Ik kan hem mooi vanuit bed door m'n raam zien, ideaal! Heb inderdaad het idee dat de gloed die er vanaf komt wat roder is. En geen nachtlampje nodig nee, damn wat een licht komt er vanaf
Hij is zo fel zeg! Jammer dat ik 10m de tuin in moet om hem te kunnen zien en ga echt niet de hele nacht in de tuin verkleumen. Camera ligt ook al klaar maar foto's maken van de maan is me tot nu toe niet gelukt. Maar ik ga het proberen
Ik vind juist dat hij toch duidelijker veel dichterbij staat hoor, heb wel eens eerder geprobeerd foto's te maken met mijn 55-250 lens en dan bleef de maan toch een beetje een ver stipje, terwijl hij nu toch vrij duidelijk vol in beeld is.
Ik meld me ook. Probeer vanuite raam te kijken en te fotograferen. Bij mij is die gewoon nog normaal niet zoveel licht, komt misschien dat het bewolkt is.
Sta op balkon op Mallorca. Er is al een flink stuk maan weg. Wel wat bewolking hier. Lukt niet om het op de foto te krijgen met m'n telefoon helaas.
DWitzel
Geplaatst: 28-09-15 03:22
ik kijk mee, maar dan wel in Bogota Colombia. Alleen mobieltje mee, dus foto's maken wordt het niet, hier ca 1,5 uur geleden begonnen en over 1u20min totaal.... Geen wolkje aan de lucht, mooi!!
Tinky12
Geplaatst: 28-09-15 03:24
De bewolking trekt hier weg hopen dat het nu helder blijft.
jobamara
Geplaatst: 28-09-15 03:24
Hier helder en bovenste stukje is al weg, twee uur geleden supr licht buiten nu al donkerder maar super helder.
Jet4you, op vakantie veel plezier
Roosje01
Geplaatst: 28-09-15 03:26
Wow krijg met spiegelreflex lastig op de foto hij reflecteerd heel erg. Mis ook zoombereik. Had de maan groter verwacht.
Laatst bijgewerkt door Roosje01 op 28-09-15 03:29, in het totaal 1 keer bewerkt