Een bloedprop ter grootte van een tennisbal? Dat is echt enorm

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Barbara_ schreef:Pff wat een topic, aller eerst veel sterkte!! Hoop dat je er nog uit kan komen. Wat ik me afvraag: ik snap dat je bang bent voor vervelende reacties over in de steek laten etc. Maar van wie ben je daar bang voor? Zijn dat geen mensen die óók jouw vriend kunnen helpen? Of jou? Zijn dat geen mensen die dichtbij staan en zien hoe jij hieronder lijd? Het is ontzettend moeilijk om een knop om te zetten en je gedrag te veranderen. Helemaal in een situatie als deze.. maar weten anderen hoe zwaar het voor jou is? Misschien kun je het een keer ten sprake brengen?
Tazzey schreef:_Barbara_ schreef:Pff wat een topic, aller eerst veel sterkte!! Hoop dat je er nog uit kan komen. Wat ik me afvraag: ik snap dat je bang bent voor vervelende reacties over in de steek laten etc. Maar van wie ben je daar bang voor? Zijn dat geen mensen die óók jouw vriend kunnen helpen? Of jou? Zijn dat geen mensen die dichtbij staan en zien hoe jij hieronder lijd? Het is ontzettend moeilijk om een knop om te zetten en je gedrag te veranderen. Helemaal in een situatie als deze.. maar weten anderen hoe zwaar het voor jou is? Misschien kun je het een keer ten sprake brengen?
In tijden van nood leer je je echte vrienden kennen. Ik heb het ook meegemaakt. Ik had een vriendin die vaak bij ons was om te eten, film te kijken, spelletjes te spelen enz. We namen haar ook wel mee uit en betaalden voor haar. Tevens reed ik haar paard zo nu en dan om alle knopjes er weer even op te zetten. Ik was haar beste vriendin. Tot ik mijn rug brak en bekend werd dat het niet meer goed komt en ik haar paard niet meer kan rijden, en ik niet meer uit kan gaan enz. Toen kreeg ik een sms-je dat ze de vriendschap had beëindigd.
Ik gok dat TS daar ook mee te maken heeft of heeft gehad. Heel vervelend maar je weet wel direct waar je aan toe bent.
Joolien schreef:Dus ik begrijp dat hij jou mishandeld heeft? Daar komt het zo te horen wel op neer. Ga toch weg daar lieverd, dit is zo ongezond. Ook al staat ie onder veel druk, is ie palliatief, dat geeft hem nog geen recht om jou zowel lichamelijk als geestelijk te mishandelen.