Huertecilla schreef:hannico09 schreef:Tja, het is natuurlijk niet goed te praten
en einde verhaal.
Nu ben ik toch wel heeel benieuw HC wat jij hiervan vindt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lente schreef:Nou ja dat is het punt toch? Je weet niet waardoor het komt. En eigenlijk maakt het niet uit want óók als het door een ex komt... Als je elkaar toevallig op een onhandig moment tegenkomt maar je weet meteen dat het goed is... Dan neem je die beschadigingen voor lief.
Wil natuurlijk niet zeggen dat je als een soort hulpverlener aan een dood paard moet lopen trekken... Maar sommige angsten kom je nu eenmaal alleen maar overheen door de confrontatie aan te gaan. En bindingsangst kom je alleen maar te boven door je te binden. Dat lukt niet in je eentje

Tabaluga12 schreef:Nu ben ik toch wel heeel benieuw HC wat jij hiervan vindt
Murthul schreef:Ik geloof dat we allemaal inmiddels wel weten dat HC pro-open relaties is, maar dat lijkt me in deze helemaal niet aan de orde. TS heeft een monogame relatie en haar vriend lijkt hun monogaam-zijn afspraak te willen breken. Daar is TS het niet mee eens, aangezien zij bewust voor een monogame relatie kiest.
Murthul schreef:Ik geloof dat we allemaal inmiddels wel weten dat HC pro-open relaties is,
Tabaluga12 schreef:Murthul schreef:Ik geloof dat we allemaal inmiddels wel weten dat HC pro-open relaties is, maar dat lijkt me in deze helemaal niet aan de orde. TS heeft een monogame relatie en haar vriend lijkt hun monogaam-zijn afspraak te willen breken. Daar is TS het niet mee eens, aangezien zij bewust voor een monogame relatie kiest.
Nee dat ik wist ik helemaal niet. Ik ben benieuwd hoe hij de bewuste app als man zijnde ziet.
PowerReiner schreef:Maar ik snap niet waarom het zo moeilijk is. Het is toch fijn de wetenschap dat je ten aller tijden elkaars telefoon in kan.
Citaat:In de wereld van vandaag, waarin zon beetje iedereen wel eens of vaker bedrogen is, mag je dan niet soms een vlaag van onzekerheid hebben?
) willen houden is het dan niet beter om gewoon een topic te openen?
Citaat:In de wereld van vandaag, waarin zon beetje iedereen wel eens of vaker bedrogen is, .
hannico09 schreef:In ieder geval iedereen bedankt die de moeite neemt om te reageren.
Het gesprek ging nog wel verder, maar dat was het berichtje waardoor ik besloot om de rest te gaan lezen.
Lastig als gevoel en verstand zo met elkaar botsen. Ik kan heel stoer zeggen, dat ik hem confronteer, maar ik denk dat ik gewoon bang ben voor de waarheid.
Majabeestje schreef:Jeetje, mijn man en ik laten onze telefoons gewoon slingeren en we kijken regelmatig even in elkaars appjes. Gewoon nieuwsgierigheid, welke vrienden er nou weer achterlijke appjes hebben gestuurd![]()
Ik snap dat stiekeme gedoe over die telefoons ook nooit zo.
Maar goed, ik zou gewoon eerlijk zijn. 'Je was zo stiekem aan het doen met je telefoon dat ik je appjes heb gelezen, zit me niet lekker. Wie is dat en wat is je plan?'
Weet ik veel, maar gooi het in elk geval open.
En geloof me, zo'n verliefdheid dat je bang bent voor de waarheid en dat je eigenlijk al weet dat jij hem leuker vindt dat hij jou, is sowieso niet gezond.
Praat erover met hem, dit gaat je alleen maar meer pijn brengen zo.
Succes!
. Als vriend ineens zou zeggen dat het niet mag, zou ik dat opvallend vinden. Maar het kunnen zoveel dingen zijn. Altijd navragen, nooit aannemen én niet invullen voor een ander...
Momenteel doet zijn telefoon het niet goed met bellen en dan pakt ie de mijne ook gewoon om te bellen. Boeien.
Wij doen niet aan app-en.