Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Smudge schreef:Dezelfde misselijke ondertoon als tijdens het eerdere contact waarin ik dan weer wel in alle detail kon lezen wat ie met haar wilde doen als ze nu bij hem in bed zou liggen.

Smudge schreef:Ik heb net even een douche genomen en er lag een kaart en kadodoosje van de juwelier op mijn laptop.
Alsof hij Martin Morero hemzelf is.

Sunrise19 schreef:Tsja ts... Blijkbaar is hij dus in die tijd dat ie pleite was wel iets voor je gaan kopen.. En is hij niet naar haar toegerend om die woorden eens waar te maken..
Smudge schreef:Sunrise19 schreef:Tsja ts... Blijkbaar is hij dus in die tijd dat ie pleite was wel iets voor je gaan kopen.. En is hij niet naar haar toegerend om die woorden eens waar te maken..
Dat wel. Detail is wel dat ik kan zien dat het van onze gezamenlijke pinpas betaalt is.
From myself for myself.
Maar ik hoef helemaal geen ring, ik wil gewoon dat ik genoeg voor hem ben.
Tijd voor een goed gesprek vanavond. Heb het doosje niet uitgepakt, laat hem dicht.
En die kwam niet met sieraden, maar met een berg verwijten en vragen waarom ik ineens thuis was ipv weg
Pantykous schreef:We hoeven die vent toch niet met z'n allen nu af te zeiken. Hij probeert 't in ieder geval. Ik zou wel met hem in gesprek gaan. Ben ook benieuwd wat er in de kaart stond.