Liefdesadvies. Hoe komen we uit 'de friendszone'?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 20:50

Sure_lee schreef:
Misschien kun je jezelf als toetje aanbieden... zet je slagroom en chocolade saus op tafel enga je er zelf naast zitten en zeg je. .. Hier is je toetje! :):)

Ja, of je bespaart hem de moeite en smeer je jezelf alvast in :D

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 20:53

Je hoeft er niks bij te zeggen.. Het neerzetten is vast ook voldoende.. :o?
Dat heeft alleen met durven te maken en in mijn ogen niks met verlegenheid...

Sammie

Niet iedereen wil gelijk seks op een eerste afspraak..

KellyR

Ha ik stap net op tijd in! Wat leuk zeg :)
Inmiddels denk ik al dat jullie ongeveer klaar zijn met eten e.d. maar hoop dat het niet teveel knoflook was :')
En wat Sure_Iee zegt, jezelf als toetje maar ik zou het dan meer brengen als " De borden zijn op, mn water is dichtgedraaid en de vaatwasser staat vol, zal ik maar als bordje dienen? Maar wel op de voorwaarde dat jij daarna mijn bord bent"
@Sammie, dat je de chocolade van het lichaam likt wil niet zeggen dat je meteen seks hebt... Als dat zo was, dan was het op de meeste uitgaansgelegenheden (betreft slagroom of drank dan) 1 grote orgie op de bar.

Nee zonder dollen. Gewoon net even iets te dichtbij gaan staan , beetje zwoel kijken. Zenuwachtig op je lip bijten doet het ook altijd goed bij de mannen. Lach om zn grapjes, verlegen wegkijken als hij je bekijkt. Even een arm om hem heen slaan en je zit denk ik wel gebakken. Natuurlijk kan je daar ook de woorden bij toevoegen " Ik vind je (best wel) leuk zeg maar" aangezien we het op de verlegen toer houden :D

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 20:55

Sammie schreef:

Ze zijn zo onderhand al een half jaar verder. :+
Uit een eerdere post van TS maakte ik op dat ze bijna ontploft van de hormonen. ;)

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 21:03

Palmera schreef:
Sammie schreef:

Ze zijn zo onderhand al een half jaar verder. :+
Uit een eerdere post van TS maakte ik op dat ze bijna ontploft van de hormonen. ;)

Stel voor om eens naar 50 shades te kijken ofzo, niet omdat het het een goeie film is, maar je kunt het jezelf er niet makkelijker dan dit als je zijn interesses in bed te weten wilt komen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 21:06

Nou als ts t aandurft vooral op aansturen dan, maar voor twee verlegen mensen vind ik sommige suggesties wel grensoverschrijdend. Niet echt dingen dat iemand die vraagt waar ts om vraagt in de OP gelijk doet of durft.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 21:07

Ik denk bij chocolade en slagroom niet meteen aan seks... van mij part likt hij het van haar neus...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 21:08

En ik zou er ook niet bepaald geil van worden, om het zo even plat te zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 21:08

Ik denk dat TS zelf ook wel kan bedenken dat veel van deze dingen lichtelijk sarcastisch/lollig bedoeld zijn. Ik ben totaal niet op mijn mond gevallen/verlegen en zelfs ik zou niet naast slagroom en chocoladesaus gaan zitten en zeggen 'ik ben je toetje', ook als ik wel hoop dat het uitdraait op seks.

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 21:10

Emmaa_ schreef:
Ik denk dat TS zelf ook wel kan bedenken dat veel van deze dingen lichtelijk sarcastisch/lollig bedoeld zijn. Ik ben totaal niet op mijn mond gevallen/verlegen en zelfs ik zou niet naast slagroom en chocoladesaus gaan zitten en zeggen 'ik ben je toetje', ook als ik wel hoop dat het uitdraait op seks.

Haha, ik ben ook niet heel verlegen, maar dat met die chocola en slagroom zou ik niet durven :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 21:10

Emmaa_ schreef:

Dat vind ik dan een beetje banketstaaf van je. Dat is wel een droomwens van mij. Ik heb ook al 50 shades of grey gedownload en ik wilde net aan je vragen of ik bij je zal komen eten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 21:11

lieveli schreef:
Emmaa_ schreef:

Dat vind ik dan een beetje banketstaaf van je. Dat is wel een droomwens van mij. Ik heb ook al 50 shades of grey gedownload en ik wilde net aan je vragen of ik bij je zal komen eten.

Ik heb niks gezegd over aardbeien Lee, sssshhh

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 21:11

en en en ? :D

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 21:13

unihorses schreef:
en en en ? :D

Met een beetje geluk ziet TS op dit moment alle hoeken van de kamer :D

Sure_lee

Ik vind het juist humor en luchtig. .. Je kunt dan gewoon zijn reactie peilen en bij zelfs nog zeggen dat het een grapje was... Dus mijn advies was echt wel serieus bedoeld.. wie weet vindt ts het wel een goed idee.... Wat jullie er van vinden maakt me geen bal uit :Y)

Anoniem

lieveli schreef:
Emmaa_ schreef:

_O- :')

Ik ben ook enorm benieuwd!!
Hoop op een positieve update. :)

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 21:14

Nou niets is aantrekkelijker dan halverwege je dat even op je favo forum een update te geven hoe het ermee staat :Y)

Anoniem

Re: Liefdesadvies. Hoe komen we uit 'de friendszone'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 21:16

Ik bedoel natuurlijk als ze weer alleen is. :Y)

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 21:16

Evelijn schreef:
Nou niets is aantrekkelijker dan halverwege je dat even op je favo forum een update te geven hoe het ermee staat :Y)

sws dat ik zou updaten vanaf de wc ofzo :')

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 21:19

Ik spring op het juiste moment in, wat een geweldig topic dit haha! _O-
Hoop dat TS een fantastische tijd heeft momenteel :D

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 23:31

Idd, ik ga er vanuit dat niet alle reacties uit dit topic 100% serieus zijn...

Wat betreft het kijken en reageren en doen...
Wees gewoon lekker jezelf :D Waarschijnlijk kijk je al lief genoeg voor 'm hihi.

En een status-update vanaf de WC vind ik een prima idee! Het klinkt mij positief dat TS nog niet gereageerd heeft (geen tijd voor? :P) of ze is in slaap gevallen ;o
Ben heel benieuwd :D

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 23:35

Lusitana schreef:
4 maanden appen en je hebt geen sex als je elkaar dan eindelijk ziet? Dat wordt ´m niet.
Inderdaad eens tijd om na te gaan of hij wel hetero is (of ook homo als jij een man bent) en vervolgens zeer goed op lichaamstaal letten. Nonverbale communicatie zegt veel meer dan wat iemand uiteindekijk zegt. Zelf kun je ook daarin het voortouw nemen om te kijken of hij gaat spiegelen of ook aanraken bv.

Wow serieus?!

Er zijn nog steeds mensen die wél wachten en niet direct het bed in duiken.. :')

TS: hebt geduld :j het komt vanzelf wel. misschien vind hij het ook wel spannend en durft hij zelf ook niet zo goed. :)

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 23:41

Volgens mij is TS nog niet weer online geweest, ze zal vast nog even Bokten voor het slapen gaan :Y) dus daaruit concludeer ik dat ze nog bezig is... *\%/* En dat bedoel ik niet eens vies ofzo :+

Dem stalks!

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 23:43

Thesserd schreef:
Volgens mij is TS nog niet weer online geweest, ze zal vast nog even Bokten voor het slapen gaan :Y) dus daaruit concludeer ik dat ze nog bezig is... *\%/* En dat bedoel ik niet eens vies ofzo :+

Dem stalks!

Niemand heeft gezegd dat wat TS ook gaat doen vies is hoor! :')
Niets vies aan.... :+