Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dan weet vaak de instructeur wel wat er verder moet gebeuren. Dat is gewoon je verantwoordelijkheid nemen. vuurneon schreef:Doezel, ik rijd ook niet meer: ik vrees dat als ik nu een ongeluk veroorzaak, ik er problemen mee kan krijgen met de verzekering omdat ik door bekkeninstabiliteit met veel pech even uitval kan hebben van 1 been. Is ook gewoon je verantwoordelijkheid nemen, heeft niets met perfect zijn te maken.
Bij je rijles aangeven dat je een beperking hebt, hoort daar ook bijdan weet vaak de instructeur wel wat er verder moet gebeuren. Dat is gewoon je verantwoordelijkheid nemen.
doezel2 schreef:Pff lijkt wel een omweg zeg vrro mensenmet een beperink( ok al misse zij bijv een teen) niet leuk meer. Die stempels. Iedereen is Een mens waarom moeten mensen met beperking die stomme molen in terwijl die "normale" mensenj juist de ongelukke veroorzaken(vind ik)
Als een beperking geen enkel probleem oplevert voor de rijvaardigheid, dan mag je zo de weg op. doezel2 schreef:vuurneon schreef:Doezel, ik rijd ook niet meer: ik vrees dat als ik nu een ongeluk veroorzaak, ik er problemen mee kan krijgen met de verzekering omdat ik door bekkeninstabiliteit met veel pech even uitval kan hebben van 1 been. Is ook gewoon je verantwoordelijkheid nemen, heeft niets met perfect zijn te maken.
Bij je rijles aangeven dat je een beperking hebt, hoort daar ook bijdan weet vaak de instructeur wel wat er verder moet gebeuren. Dat is gewoon je verantwoordelijkheid nemen.
Dan hoef je toch die stomme molen niet in?
doezel2 schreef:Mijn autisme heeft toch niets met verkeer ofzo te maken? Soms lastig uitteleggen haha maar kom op neer aan mij zie je niets
doezel2 schreef:Ja maar als je bij aamvraag. Van je rijbewijs zegt daf je lichte vorm van autisme hent. Is toch ok goed?

doezel2 schreef:Hah nee klopt opnhun wachte duurt eeuwig
Maar wat nou als die test aangeeft. Geen autisme. En in mijn verleden wel?( want zo erg heb ik het niet) alleen met praten kwa onbekenden als ik alst eerste wat moet zegg bijg)