Huertecilla schreef:Shadow0 schreef:Je vriend het huis uitzetten zonder toelichting kan niet, stoppen met je fysio is toch echt van een andere orde.
De professioneel een insinuerende opzegging sturen kan ook niet. De onderwerptitelmet absurde uitleg is ook![]()
Kan best dat de ts niet normaal spoort maar dat is geen excuus om ongegrond een profi zo'n aap op de schouder te zetten.
pardon niet normaal spoort?!!
ts heeft niet gekozen voor ppdnos
ben je helemaal van de pot gerukt.
nee haar aanpak is inderdaad niet de beste en ze had het zeker anders moeten doen.
Ze zou idd ook in kunnen gaan op de vragen kan er iemand mee.
maar schijnbaar lukt haar dat nog niet.
Ik denk dat ze het moeilijk zat heeft!
en echt niet gelukkig is met haar situatie en onzekerheid.
stamp jij haar nog even verder in de grond.
ik vraag me af of jij als volwassen man wel spoort.
Ts.
vraag je psych om hulp! Vrouwen kunnen dit ook als goed bedoeld doen en dan zit je straks met het zelfde probleem.
en idd is er een mogelijkheid om een ouder/vriendin of iemand mee te nemen?
misschien scheeld dit al een stuk.
en kun je dan ook aangeven waar je mee zit waardoor hij er vast rekening mee houden wil/kan.
Ik weet hoe verrekte moeilijk een autistiche vorm kan zijn en hoop echt dat je er uit kan komen met hulp
Ik denk echter dat het voor hem wel goed is om te melden dat je een vorm van autisme hebt en je daarom niet prettig voelde bij het (extra) fysieke contact wat er was. Daar is niks geks aan, en voor hem is het weer een leermoment dat niet alle cliënten zo'n benadering fijn vinden.