen ik jou leeftijd had. Wat een ongelofelijk zwaar gevecht, vooral met jezelf. Je stoot iedereen voor het hoofd, hoe je het ook doet. Maar weet je wat nog het ergste is... je gaat totaal en compleet aan jezelf voorbij!

Lieve TS, ik ga je niet lastig vallen met mijn levens verhaal, maar ik hoop dat je niet in mijn voetsporen treed. Ik hoop niet dat je op je 23e jezelf zodanig kwijt bent, door het almaar goed te willen doen en leuk gevonden te willen worden dat je zo diep zinkt als ik. Dat is het namelijk niet waard!
Het is hartstikke goed gekomen met me, maar het heeft me een lange weg gekost.

Ga lekker jezelf zijn. Kijk naar waar je goed in bent, wat je leuk vind. Puber er heerlijk op los, doe geen stoute dingen ( :P ) en laat alle het andere lekker gaan. Opgroeien doe je vanzelf. Als je alleen maar naar onvolkomenheden gaat kijken word je zo ongelukkig. Doe lekker tekenen, doe lekker zingen. Die chaos in je hoofd zal minder worden naarmate je ouder word en steeds meer truukjes leert om het te ordenen. En stop met labeltjes plakken

Nog een dikke :(:)