Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Seltje

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 18:38

Recente confession: ik zeg tegen iedereen die ik maar een beetje ken dat ik ondertussen verhuisd ben, omdat ik alle 'wanneer verhuis je' vragen beu ben. Maar officieel heb ik nog niet eens warm water in mijn huis...

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 18:49

Seltje schreef:
Toen ik een jaar of 8 was heb ik een grijs klein poesje dat er heel zielig uitzag gestolen uit het dierenwinkeltje. Onder mijn jas verstopt onderweg naar huis (met de fiets), onderweg gevallen met de fiets waardoor het arme poesje (en ik) helemaal onder het zand zaten, kwam ik thuis, met de poes terug onder mijn jas naar de badkamer gelopen met de mededeling: mama ik ben gevallen met de fiets, en ga een bad nemen. Mama had mij maar vaag verstaan en liet me rustig doen.

Tot ik het poesje mee in bad wou steken om te wassen....

En hoe is dat afgelopen?

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 18:54

Rebecca schreef:
Oké een recente confession ... Ik loop graag na het douchen half naakt door huis :')

high five me too!

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 19:02

Ik loop na het douchen zelfs naakt *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 19:04

Gelukkig dan ben ik gewoon normaal :") , sochtends als alle gordijnen nog dichtzitten . Heerlijk

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 19:05

Is dat zo raar dan :D ?

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 19:07

Sunrise19 schreef:
Ik loop na het douchen zelfs naakt *D

High five :')

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 19:12

ik had de half niet gezien, ik ga uiteraard ook all the way! <<)

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 19:21

Lekker dirty zijn wij hier met z'n allen *D Zelfs mijn dochter neemt mijn gewoonte over :')

BrechtCarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 19:34

Haha geweldig topic dit! Ga helemaal stuk. Ben idd ook wel benieuwd hoe het met het poesje is afgelopen.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 19:35

Ik verstop snoep/chocola/chips en andere lekkernijen zodat de andere in huis niet alles kunnen opeten O:). Dan denken ze soms dat er niks in huis is en als ik dan alleen thuis ben pak ik snel een stukje _O- .
Alleen toen kwam mijn moeder er achter, omdat ik een reep chocola had verstopt op een plek waar zij de jelly beans had verstopt _O- .

En als kind mocht ik vaak nog een half uurtje film kijken op mijn kamer. Dan deed ik de klok terug draaien :'). En mijn moeder vond het maar raar waarom mijn klok nooit goed liep.

YomJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 19:39

heel vroeger met vriendinnen in een telefooncel een willekeurig nummer bellen en hopen dat dat een vrouw opnam, dan doodserieus vragen of ze een slipje gevonden had want dat hadden we dan "per ongeluk laten liggen bij haar man"

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 19:40

miss_lizje schreef:
Ik verstop snoep/chocola/chips en andere lekkernijen zodat de andere in huis niet alles kunnen opeten O:). Dan denken ze soms dat er niks in huis is en als ik dan alleen thuis ben pak ik snel een stukje _O- .
Alleen toen kwam mijn moeder er achter, omdat ik een reep chocola had verstopt op een plek waar zij de jelly beans had verstopt _O- .

Dit doet mijn moeder ook. Gelukkig weet ik alle 'geheime' verstop plekken hier in huis. :Y)

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 19:42

JolisaJ schreef:
miss_lizje schreef:

Dit doet mijn moeder ook. Gelukkig weet ik alle 'geheime' verstop plekken hier in huis. :Y)

Ik nu ook :'), Want we werken nu samen -:)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 19:44

Ik zit hier in een appartement met boven een raam van het balkon wat mijn hal in schijnt. Er zitten wel lamellen voor en ik dacht dat ik ze altijd dicht had gehad... Als ik de badkamer uitloop, draait de duur weg van het raam. Ik moet de deur sluiten om naar mijn slaapkamer te kunnen.

Totdat ik de buurjongen sprak. Hij was aangesproken door de overkant bewoners (met beperkingen). "Jaaa, we zien dat je een nieuwe huisgenoot hebben". Ja, klopt, had mijn buurjongen gezegd. "Nou, dat zien wij ook, want ze loopt altijd naakt over de hal"

:=

Toen ik dat pas na 5!!! maanden hoorde (ik zit er vanaf januari in), heb ik nu echt de lamellen zo goed mogelijk gesloten _O- Heel het huis met beperkingen heeft mijn blote tijger tussen de benen gezien _O-

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 19:47

eenitraM schreef:
Ik zit hier in een appartement met boven een raam van het balkon wat mijn hal in schijnt. Er zitten wel lamellen voor en ik dacht dat ik ze altijd dicht had gehad... Als ik de badkamer uitloop, draait de duur weg van het raam. Ik moet de deur sluiten om naar mijn slaapkamer te kunnen.

Totdat ik de buurjongen sprak. Hij was aangesproken door de overkant bewoners (met beperkingen). "Jaaa, we zien dat je een nieuwe huisgenoot hebben". Ja, klopt, had mijn buurjongen gezegd. "Nou, dat zien wij ook, want ze loopt altijd naakt over de hal"

:=

Toen ik dat pas na 5!!! maanden hoorde (ik zit er vanaf januari in), heb ik nu echt de lamellen zo goed mogelijk gesloten _O- Heel het huis met beperkingen heeft mijn blote tijger tussen de benen gezien _O-

Je kan me opvegen. _O- _O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 19:49

Dat ik het stiekem erg fijn vind dat mn ouders ook eens boos worden op mn broer voor alles wat hij (niet) doet.
Dat ze eindelijk beginnen in te zien dat hij niet een of ander verloren schaapje is.

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 19:50

dit word een lijst hahaha.

Samen met 2 vriendinnen (die waren zusjes) hadden we de "jenny club". Hadden we bij ons op de manege (pensionstalling) piepschuimen dozen gevonden, gevuld met water en enkele stenen, daar woonde dan onze 13 kikkers in. Uiteraard hadden ze allemaal namen.

Met de oudste van die 2 zusjes ben ik ook een keer naar de kinderboerderij geweest, daar hebben we muizen gejat.. omdat we die zo graag wouden haha. Alleen was henkie gemeen... die beet.
we hadden de muizen verdeeld, zij en paar en ik ook twee mee naar huis genomen. Alleen muizen piepen, toen heb ik ze uit angst uit het zolderraam naar buiten gegooid.. Voel me nog steeds schuldig haha
Pas na jaren aan mijn ouders durven te vertellen hahaha.

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 20:17

Toen ik een jaar of 4 was bedacht ik dat paardje spelen op de trampoline heul erg leuk is. Op handen en knieën dressuren of over touwtjes springen als 'springpaard'. Maar mijn jongere zusje (die overigens paarden niet zo leuk vind) MOEST en zou ook meedoen. En dat heeft zich echt nog heel lang herhaald. Mijn zusje vond het niet zo leuk, maar durfde dat nooit te zeggen & dat word nog regelmatig opgehaald. :+

En nog één; toen m'n zusje nog in de ledikant zat vond ik het maar al te leuk om blokken naar haar hoofd te gooien. Houten blokken nog wel. :') Best erg als ik er aan terug denk, gelukkig heeft ze er niets aan over gehouden.

En inderdaad snoepjes uit de Kruidvat jatten, maar ja .. Wie hangt er dan ook snoepjes op kinderhoogte? :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 20:23

Haha hier ook een!

Ik was een jaar of 13 en had een vriendje. Via via hoorde ik dat hij het uit wou maken. Die avond had ik een ander e-mailadres aangemaakt met een foto van internet. En hem per ongeluk toegevoegd op MSN. Toen vroeg ik naar zijn liefdesleven en hij zei dat hij een vriendin had maar dat hij het uit wou maken.
De volgende dag ben ik naar hem toe gegaan om het uit te maken omdat het niet werkte tussen ons. (Wat heerlijk volwassen opmerking voor een 13-jarige).
Hij was ook nog verontwaardigd en snapte niet waarom :')

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 20:30

Jongens, het gaat om je confessions NU, niet van vroeger, daar is een ander topic voor ;)

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 20:32

Wat een heerlijk topic dit! :D

Ik heb aardig wat confessions maar zal er hier 1 delen..
Ik wist dat mijn stiefmonster altijd ook op mijn vaders msn/mail zat (controleren :roll: ) en toen hebben een vriendin van mij en ik een mail gestuurd naar mijn vader waaruit heel duidelijk bleek dat hij vreemd ging. :o Mijn stiefmonster heeft die mail dus gelezen en de poppen waren aan het dansen. Niet alleen daar maar ook voor mij. We hebben zo'n hekel aan elkaar dat ze waarschijnlijk "wist" dat ik het was en heeft mijn moeder dus gebeld. Laat ik nou net niet kunnen liegen.. Heb het nog geprobeerd maar niet geslaagd. :D

Helaas trapte ze er niet in want god, als ik iemand haat, is zij het wel. Wens haar alles toe. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 21:05

Ik loop ook zo veel mogelijk naakt door huis hoor, vooral als ik net onder de douche vandaan kom ofzo _O- Woon met huisgenoten dus dat is soms een beetje lastig, daarom douche ik graag op tijdstippen dat iedereen slaapt of weg is :')

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 21:09

EskeGirl schreef:
Seltje schreef:
Toen ik een jaar of 8 was heb ik een grijs klein poesje dat er heel zielig uitzag gestolen uit het dierenwinkeltje. Onder mijn jas verstopt onderweg naar huis (met de fiets), onderweg gevallen met de fiets waardoor het arme poesje (en ik) helemaal onder het zand zaten, kwam ik thuis, met de poes terug onder mijn jas naar de badkamer gelopen met de mededeling: mama ik ben gevallen met de fiets, en ga een bad nemen. Mama had mij maar vaag verstaan en liet me rustig doen.

Tot ik het poesje mee in bad wou steken om te wassen....

En hoe is dat afgelopen?

In verschrikkelijke chaos, poesje heeft mij helemaal open gekrabt, heel de badkamer was een zwembad, mama poesje met warkhandschoenen in een kartonnen doos opgesloten en de volgende dag terug gebracht naar de dierenwinkel. Ikzelf heb de grootste straf ooit gehad, ik was een paar weken later jarig en zou voor mijn verjaardag een poesje krijgen, ik kreeg dus geen verjaardagscadeau meer...

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 21:23

Seltje schreef:
In verschrikkelijke chaos, poesje heeft mij helemaal open gekrabt, heel de badkamer was een zwembad, mama poesje met warkhandschoenen in een kartonnen doos opgesloten en de volgende dag terug gebracht naar de dierenwinkel. Ikzelf heb de grootste straf ooit gehad, ik was een paar weken later jarig en zou voor mijn verjaardag een poesje krijgen, ik kreeg dus geen verjaardagscadeau meer...

Oeps.. :=