Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

JenW schreef:met mij gaat het goed, meneer is zelf met excuses gekomen, dat hij inderdaad teveel drinkt en zal proberen te minderen.
er zijn binnenkort waarschijnlijk weer inkomsten waardoor ik weer normaal betaald voor ga krijgen
ik geef het hier nog 1 kans, ook om hem de kans te geven om het waar te maken, en mezelf even de rust gunnen
veel te veel lekkere dingen daar in Frankrijk. Iloveiswan schreef:Hele topic gelezen. Gelukkig heeft hij excuses gemaakt aan je. benieuwd of ik hem dan ken (pb?)
Toen ik daar zat kreeg ik 50 euro in de week en had daar zelfs nog makkelijk van over en leefde niet echt zuinigveel te veel lekkere dingen daar in Frankrijk.
Hopelijk blijft die man wat afstand houden dan heb je je privacy meer terug en kan je met meer plezier weer met die paarden aan de gang.
Ene 70 warmbloeden? hoe komt ze daar nu zo snel aan XD vraag ik me oprecht af nu.

JenW schreef:Je schreef 70 haflingers en 70 warmbloeden.Het is een boerderij met 50 hectare grond. In de 70 haflingers,70 warmbloeden, in de 50 koeien, in de 40 schapen, kippen, honden, katten en varkens.
Ze haalde normaal de inkomsten uit de jongeren, hier worden jongeren opgevangen waarvan het land waar ze uitkomen het niet meer aankunnen. Dus wel heftig maar goed te doen met regels en duidelijkheid.
JenW schreef:Iloveiswan schreef:Hele topic gelezen. Gelukkig heeft hij excuses gemaakt aan je. benieuwd of ik hem dan ken (pb?)
Toen ik daar zat kreeg ik 50 euro in de week en had daar zelfs nog makkelijk van over en leefde niet echt zuinigveel te veel lekkere dingen daar in Frankrijk.
Hopelijk blijft die man wat afstand houden dan heb je je privacy meer terug en kan je met meer plezier weer met die paarden aan de gang.
Ene 70 warmbloeden? hoe komt ze daar nu zo snel aan XD vraag ik me oprecht af nu.
Tis hier echt kwa prijzen gestegen..
Het gaat ook niet zozeer om die cola, was eerder een voorbeeld van
70 warmbloeden? 7 stond er toch?
Jij kent die man niet, is gelijk gekomen met mij bij stage
met 100 euro a 110 euro per maand toe. En dat kan ook best goedkoper trouwens. 50 euro per week enkel voor boodschappen is echt niet weinig.