Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Celiien schreef:ElineCath schreef:Cursusje begrijpend lezen raad ik veel van jullie aan!
Cursusje begrijpend lezen raad ik jou ook aan, net als googlen. De eerste link die je krijgt is van de Rijksoverheid.
Een mening geeft ruimte tot discussie
ElineCath schreef:Het enige wat ik hier vraag is een antwoord op mijn vraag. Punt uit, niks meer niks minder.
ElineCath schreef:Het enige wat ik hier vraag is een antwoord op mijn vraag. Punt uit, niks meer niks minder.
ElineCath schreef:Ghostattack schreef:Het antwoord heb je inmiddels al, maar wat ik mij heel erg afvraag: Waarom vind jij het krom? Kun je dat onderbouwen?
Het kromme vind ik dat er geen verschil in zit tegen wie je je vals identificeerd. Als het tegen een officiele instantie is begrijp ik de boete 100%. Net zoals dat als dat vriendinnetje in de club was gepakt. Nu was het een poging tot, bij een onofficiele instantie, en toen de poging faalde wilde wij gewoon weer vertrekken.
ElineCath schreef:Jammer dat het niet is gelukt mijn mening dusdanig uit te leggen dat jullie dit misschien begrijpen, niet mee eens zijn, maar begrijpen.
Of wie weet ligt het wel aan jullie omdat jullie het antwoord geven en nu het gevoel hebben dat de mening van een domme, naive 17 jarige niet serieus genomen kan worden!
ElineCath schreef:Jammer dat het niet is gelukt mijn mening dusdanig uit te leggen dat jullie dit misschien begrijpen, niet mee eens zijn, maar begrijpen.
Of wie weet ligt het wel aan jullie omdat jullie het antwoord geven en nu het gevoel hebben dat de mening van een domme, naive 17 jarige niet serieus genomen kan worden!
bruintje123 schreef:Dan heb je nu je antwoord al 100 keer.
Ja bij de ingang van de kroeg is die beveiliger daartoe gerechtigd.
ikke schreef:ElineCath schreef:Jammer dat het niet is gelukt mijn mening dusdanig uit te leggen dat jullie dit misschien begrijpen, niet mee eens zijn, maar begrijpen.
Het boeit mij (en de rest blijkbaar ook niet zo) wat jouw mening is. Je hebt je aan de regels te houden punt uit.bruintje123 schreef:Dan heb je nu je antwoord al 100 keer.
Ja bij de ingang van de kroeg is die beveiliger daartoe gerechtigd.
Jij weet er wat meer van; weet jij of dit, volgens de wet, een overtreding of een misdrijf is?