Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cissy schreef:love_western schreef:Wel wou ik even melden dat iemand op een andere forum. Een melding heeft gemaakt bij de politie. Vraag mij niet waarom. Maar ik wou het toch even melden.
Gaat dit dan over dezelfde man in een zelfde situatie?
love_western schreef:love_western schreef:Wel wou ik even melden dat iemand op een andere forum. Een melding heeft gemaakt bij de politie. Vraag mij niet waarom. Maar ik wou het toch even melden.
Gaat dit dan over dezelfde man in een zelfde situatie?
love_western schreef:Iris82 schreef:Zo te lezen wilde love_western ts een link geven van een meisje die in een vergelijkbare situatie zat en wel aangifte gedaan heeft bij de politie.
Nee het gaat om ts en haar situatie. Waarvan een buitenstaander melding heeft gemaakt.
slimmerik schreef:Als je het bij de school aangeeft is het in ieder geval hun verantwoording hoe ze en of ze met hem verder gaan. Goed besluit TS en probeer het te verwerken. Anders toch misschien slachtofferhulp. Dit gaat lang malen in je hoofd....
schaduw15 schreef:Om de leerlingen maak ik me dan weer niet zoveel zorgen. Het is GEEN docent en hij heeft ook zelden 1 op 1 contact, laat staan herhaaldelijk. Overigens heb ik hem ook in mijn schooltijd meegemaakt en is er toen ook nooit wat gebeurd/heb ik nooit iets over hem gehoord.
schaduw15 schreef:Om de leerlingen maak ik me dan weer niet zoveel zorgen. Het is GEEN docent en hij heeft ook zelden 1 op 1 contact, laat staan herhaaldelijk. Overigens heb ik hem ook in mijn schooltijd meegemaakt en is er toen ook nooit wat gebeurd/heb ik nooit iets over hem gehoord.