Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(Russisch merk vliegtuig). 
mijn man heeft er namelijk nog wel eens een handje van om alvast voor te proeven. En dat mag alleen de kok
SusanH schreef:Hussen met je neus ertussen ken ik idd ook. En dat je moet fluiten als je in de keuken komt kijken wat er gekookt wordt. Komt bij vrienden vandaan maar ik gebruik hem zelf regelmatig. Als je fluit kun je namelijk niks in je mond stoppenmijn man heeft er namelijk nog wel eens een handje van om alvast voor te proeven. En dat mag alleen de kok
![]()
Mijn dochtertje had er laatst zelf ook 1, pakte de pot met pindakaas voor het op haar brood ging en stak haar vinger erin "even proeven of het nog lekker is mama!" die had ik eerder ook eens ergens anders gehoord, maar niet van haar. Zit er al vroeg in zulke dingen.
Las iets over vuilnisbakken. Vuilnisbakkeras heette bij ons thuis vroeger spitman terrier, omdat Spitman de vuilnisophaaldienst was. Als mensen ons dus vroegen wat voor 2 honden wij hadden zeiden we dat altijd. Mensen keken dan heel verbaasd omdat het echt 2 totaal verschillende honden waren. Hoe kunnen die nou van hetzelfde ras zijn?
Gaat alleen niet op als ik achter het stuur zit
Danique schreef:SusanH schreef:Hussen met je neus ertussen ken ik idd ook. En dat je moet fluiten als je in de keuken komt kijken wat er gekookt wordt. Komt bij vrienden vandaan maar ik gebruik hem zelf regelmatig. Als je fluit kun je namelijk niks in je mond stoppenmijn man heeft er namelijk nog wel eens een handje van om alvast voor te proeven. En dat mag alleen de kok
![]()
Mijn dochtertje had er laatst zelf ook 1, pakte de pot met pindakaas voor het op haar brood ging en stak haar vinger erin "even proeven of het nog lekker is mama!" die had ik eerder ook eens ergens anders gehoord, maar niet van haar. Zit er al vroeg in zulke dingen.
Las iets over vuilnisbakken. Vuilnisbakkeras heette bij ons thuis vroeger spitman terrier, omdat Spitman de vuilnisophaaldienst was. Als mensen ons dus vroegen wat voor 2 honden wij hadden zeiden we dat altijd. Mensen keken dan heel verbaasd omdat het echt 2 totaal verschillende honden waren. Hoe kunnen die nou van hetzelfde ras zijn?
Och ja zo hadden wij ook Roteb Retrievers/Terriers. Roteb is de Rotterdamse afvaldienst.