Ik snap best wel dat jij het op bokt zet!!!! Toen ik een verzorgpaard kreeg en ontzettend blij was, zette ik het ook op bokt, waarom zou dat niet kunnen als je verdrietig bent???Dit is toch veel beter, dan dat je het opkropt??? Gooi het er maar uit hoor Sanne!!!! Ik zal er zeker naar luisteren.......
Sterkte, Marije
Manon
Geplaatst: 13-09-01 17:03
Wat erg voor je. gecondoleerd.
Sanne
Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-01 17:12
heel erg bedankt allemaal.
Tender
Geplaatst: 13-09-01 17:21
ik kan ook niet anders zeggen dan dat ik deze zwartmakerij heel erg kinderachtig vind!!
Ik ga ervan uit dat iedereen hier op bokt de waarheid zegt, en zo niet: dan hebben ze zichzelf er toch alleen maar mee!
Dus houd op te zeuren en ga eerst eens in de spiegel kijken!! (ben benieuwd wat je daar ziet!!!)
Sanne: gecondoleerd! Kan me geen voorstelling maken hoe zo'n impact dit moet hebben op jouw familie!
_________________ ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Tender op 2001-09-13 20:58 ]</font>
My Dominique
Geplaatst: 13-09-01 20:46
jemug wat erg heel veel sterkte en gecondeleerd ook heel veel sterkte aan je ouders en de rest van je familie..... goh het leek evengoed nog zo ver weg maar nu............." koude rilling over mijn rug brr"
Uniek
Geplaatst: 13-09-01 21:20
Ja ik moet ook even reageren! (The bitch van bokt) 1. Als er 3 of 4 familie leden zijn overleden van mij zou ik dat niet meteen op bokt kwakken. 2. Waren die vluchtnummers al echt zo snel bekent? 3. Ik kan me heel slecht indenken dat je oma hun heeft verboden om de namen op de lijst te zetten. Ik kan me indenken dat hun daar geen invloed op hebben of iedereen wordt geplaatst. En als je de namen telt kom je volgens mij op het goede aantal uit! Ik denk het tenminste hoor, maar welk vluchtnummer hadden je familieleden dan? Dan kunnen we dat even nakijken! 4. Ik snap niet dat je nog reageert op negatieve berichten als dit allemaal waar is. Dan zou ik mijn mond gewoon houden en de mensen maar laten banketstaaflen die het niet geloven.
Ik heb maar wat feiten aan het licht gebracht, of ze waar zijn weet ik niet maar ik zelf denk van wel. Aan iedereen toch nog gecondoleerd.
LadyMadonna
Geplaatst: 13-09-01 22:37
ok, ik ben nog steeds gek, prima hoor...
- eerst is de familie canadees, dan ineens amerikaans
- sinds wanneer is de moeder van de man van je tante je oma? (de man is dus aangetrouwd)
- ergens zegt (cody dacht ik) hier stond toch een bericht van sanne?
Klopt! Hier stond een bericht dat het zou gaan om de familie Falkenberg, die dus met 3 personen op de lijst staan, namelijk charles, dana en zoe....
Verklaring sanne????
Anoniem
Geplaatst: 14-09-01 07:04
gatverdamme stef! wat ben jij voor een ongeloofelijker slet! sanne haar familie is dood hallo!!!!! moet ze hier voor een koei die zelf niet tegen kritiek kan toch niet alles gaan verklaren!!! get a life stef!!!
assie
Geplaatst: 14-09-01 07:20
Hou nou eens op met Sanne zwart maken ! Ik zou het misschien ook wel meteen op bokt zetten. Ligt eraan welke tak van de familie is en of ik er goed mee kon opschieten!
Als Sanne liegt... dan zit ze daar zelf toch mee!
En ja, dan kun je wel zeggen, oo, dat is weer zo'n reactie van een klein meisje. Maar ik maak niemand zwart. En Stef & co wel. Wie is hier nu het kleine meisje??
Sanne, ik wens je nogmaals heel erg veel sterkte!
PUCK
Geplaatst: 14-09-01 08:59
Stef, ik weet het nu zeker, je bent om op te ga mensen van je eigen leeftijd pesten en laat Sanne met rust!
Mytens_oud
Geplaatst: 14-09-01 09:02
Stef zelf zit altijd gelijk te janken als mensen je niet geloven etc..En wat doe je hier ?!!! Iemand zwart zitten maken door te zeggen dat ze liegt over iets dat al erg genoeg is !! Wat zou de reden zijn dat iemand hierover moet liegen (zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten?) ?! Als jij het niet gelooft dat is jou probleem maar reageer dan niet meer want ik word kotsmisselijk van je . Triest ben je hoor door mensen over zoiets lastig te vallen.
Sanne
Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 09:24
dit is mijn laatste reactie omdat het mij pijn doet om sommige berichtjes te lezen. Het is al goed als ik slecht nieuws heb zet ik het niet meer neer, omdat het de pijn alleen maar verergerd. Ik had het dus WEL op bokt gekwakt, waarom? omdat het bij mij de vorige keer ook steun gaf. Misschien nu ook, en dat gaf het ook van de mensen die het geloofde. Al het leed moet mij weer treffen, toch Stef? Ja dat klopt als je mijn levensverhaal weet wel ja, mishandeld door je vader(geloof je vast ook niet), mijn beste vriendin verlaat me net terwijl ik er weer bovenop kom(ja, dat snap jij wel), Mijn paard werd doodgereden(deed hij vast expres) mijn opa en stiefoma overleden bijde precies 1 jaar achter elkaar(dat kan niet zeker?) Mijn andere tante aan mijn moeders kant, mams heeft meer dan 4 zussen en 3 broers, kreeg kanker, en toen kregen wij te horen dat we allemaal naar het ziekenhuis moesten komen omdat deze genetisch overdraagbaar is(bijna onmogelijk) en dan nu dit(ja nou we wisten al dat je dat niet geloofde)
Alles tussen haakjes is de mogelijke reactie die ik van stef hierop kan krijgen. zo.
Mytens_oud
Geplaatst: 14-09-01 10:24
Trek je niks aan van Stef, die moet je zien als een kleuter die niet weet waar ze het over heeft.
In ieder geval veel sterkte en ik geloof je wel hoor.
_________________ Mensen met paarden hebben de hemel op aarde, maar als ze komen te sterven valt er niks te erven.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mytens op 2001-09-14 10:36 ]</font>
PUCK
Geplaatst: 14-09-01 10:30
Ach Sanne je moet maar zo denken, er is veel minder nodig om een slotje te krijgen als het Stef betreft. Dus trek je het niet aan en maak je niet druk om mensen die ziek zijn in hun hoofd. Sterkte!!!
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 14-09-01 11:04
Ik ga hier dus uitdrukkelijk geen waardeoordeel geven maar wil wel ff zeggen dat als er al getwijfeld wordt aan de geloofwaardigheid van dit of andere berichten dat een onderwerp als dit niet echt geschikt is om dat te gaan toetsen. Daarvoor ligt het overlijden van familie te gevoelig IMO.
Verder zou ik het ook op prijs stellen als dat gekat in dit topic verder op zou kunnen houden. Lijkt me duidelijk hoe iedereen er over denkt.
Oh, en PJ, als je geen normale taal uit kan slaan heb ik liever dat je opzout of je weer beperkt tot lezen
PUCK
Geplaatst: 14-09-01 11:09
Nou Bart misschien moet je Stef eens op haar nummer zetten. Als Stef kritiek krijgt grijp je bij het minste of geringste in en wat zij hier presteert wordt gewoon getolereerd? Vaag, heel vaag
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 14-09-01 11:18
Ik heb het hier al lang met Stef over gehad.
Kunnen we het verder in dit topic op condoleances houden en verder gekibbel via email voortzetten?
Als er verder geen bagger meer over Sanne gespuugd wordt dan wel!
Sanne
Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 11:21
bedankt Bart, eindelijk zeg. En bedankt Puck dat je het zo voor me opneemt, de rest natuurlijk ook.
Desiree
Geplaatst: 14-09-01 11:24
O Sanne, wat is dit afschuwelijk! Als je denkt aan hun laatste momenten! Ik wens jou heel veel sterkte, en de rest van je familie. Laat ze in godsnaam dat tuig oppakken!!!!!!!!!!! Overigens, het is vaak veel gemakkelijker om over een verlies te schrijven dan te praten, dus ik snap wel dat jij dit op bokt "kwakt" zoals sommigen dat uitdrukken. zelf ben ik ook iemand die altijd uiting moet geven aan gevoelens, en omdat ik in zo'n geval gemakkelijker kan schrijven dan praten doe ik dat ook hier. Inderdaad, het kan je veel steun geven. Voel je dus niet bezwaard daarom.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Desiree op 2001-09-14 11:54 ]</font>
Barbara
Geplaatst: 14-09-01 11:51
Heel veel sterkte !!
#Ymke#
Geplaatst: 14-09-01 15:55
sjeem..... ik wordt er stil van. Niet alleen van het verschrikkelijke bericht, maar ook van sommige reactie's. Ik ga er niet verder op in omdat ik al vaker een aanvaring gehad heb met diegene. Ik wilde alleen even zeggen dat de vluchtnummers en namen van de vliegtuigen enzovoort al binnen 2 uur na de ramp bekent waren. Ik was namelijk aan het werk en heb alles op de minuut kunnen volgen. Het doet voor mij al ongelooflijk veel pijn om te horen hoeveel mensen er overleden zijn , en dat daar zo makkelijk over gepraat wordt. Kun je nagaan als je eigen familie overleden is en je niet gelooft wordt. Ik vind het triest, zeer triest, en het is gewoon te zielig om er woorden aan vuil te maken. Voor sanne heb ik genoeg woorden:
Je weet niet wat je te horen krijgt Zou het echt waar zijn Maar iedereen zwijgt
Het is te onbegrijpbaar om waar te zijn Zo dichtbij De steeds groeiende pijn
Dan de klap, van de waarheid De verdrietige mensen En de lange strijd
Het enige dat voor jou belangrijk is Het kwijt kunnen, Kunnen praten over je gemis
Praten is nog altijd het beste medicijn Het verlicht het verdriet En wij zullen er zijn
Heel veel liefs en sterkte Ymke
Pax
Geplaatst: 14-09-01 16:07
Gecondoleerd, daar wordt je stil van..........
julke
Geplaatst: 14-09-01 17:08
sanne heeeeel veel sterkte, en laat sommig -bakken maar in hun vet gaar smoren, eigenlijk horen ze hier thuis! Jij en jouw familie weten het beste hoe het zit, en daar hoef je dus echt aan niemand, maar dan ook echt aan niemand verantwoording voor af te leggen. Sterkte meiske.