TS, kan je niet meer bij de winkel waar je ze gekocht hebt kijken hoe duur ze waren?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

helemaal blij mee. 
Jolliegirl schreef:Ts. Probeer in oplossingen te denken.
Heb je al gebeld? Of gemailt( mail is beter, dan staat t zwart op wit)
Deze schoenen heb ik ook gefhad, kosten rond de 40 euro.
Vraag me af waar jij belazerd bent omdat je zoveel meer hebt betaald. Dat kan ik me haast niet voorstellen en vind dat ook erg rot voor je!
Als je er niet uitkomt met de schoenmaker zou ik wat op zn fb pagina gooien.
K weet niet in welke omgeving je woont, maar als je in de buurt woont wil k evt wel mee naar de schoenmaker.
Nico_lette schreef:RoyceMack schreef:Jeetje, ik heb echt niemand ooit zo moeilijk zien doen over een simpel stel schoenen.
Wil je een paar van mij lenen? Heb 3 kasten vol.
Het is banketstaaf dat ie je schoenen verkl**t heeft, en daar zou die van mij ook nog even gewoon voor kunnen betalen, gewoon puur voor de eer en dat dit echt niet kan.
Maar meid, je loopt te stressen om niks.
Rijk zeker? Jij vind jezelf wel heel goed dat je 3 kasten vol hebt. Stel nou dat je het niet breed hebt, dan is €80 al een rib uit je lijf. Klik dit topic weg en denk voortaan even na wat je zegt
RoyceMack schreef:Jeetje, ik heb echt niemand ooit zo moeilijk zien doen over een simpel stel schoenen.
Wil je een paar van mij lenen? Heb 3 kasten vol.
Het is banketstaaf dat ie je schoenen verkl**t heeft, en daar zou die van mij ook nog even gewoon voor kunnen betalen, gewoon puur voor de eer en dat dit echt niet kan.
Maar meid, je loopt te stressen om niks.
inowa schreef:Koekeroekus schreef:Uuuh, als ik het goed zie zijn dit scapino schoenen ala 30 euro? Heb ze zelf ook gehad en nou niet de beste kwaliteit schoen. Jammer dat die kerel ze verprutst heeft, niet echt professioneel nee.
nou niet dus...deze heb ik gekocht bij een peperdure sportzaak voor ongeveer 80 euro