Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Seltje schreef:Toen ik een jaar of 8 was heb ik een grijs klein poesje dat er heel zielig uitzag gestolen uit het dierenwinkeltje. Onder mijn jas verstopt onderweg naar huis (met de fiets), onderweg gevallen met de fiets waardoor het arme poesje (en ik) helemaal onder het zand zaten, kwam ik thuis, met de poes terug onder mijn jas naar de badkamer gelopen met de mededeling: mama ik ben gevallen met de fiets, en ga een bad nemen. Mama had mij maar vaag verstaan en liet me rustig doen.
Tot ik het poesje mee in bad wou steken om te wassen....
?
Zelfs mijn dochter neemt mijn gewoonte over
. Dan denken ze soms dat er niks in huis is en als ik dan alleen thuis ben pak ik snel een stukje
.
.
. En mijn moeder vond het maar raar waarom mijn klok nooit goed liep. miss_lizje schreef:Ik verstop snoep/chocola/chips en andere lekkernijen zodat de andere in huis niet alles kunnen opeten. Dan denken ze soms dat er niks in huis is en als ik dan alleen thuis ben pak ik snel een stukje
.
Alleen toen kwam mijn moeder er achter, omdat ik een reep chocola had verstopt op een plek waar zij de jelly beans had verstopt.
JolisaJ schreef:miss_lizje schreef:Ik verstop snoep/chocola/chips en andere lekkernijen zodat de andere in huis niet alles kunnen opeten. Dan denken ze soms dat er niks in huis is en als ik dan alleen thuis ben pak ik snel een stukje
.
Alleen toen kwam mijn moeder er achter, omdat ik een reep chocola had verstopt op een plek waar zij de jelly beans had verstopt.
Dit doet mijn moeder ook. Gelukkig weet ik alle 'geheime' verstop plekken hier in huis.
, Want we werken nu samen

Heel het huis met beperkingen heeft mijn blote tijger tussen de benen gezien
eenitraM schreef:Ik zit hier in een appartement met boven een raam van het balkon wat mijn hal in schijnt. Er zitten wel lamellen voor en ik dacht dat ik ze altijd dicht had gehad... Als ik de badkamer uitloop, draait de duur weg van het raam. Ik moet de deur sluiten om naar mijn slaapkamer te kunnen.
Totdat ik de buurjongen sprak. Hij was aangesproken door de overkant bewoners (met beperkingen). "Jaaa, we zien dat je een nieuwe huisgenoot hebben". Ja, klopt, had mijn buurjongen gezegd. "Nou, dat zien wij ook, want ze loopt altijd naakt over de hal"
Toen ik dat pas na 5!!! maanden hoorde (ik zit er vanaf januari in), heb ik nu echt de lamellen zo goed mogelijk geslotenHeel het huis met beperkingen heeft mijn blote tijger tussen de benen gezien

Best erg als ik er aan terug denk, gelukkig heeft ze er niets aan over gehouden.

) en toen hebben een vriendin van mij en ik een mail gestuurd naar mijn vader waaruit heel duidelijk bleek dat hij vreemd ging.
Mijn stiefmonster heeft die mail dus gelezen en de poppen waren aan het dansen. Niet alleen daar maar ook voor mij. We hebben zo'n hekel aan elkaar dat ze waarschijnlijk "wist" dat ik het was en heeft mijn moeder dus gebeld. Laat ik nou net niet kunnen liegen.. Heb het nog geprobeerd maar niet geslaagd. 
Woon met huisgenoten dus dat is soms een beetje lastig, daarom douche ik graag op tijdstippen dat iedereen slaapt of weg is
EskeGirl schreef:Seltje schreef:Toen ik een jaar of 8 was heb ik een grijs klein poesje dat er heel zielig uitzag gestolen uit het dierenwinkeltje. Onder mijn jas verstopt onderweg naar huis (met de fiets), onderweg gevallen met de fiets waardoor het arme poesje (en ik) helemaal onder het zand zaten, kwam ik thuis, met de poes terug onder mijn jas naar de badkamer gelopen met de mededeling: mama ik ben gevallen met de fiets, en ga een bad nemen. Mama had mij maar vaag verstaan en liet me rustig doen.
Tot ik het poesje mee in bad wou steken om te wassen....
En hoe is dat afgelopen?
Seltje schreef:In verschrikkelijke chaos, poesje heeft mij helemaal open gekrabt, heel de badkamer was een zwembad, mama poesje met warkhandschoenen in een kartonnen doos opgesloten en de volgende dag terug gebracht naar de dierenwinkel. Ikzelf heb de grootste straf ooit gehad, ik was een paar weken later jarig en zou voor mijn verjaardag een poesje krijgen, ik kreeg dus geen verjaardagscadeau meer...