Cupcakes
Hahahaha 'T is weer eens wat anders Wilde je ze ook zelf bakken?
Trouwens ... kosten voor een bruidstaart... tjemig..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
adecuada schreef:Wat betreft een huwelijksaanzoek ben ik wel traditioneel aangelegd.
Ik vind het wel heel stoer als een vrouw het vraagt, maar zelf zou ik dat nooit doen.
In ons geval denk ik ook dat mijn vriend het niet zo leuk zou vinden als ik hem zou vragen, omdat hij dat ook als taak van de man ziet.
Ondanks dat ik dolgraag zou willen trouwen, wacht ik dus nog maar geduldig af!
Sammie schreef:Er zijn in Nederland een hoop kastelen hoor waar je kunt trouwen
CupcakesHahahaha 'T is weer eens wat anders Wilde je ze ook zelf bakken?
![]()
Trouwens ... kosten voor een bruidstaart... tjemig..

Cayenne schreef:Ja, ik probeerde hem nog te paaien met een mini-taartje om aan te snijden, maar het mocht niet baten
Dit is de taart waar we nu voor gaan (alleen het oranje wordt een andere kleur).
http://41.media.tumblr.com/d413eeceee31 ... o3_500.jpg

Cayenne schreef:Ehh, nou een prinsessenbruiloft nou ook weer niet hoor![]()
maar dit is onze locatie: http://trouwen-kasteel.nl/
En dat kwam ook wel overeen met hoe ik er in stond. Ongeëmancipeerd, ouderwets, give it a name, maar wij voelden ons allebei goed bij een aanzoek van zijn kant
Hij had nl. al 10 jaar (op het moment van het aanzoek) in zijn hoofd waar hij het wilde vragen. En dat is onverwacht, zonder directe sturing van zijn kant, uitgekomen: boven op de Chinese muur
Hij was daar jaren eerder geweest en had zich toen voorgenomen om, mocht hij ooit de juiste tegenkomen, zijn vriendin daar ten huwelijk te vragen. En die vakantiebestemming was niet eens zijn idee, maar het mijne
Had het ook echt totaal niet aan zien komen, vond het fantastisch! Hij heeft en passant ook nog even mijn vader & stiefvader om mijn hand gevraagd, door ze een kwartier voor het aanzoek een smsje te sturen vanaf de muur dat ie mij ging vragen en als ze bezwaar hadden, moesten ze snel zijn. Kleine note: het was hier toen 4 uur 's ochtends
Cayenne schreef:Bruidstaart vind ik ook prima hoor, maar ik vind bijna alle bruidstaarten lelijk en oudbollig
Uiteindelijk heeft vriendlief gewonnen en hebben we nu een model gezien die we allebei mooi vinden. Nu nog de juiste bakker vinden
.

Wel een mooie om over 23 jaar tijdens jullie 25-jarig huwelijksfeest nog eens te vertellen tijdens de borrel.