Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kitobeer schreef:Weet je wat nog erger is ?
Huisje tuintje boompje kindje iedereen wil dit persee.
Door de financiële druk die hier mee gepaard gaan. word er getrouwd komen de kindjes en gaan ze een tijdje later uit mekaar.
Mijn advies geniet van elke dag. Veel water bij de wijn doen in een relatie.
Kopen naar budget en kinderen niet naar de kinderopvang doen. .
Niet persee binnen de 5 jaar een kast van een villa kopen met een aangelegde tuin etc...
Ik snap echt niet hoe veel mensen het allemaal voor mekaar kunnen krijgen.
Tink89 schreef:. Ik wil heel veel, maar dit moet allemaal niet hoor. Het is simpelweg waar ik blij van word.
kitobeer schreef:De belg is met een baksteen in zijn maag geboren. En ze zullen daar bijna alles aan doen om dat waar te maken. Ik rij dagelijks in het grens gebied belgie nederland. Als je dan de dorpskern bekijkt in nederland of de lint bebouwing in belgie . Dan zie je goed het verschil dat in belgie de huizen liefst zo groot mogelijk gebouwd worden.
Maar om terug aan te sluiten in het topic. Als je dit wil realiseren voor je 25 j en trouwen en kinderen.
Pfffff liever jullie dan ik hoor.
Maar ieder zijn mening erover dat is hoe dat ik het zie en een gevoel bij heb.
Varekaj schreef:Ik heb jaren slechte relaties gehad en dikke depressie. Daarom dus ook mijn punt "pluk de dag" en ik doe niks waar ik geen lol aan heb (rekeningen betalen is een uitzondering haha). Iedereen ervaart geluk anders, waarom dan meelopen met de massa?