Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eilleen333 schreef:Nou, ik zie toch pontificaal, midden in de foto welgeteld 1 tak liggen!!
Fijn dat de boom weg is! Hoop stiekem dat de gemeente hem nog komt halen. Wil hun gezichten wel eens zien als alle sporen van de boom op misterieuze wijze verdwenen zijn, haha!
sigrid1182 schreef:Nou bij de gemeente kan je wel schade claimen, van kapotte omheining en opnieuw inzaaien van de kale plekken en sporen...
Die paar honderd euro zou ik wel willen beuren, de volg x doen ze het dan iig niet weer!
Zonnetje81 schreef:Waar ik mee zou zitten is het feit dat ze mijn paarden zomaar gaan verplaatsen naar een weiland waarvan ze geen weet hebben of ze daarop mogen lopen. Voor hetzelfde geldt is er gespoten of heb je een bevangen gevoelig beest.
Janneke2 schreef:Ja, precies: ze doen hun werk, voorkomen rampen en op zich: hoe eerder jij verwittigd wordt, hoe beter het is.
Janneke2 schreef:Dat snap ik niet helemaal.
Een stevige tak krijg ik als fietser liever niet op mijn hoofd, dus dat er wordt ingegrepen lijkt mij toch ellende voorkomen.
Accoord, op foto 2 of 3 ligt die al op de grond, maar kan daar niet blijven.
(En ik mag hopen dat ze niet de hele eik hebben omgezaagd, omdat er een tak af was, maar dat is een andere vraag. )