Wat heftig Ts, ik wil je heel veel sterkte wensen komende tijd. Heel bizar als zoiets je opeens overkomt. Het zijn gebeurtenissen waar je geen schuld aan hebt, maar die zo n ongelooflijke impact hebben op je leven.
Jeetje TS, wat heftig. Ik ben al overstuur als ik over een duif heen rijd, ik kan me werkelijk niet voorstellen hoe jij je moet voelen. Vreselijk.
Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende periode.
xdniesje
Geplaatst: 09-09-15 14:50
Ik weet eigenlijk niet wat ik naar je wil schrijven TS, maar ik wil toch een berichtje achter laten. Wat een verschrikkelijke situatie, ik heb er echt geen woorden voor. Dat één zo'n moment je leven totaal op zijn kop kan zetten. Het bizarre is nog dat jij niks had kunnen doen om dit te voorkomen.
Ik wil je heel veel sterkte wensen. Duik lekker je bed in als je daar zin in hebt, praat en huil wanneer je dit nodig vindt.
Felicxa
Geplaatst: 09-09-15 14:50
Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen TS, dit is absoluut niet mis.
sanne1992
Geplaatst: 09-09-15 14:52
Wat ontzettend heftig, heel erg veel sterkte. Belangrijk is dat je doet wat goed voelt. Wil je in bed blijven liggen, doe dat. Maar er over praten gaat ook zeker helpen met het verwerken.
Jeetje wat heftig....dit blijft je leven volgen zeg idd wat meerdere al zeggen ga echt professionele hulp zoeken..dit kan niemand zelf verwerken :-( voor de rest heel veel sterkte ts
Percy
Geplaatst: 09-09-15 15:05
Heel veel sterkte, wat moet jij je ellendig voelen en dan al die administratieve rompslomp en financiële ellende er nog bij maakt het zeker niet beter.
Hoop alleen dat je slachtofferhulp krijgt want toen ik daar nog werkte als slachtofferhulpverlener (en dat is nog niet zo lang geleden) mochten we "verdachten" wettelijk geen hulp verlenen, hoe zuur dat ook was en hoezeer die mensen eigenlijk zelf slachtoffer waren.
Wil je daar alleen voor waarschuwen dat je straks niet een te grote teleurstelling te verwerken krijgt want natuurlijk ben jij zelf wel degelijk ook slachtoffer. Misschien is het veranderd inmiddels maar als je er over wilt praten, mijn pb-box staat open voor je.
liiza
Geplaatst: 09-09-15 15:07
Wat een verschrikkelijk verhaal, een nachtmerrie! Ik hoop dat je vrede kunt vinden voor jezelf, goed dat je slachtofferhulp geaccepteerd hebt! Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd
Owww mán wat heftig! Jeetje TS ik kan me geen voorstelling maken van de emoties waar jij nu mee te maken krijgt.
Als je het zo zwart op wit leest (of nouja, zwart op blauw in dit geval) dan denk je als buitenstaander inderdaad dat het allemaal redelijk goed voor je gaat aflopen.
Maar ik kan me voorstellen dat als je er midden in zit, je je van alles in het hoofd gaat halen. Heel veel sterkte de komende tijd, en ik hoop dat we over een tijdje een iets positievere update van je lezen.
Wat verschrikkelijk heftig wat je meemaakt!! Door een ander zijn stommiteit ligt jou hele leven momenteel overhoop! Hoe bedoel je omgekeerde wereld! Het nederlands rechtssysteem zit maar raar in elkaar! Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat het voor jou met een sisser afloopt, want dat je hier niks aan kon doen mag duidelijk zijn!
Lieve TS, wat moet jij enorm geschrokken zijn het juridische zou ik me niet al te druk om maken, vorig jaar had ik de strijd scooter vs fietser waarin de scooter (ik) de schuldige was. Fietser had zwaar hoofdletsel. Na een proces van een half jaar / driekwartjaar ben ik onschuldig verklaard met dank aan getuigen. Dit wilde ik toch met je delen, jij bent hier niet de fout. Jij hebt geen schuld!
Een goede rechtsbijstand / advocaat is heel fijn! En praat met slachtofferhulp, dat heeft mij onwijs geholpen toen!
Nickyyyy
Geplaatst: 09-09-15 15:30
Jeetje wat een verhaal TS! Allereerst enorm veel sterkte toegewenst de komende periode, dit zal heel veel tijd gaan kosten voordat je het een plekje kan gaan geven.
Hou in je achterhoofd dat het NIET jouw schuld is, dat zal je op de been houden!
Als, hopelijk troostend verhaal, kan ik je vertellen dat iemand die ik ken een auto ongeluk met een fietser heeft gehad. De fietser is zwaar gehandicapt en kan zelfstandig niks meer. Die is strafrechtelijk compleet vrij gesproken, alleen volgens de verzekering heeft ie 50% (van zijn eigen schade) zelf moeten betalen.
De ervaring leert dat dit soort situaties inderdaad erg lang kunnen gaan duren. Ik hoop voor jou dat dit voor jouw niet geld en dat je met het verwerken aan de gang kan gaan.
SaraViavia
Geplaatst: 09-09-15 15:39
Jeetje zeg, dat is niet niks TS. Neem vooral even de tijd voor jezelf om alles op een rijtje te zetten! Ik wens je heel veel succes en sterkte bij het proces dat nog gaat volgen!
Wat een ontzettend nare gebeurtenis, ik kan me er geen voorstelling van maken hoe zwaar dit moet zijn. Probeer alleen, hoe logisch ook, jezelf niet van alles aan te praten als in dat het toch jou schuld zou kunnen zijn. Zo maak je het jezelf alleen maar moeilijker en heel eerlijk, dit had echt iedereen kunnen voorkomen. Pak wel je rust en ga lekker op bed liggen als dat is wat je op dat moment graag zou willen doen, als je jezelf nu voorbij gaat krijg je daar straks alleen maar meer last van.
Ohh wat een vreselijk verhaal is dit.. Gewoon onbegrijpelijk en niet eerlijk dat dit op deze manier afgehandeld moet worden. Gelukkig weet je zelf dat dit jou schuld niet is!! Heb het echt met je te doen... Sterkte
Ik had al ff meegelezen. Maar wist nog even niet wat ik moest zeggen, kreeg een brok in mijn keel. Wat moet dit vreselijk zijn! Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verwerken van dit trauma!
Jeetje ts, ik heb je topic met kippenvel gelezen. Wat een vreselijk verhaal, had inderdaad zo een film kunnen zijn. Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd
Jemig wat verschrikkelijk TS! Ik wens je heel veel sterkte toe met het verwerken van dit drama. Helaas wordt je de komende tijd continue herinnerd aan het voorval door de juridische kant die zo lang gaat duren. Ik hoop dat je dit uiteindelijk een plekje kunt geven en denk dat het heel slim is dat je Slachtofferhulp hebt geaccepteerd.
En wat je financiele situatie betreft.. kunnen wij daar als bokkers niet met z'n allen bij helpen?