Aankoop die je veel eerder had " moeten " hebben

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 12:49

HeartOfHorse schreef:
Ik heb nooit geweten wat vrijheid was totdat ik een 2 meter lange telefoonoplader kreeg :D

Nooit meer achterstevoren in m'n bed liggen omdat m'n snoer te kort is, ik ben gelukkig.

Same here met een powerbank. Nooit meer eindeloos zoeken naar stopcontacten als je een weekendje ergens op bezoek bent en onbeleefd je telefoon op de keukentafel hebben liggen. Heerlijk :)

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 13:29

listiglistje schreef:
HeartOfHorse schreef:
Ik heb nooit geweten wat vrijheid was totdat ik een 2 meter lange telefoonoplader kreeg :D

Nooit meer achterstevoren in m'n bed liggen omdat m'n snoer te kort is, ik ben gelukkig.

die is hier direct dood (kat vreet ze op :') ) heb nu zo'n rolmaatje wat ik ingeklapt heb zitten :D

Ik adviseer flexibele kabelgoot, zoiets:
http://www.elektronicawereld.nl/categor ... g/details#
Heb inmiddels kilometers in mijn huis liggen.
En dat is dan meteen mijn aankoop die ik eerder had moeten hebben :+ .

Dorien66

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 13:35

Stampeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 13:38

snorkel1986 schreef:
Tamara schreef:
De robotstofzuiger :j Hij komt idd niet op de trap, maar wel in alle hoekjes. Ben echt enorm gelukkig met dat ding! In ons oude huis viel het wel mee, maar op de vloer in ons nieuwe huis zie je echt alles, kon blijven stofzuigen. Nu Robbie dagelijks even een rondje maakt, ziet het er echt stukken beter uit overal! En af en toe mag ie even boven spelen, hoef ik alleen nog de trap en de plinten af en toe mee te pakken. Ideaal!

Werkt zn robbbie zuiger ook met 2 honden inhuis en welk type hebben jullie allemaal.. zit er al tijden over te denken heb wel de swiffer versie en die doet ook netjes zijn werk maar vind de zuiger nog zo duur voor te testen....

Ik heb zelf een binnenkat die momenteel flink verhaard en dat is geen probleem voor onze robotstofzuiger. Ik heb de LG Hombot en dan de speciale dieren variant. Ik vind persoonlijk dat de robot beter stofzuigt dat als je zelf kan.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 13:42

Kimmiee_D schreef:
Chromecast. Oo wat hou ik van mijn chromecast <3

Jaaaa chromecast is <3 <3 <3

maar mn Kobo reader is toch ook wel mn grote trouwe 'overal mee naartoe' vriend.

En met stip op nummer 1: mijn spiksplinter nieuwe achtertuin. Had ik jaaaren eerder moeten hebben. Wat een geluk als ik nu naar buiten kijk!

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 13:43

renskesanne schreef:
ik heb zo'n gezichtsreinigings machine dus een apparaatje met een borstel er op die dan ronddraait. echt geweldig ding maakt me gezicht 10 keer zo schoon als met alleen make-up remover. en ik heb geen tot bijna geen puisten meer.
had ik dat maar eerder :')

Goede tip!

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 13:43

Suuskipje schreef:
Misschien heel stom :+ maar mijn broodtrommel.
Nooit meer geplet brood *\o/*

:') indeed

Wie het kleine niet eert...

Jij eert in ieder geval het kleine! :j _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 13:44

Stampeltje schreef:
Ik heb zelf een binnenkat die momenteel flink verhaard en dat is geen probleem voor onze robotstofzuiger. Ik heb de LG Hombot en dan de speciale dieren variant. Ik vind persoonlijk dat de robot beter stofzuigt dat als je zelf kan.

Heb even gekeken maar bohhh wat een prijzen joh :wow:

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 13:45

snorkel1986 schreef:
Tamara schreef:
De robotstofzuiger :j Hij komt idd niet op de trap, maar wel in alle hoekjes. Ben echt enorm gelukkig met dat ding! In ons oude huis viel het wel mee, maar op de vloer in ons nieuwe huis zie je echt alles, kon blijven stofzuigen. Nu Robbie dagelijks even een rondje maakt, ziet het er echt stukken beter uit overal! En af en toe mag ie even boven spelen, hoef ik alleen nog de trap en de plinten af en toe mee te pakken. Ideaal!

Werkt zn robbbie zuiger ook met 2 honden inhuis en welk type hebben jullie allemaal.. zit er al tijden over te denken heb wel de swiffer versie en die doet ook netjes zijn werk maar vind de zuiger nog zo duur voor te testen....

Jep honden- en kattenharen zuigt hij netjes op :) Ik heb de: http://www.robotstofzuigerstore.nl/prod ... GwodDHYBOQ
<3

Vergeet trouwens mijn blender! Die maakt elke ochtend de meest heerlijke breakfast smoothies <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 13:52

Lente schreef:
Stampeltje schreef:

Heb even gekeken maar bohhh wat een prijzen joh :wow:

Ik heb deze, doet t perfect en is 86 euro.
http://www.robotstofzuigerstore.nl/prod ... -m607.html
Zal zeker niet zeggen dat t goedkoop is, maar gezien de hoeveelheid werk die het uitspaart vind ik het meer dan waard!

(ik heb een hond in huis, en paarden aan huis staan, dus veel zand/haren/hooi etc wat mee naar binnen komt)

Anoniem

Re: Aankoop die je veel eerder had " moeten " hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 13:55

Kijk da's aantrekkelijker om mee te beginnen. :))

ApWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 13:55

renskesanne schreef:
ik heb zo'n gezichtsreinigings machine dus een apparaatje met een borstel er op die dan ronddraait. echt geweldig ding maakt me gezicht 10 keer zo schoon als met alleen make-up remover. en ik heb geen tot bijna geen puisten meer.
had ik dat maar eerder :')

Oeh dat klinkt alsof ik dat heel erg nodig heb :D Welke heb jij, van Clinique?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 14:04

Ik heb ook de dirt devil robotzuiger, de allergoedkoopste (oude type, de libero) en die werkt prima, zelfs met een langharige hond in huis. Ik vind het vooral ideaal dat ie net onder de bank door kan, daar kom ik zelf nooit bij met stofzuigen, en de kwastjes halen ook het buitenste randje de stof onder de lagere kastjes en meubels uit waar je ook nooit bij komt met je stofzuiger of swiffer of zelfs met een doekje. Heel blij mee!

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 16:39

snorkel1986 schreef:
Tamara schreef:

Wij hebben hier geen honden of loslopende huisdieren, maar vriendinnetje heeft 2 langharige katten en die is er ook erg blij mee :j Je moet dan alleen wat vaker de borstels schoonmaken, daar draaien die haren zich in vast. Je staat echt versteld wat dat ding ophaalt, zelfs als ie dus elke dag loopt. Wij hebben ook de LG Homebot volgens mij. Het was voor ons ook belangrijk dat ie stil was en onder de bank door kon. Het is ff een aanschaf maar moesten sowieso een nieuwe stofzuiger dus toen deed het minder pijn :+

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 16:45

Sokje_6 schreef:
Screenprotector... Letterlijk 'eerder moeten doen' want mijn mobiel probeerde een faceplant op beton uit te voeren. Laat ik het erop houden dat dat hem zeer goed is gelukt...

:')

Krijg wel koopdrang van dit topic :D

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 16:52

Zeg dat wel!

Ben al op zoek naar een gezichtsreiniger en de ActiFry aan het bestuderen. Het meeste uit dit topic heb ik gelukkig al :')

Victory-Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 16:52

Onze tuintractor. Eindelijk ziet het weiland er goed uit! :D Hadden we véél eerder moeten kopen.
En ook onze nieuwe tweedehandse hoge auto, eindelijk geen rugpijn door dat lage oude brikkie van me. :j

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 16:58

Mag het ook voor buiten zijn? Dan is het de ragfork voor JKK uit te doen... Wát een verademing :D !

In huis lees ik graag alle tips, wij gaan aankomende lente/zomer eindelijk alles inrichten hier...

kitobeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 20:40

Ik heb een Japanse akita en die verharen echt heeeel veeel . Nog erger dan een paard lijkt wel.
Ik heb als stofzuigrobot de i-robot nu al 2 jaar en doet het nog steeds toppie ook kwa batterij.
En ik heb mezelf met kerst dan ook maar de dweiler van i robot kado gedaan en die doet het ook heel erg goed. Samen goed voor een investering van 1000€ Maar ik ben er zo blij mee. Je zet het op als je naar stal gaat en je komt thuis en je vloer is harstikke schoon. Zelfs de hoekjes. Ik zet ze beide om en om . Want je kan ze natuurlijk niet door mekaar gebruiken. En je moet ze ook wel een beetje slim gebruiken . Want als de opp te groot word dan word het ook niks natuurlijk.

FirebirdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 23:58

Ik ben een beetje jaloers op alle stofzuigerrobots hier... Mijn robotpark blijft voorlopig steken op een Robomop (a 17 euro :') ), het vegende/stoffende kleine broertje! Daar ben ik ook heel tevreden over, dus misschien een portemonneevriendelijk alternatief.

Mijn absolute lievelingsding is een Bose QC koptelefoon die actief omgevingsgeluid tegengaat. Woon in een gehorig huis en kan zo toch heerlijk in stilte op de bank zitten, maar ook op werk is het een reuze uitkomst... Ben een echte stilteliefhebber. Denk dat ik zonder inmiddels gek was geworden!

En nav dit topic toch zo'n gezichtsborstel gekocht. Ben benieuwd :j

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 01:49

Afwasmachine! Wat scheelt dat me een tijd en rot werk. En een tangle teezer. Nooit meer pijn met haar klitten uitkammen.

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 02:04

Dirt devil robotstofzuiger! Maakt dagelijks een rondje terwijl ik in de badkamer ben. Door mijn langharige hond moet ik wel Dagelijks het bakje legen.

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 08:36

Nog zo iets! Polaroid zonnenbril :)

Wifi repeater en eigen router voor boven :D

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 08:53

FirebirdM schreef:
Ik ben een beetje jaloers op alle stofzuigerrobots hier... Mijn robotpark blijft voorlopig steken op een Robomop (a 17 euro :') ), het vegende/stoffende kleine broertje! Daar ben ik ook heel tevreden over, dus misschien een portemonneevriendelijk alternatief.

Mijn absolute lievelingsding is een Bose QC koptelefoon die actief omgevingsgeluid tegengaat. Woon in een gehorig huis en kan zo toch heerlijk in stilte op de bank zitten, maar ook op werk is het een reuze uitkomst... Ben een echte stilteliefhebber. Denk dat ik zonder inmiddels gek was geworden!

En nav dit topic toch zo'n gezichtsborstel gekocht. Ben benieuwd :j

Deze heb ik / had ik maar na jaar of 4 iets overleden...dus op zoek.. vind sommige idd ook erg duur vandaar dat ik info zoek.. en blijf ernaast toch wel gewoon zuigen dus ....

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 08:53

Mijn Canon 70-200 2.8 L lens, wat een top ding!
Zo ontzettend blij mee en verliefd op <3