Sure_lee schreef:Misschien kun je jezelf als toetje aanbieden... zet je slagroom en chocolade saus op tafel enga je er zelf naast zitten en zeg je. .. Hier is je toetje!
Ja, of je bespaart hem de moeite en smeer je jezelf alvast in
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Palmera schreef:Sammie schreef:Niet iedereen wil gelijk seks op een eerste afspraak..
Ze zijn zo onderhand al een half jaar verder.
Uit een eerdere post van TS maakte ik op dat ze bijna ontploft van de hormonen.
Emmaa_ schreef:Ik denk dat TS zelf ook wel kan bedenken dat veel van deze dingen lichtelijk sarcastisch/lollig bedoeld zijn. Ik ben totaal niet op mijn mond gevallen/verlegen en zelfs ik zou niet naast slagroom en chocoladesaus gaan zitten en zeggen 'ik ben je toetje', ook als ik wel hoop dat het uitdraait op seks.
Emmaa_ schreef:Ik denk dat TS zelf ook wel kan bedenken dat veel van deze dingen lichtelijk sarcastisch/lollig bedoeld zijn. Ik ben totaal niet op mijn mond gevallen/verlegen en zelfs ik zou niet naast slagroom en chocoladesaus gaan zitten en zeggen 'ik ben je toetje', ook als ik wel hoop dat het uitdraait op seks.
lieveli schreef:Emmaa_ schreef:Ik denk dat TS zelf ook wel kan bedenken dat veel van deze dingen lichtelijk sarcastisch/lollig bedoeld zijn. Ik ben totaal niet op mijn mond gevallen/verlegen en zelfs ik zou niet naast slagroom en chocoladesaus gaan zitten en zeggen 'ik ben je toetje', ook als ik wel hoop dat het uitdraait op seks.
Dat vind ik dan een beetje banketstaaf van je. Dat is wel een droomwens van mij. Ik heb ook al 50 shades of grey gedownload en ik wilde net aan je vragen of ik bij je zal komen eten.
lieveli schreef:Emmaa_ schreef:Ik denk dat TS zelf ook wel kan bedenken dat veel van deze dingen lichtelijk sarcastisch/lollig bedoeld zijn. Ik ben totaal niet op mijn mond gevallen/verlegen en zelfs ik zou niet naast slagroom en chocoladesaus gaan zitten en zeggen 'ik ben je toetje', ook als ik wel hoop dat het uitdraait op seks.
Dat vind ik dan een beetje banketstaaf van je. Dat is wel een droomwens van mij. Ik heb ook al 50 shades of grey gedownload en ik wilde net aan je vragen of ik bij je zal komen eten.

Waarschijnlijk kijk je al lief genoeg voor 'm hihi.
) of ze is in slaap gevallen ;o
Lusitana schreef:4 maanden appen en je hebt geen sex als je elkaar dan eindelijk ziet? Dat wordt ´m niet.
Inderdaad eens tijd om na te gaan of hij wel hetero is (of ook homo als jij een man bent) en vervolgens zeer goed op lichaamstaal letten. Nonverbale communicatie zegt veel meer dan wat iemand uiteindekijk zegt. Zelf kun je ook daarin het voortouw nemen om te kijken of hij gaat spiegelen of ook aanraken bv.
het komt vanzelf wel. misschien vind hij het ook wel spannend en durft hij zelf ook niet zo goed.