kan wel janken! mijn sportschoenen compleet geruineerd!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bamii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 11:36

Zooo die schoenen zien er echt niet meer uit :oo

TS, kan je niet meer bij de winkel waar je ze gekocht hebt kijken hoe duur ze waren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 11:37

Misschien is het verstandig om de opmerking van roycemack links te laten liggen en het onderwerp bij de schoenen van TS te houden.

We hebben allemaal wel eens zo'n dag.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 11:37

Cubone schreef:
Volgens mij bedoelde RoyceMack het niet zo slecht als dat het hier aangehaald word. Maar meer van: Ik heb zat dus als ik je kan helpen. ;)

En ts. Wat een waardeloos werk! Zeker mee terug gaan.

Vind het meer een kijk mij nou reactie met der 3 kasten

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 11:41

Moderatoropmerking:
Ik wil jullie allemaal vragen om op een vriendelijke toon verder te gaan en elkaar niet persoonlijk aan te vallen. Zoals jullie ook in de regels kunnen lezen: "Hoe sterk je het ook met iemand oneens bent: maak van een discussie geen persoonlijke aanval maar weerleg het standpunt van je discussiepartner met argumenten. Commentaar geven mag en is soms zelfs hard nodig, maar blijf ook dan constructief: iemands gedrag of mening veranderen gaat een stuk eenvoudiger als je die persoon niet eerst tegen je in het harnas hebt gejaagd."
Bedankt alvast. :)

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 11:43

Ik zou ook janken. Echt serieus waar...
Heb zelf altijd dure schoenen van Ecco, en ben daar *\o/* helemaal blij mee.
Ja, ik koop expres in deze prijsklasse en deze kwaliteit deze schoenen. Niet voor niets.
Je moet er goed op kunnen lopen. En dankzij deze schoenen heb ik geen last meer van knie, heup of rugproblemen.
En ik kan me voorstellen, dat als je lang gespaard hebt, voor deze kwaliteit, je ze eigenlijk nooit aanhebt, dus ook niet afgedragen zijn (zoals ik wel, op mijn ecco's die ik dag in en dag uit gebruik) dat je dan bijna van je stokkie gaat, als je dit zo ziet.

Want als ik lees, lees ik dat TS ze niet dagelijks gebruikt, maar enkel voor bijzondere gelegenheden.
En als je er dan zo voor gespaard hebt. Ik zou ook echt... en dat meen ik... huilen.
Ik zou het zelfs door een jurist laten beoordelen, en mogelijk de schoenmaker er voor zetten, in een rechtzaak. Want dit is geen stijl.

Ga ik nu te ver? Moah misschien?
Ik zou het eerst gewoon overleggen met de schoenmaker, en als hij niet voor het woord bij zinnen is? Dan ga je gewoon een stapje hoger...

Want..
Dit kan toch niet??

Rocamor

Re: kan wel janken! mijn sportschoenen compleet geruineerd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 11:51

Ik kan ts helemaal begrijpen. Dit is geen stijl.

Ts ben je al in de gelegenheid geweest om verhaal te halen bij de veroorzaker? Als die man een geintje eergevoel heeft, zou hij (een groot deel van) je schoenen vergoeden. Ben ook benieuwd hoe hij reageert.

Ik zou ook balen en wel meer als iemand mijn spullen zo vernielt. Geld of geen geld.

bonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 11:56

Ooooh wat verschrikkelijk!
Ik ben erg benieuwd wat deze beste man gaat zeggen wanneer je vandaag bij zijn balie staat. Misschien heeft hij ook wel een goede reden, maar een beetje vreemd is het wel dat hij opeens een middag vrij is..
Wat de schoenen ook kosten, een tientje of 100,- het is geld en je hebt ze niet gekocht om ze vervolgens zo op te halen bij een schoenenmaker!
Ik hoop voor je dat hij je op een fijne manier tegemoet wil komen!

liekensancho

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 11:58

Jeetje, zo geschrokken van de foto's, niet te geloven TS, wat afschuwelijk! kun je ze niet aan de verzekering opgeven? Want dit is toch te gek voor woorden zo.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 12:06

Ts. Probeer in oplossingen te denken.

Heb je al gebeld? Of gemailt( mail is beter, dan staat t zwart op wit)

Deze schoenen heb ik ook gefhad, kosten rond de 40 euro.
Vraag me af waar jij belazerd bent omdat je zoveel meer hebt betaald. Dat kan ik me haast niet voorstellen en vind dat ook erg rot voor je!

Als je er niet uitkomt met de schoenmaker zou ik wat op zn fb pagina gooien. :)

K weet niet in welke omgeving je woont, maar als je in de buurt woont wil k evt wel mee naar de schoenmaker.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 12:13

Jolliegirl schreef:
Ts. Probeer in oplossingen te denken.

Heb je al gebeld? Of gemailt( mail is beter, dan staat t zwart op wit)

Deze schoenen heb ik ook gefhad, kosten rond de 40 euro.
Vraag me af waar jij belazerd bent omdat je zoveel meer hebt betaald. Dat kan ik me haast niet voorstellen en vind dat ook erg rot voor je!

Als je er niet uitkomt met de schoenmaker zou ik wat op zn fb pagina gooien. :)

K weet niet in welke omgeving je woont, maar als je in de buurt woont wil k evt wel mee naar de schoenmaker.

En dan ineens is hij slim genoeg, om TS aan te geven voor smaad, en kan ze, behalve deze kosten, nog meer kosten wegens smaad gaan betalen...
:=

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 12:16

Er is niet zomaar sprake van smaad hoor :=

Als ts netjes een foto plaatst op zijn Facebook pagina en er de vraag bij stelt wat er met de schoenen gebeurd is, kan hij haar nergens van beschuldigen :)

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 12:21

In ieder geval mijn insziens sowieso éérst met de betreffende schoenmaker in gesprek. Hij heeft nog niet eens de kans gehad om het persoonlijk uit te leggen of tot een oplossing te komen.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 12:31

Idd...smaad en laster heb je niet zomaar ;)

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 12:36

Het gaat er toch niet om of het meteen smaad/laster is. Nette mensen gaan gewoon eerste even face to face in gesprek om tot een oplossing te komen.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 12:55

Anoeska schreef:
Het gaat er toch niet om of het meteen smaad/laster is. Nette mensen gaan gewoon eerste even face to face in gesprek om tot een oplossing te komen.

Zoals ik zei.
Werkt dat niet, dan fb.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 14:21

Ik ben wel heel benieuwd of je vandaag bij de schoenmaker bent geweest en met welke oplossing hij is gekomen! :)

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 14:33

Hoop voor je dat je toch de verkeerde schoenen hebt meegekregen.

Als op sommige foto's goed kijk dan lijkt het wel alsof de lijm nog niet eens goed was uitgehard..

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 14:34

Ben je al naar de schoenmaker geweest TS?

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 18:31

Ik denk dat je sowieso opgelicht bent met het kopen van je schoenen, dus wat jij er voor betaald hebt zul je er vrees ik sowieso niet meer voor terug krijgen, jij zegt er 80 euro voor betaald te hebben, en erna zeg je dat het die van 200 zijn?

Maar goed, gezien ze vandaag de dag goedkoper zijn, vrees ik dat je dat bedrag niet eens krijgt, want helaas waren jouw schoenen ook niet helemaal nieuw meer.

Wel ben ik het volledig met je eens dat het schandalig is wat er gebeurd is, hoe duur je schoenen ook zijn, en ik zou zeker samen met iemand verhaal gaan halen.

Heb je geen oude foto's van een keuring waarbij je ze aan hebt? Ik zou het hier zeker niet bij laten en geld terug eisen, en inderdaad een vergoeding er nog bij.

Succes.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 19:57

Nico_lette schreef:
RoyceMack schreef:
Jeetje, ik heb echt niemand ooit zo moeilijk zien doen over een simpel stel schoenen.
Wil je een paar van mij lenen? Heb 3 kasten vol.

Het is banketstaaf dat ie je schoenen verkl**t heeft, en daar zou die van mij ook nog even gewoon voor kunnen betalen, gewoon puur voor de eer en dat dit echt niet kan.
Maar meid, je loopt te stressen om niks.

Rijk zeker? Jij vind jezelf wel heel goed dat je 3 kasten vol hebt. Stel nou dat je het niet breed hebt, dan is €80 al een rib uit je lijf. Klik dit topic weg en denk voortaan even na wat je zegt

Haha, nee, omdat ik geen schoenen van 80 euro koop. ik bedoel ermee te zeggen dat je voor echt heel weinig geld hele goede schoenen kunt kopen als je maar weet waar je moet zoeken.
Zoiezo benoem ik zeker ook dat de schoenmaker de schade mag vergoeden. maar vind dit topic echt een heftige reactie. Dan pak je toch even anderen? of je leent ze even van iemand anders. Omdaar nou een compleet topic met zoveel emotie over te maken.......

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 20:03

TS wat super vervelend van je schoenen, echt belachelijk van een schoenmaker (schoensloper?!) Ik zou even bellen of langsgaan om over een oplossing te praten. Wellicht had hij zelf een oplossing voor je maar omdat je hem niet zelf heb gesproken is dat even fout gelopen? Ik ben iig benieuwd hoe dit afloopt.
Laatst bijgewerkt door Paisano op 10-07-15 10:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Negeren moderatoropmerking

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 20:19

Ts, wat ontzettend klote van je schoenen zeg, wat een ei zeg die schoenmaker! Hoop heel hard voor je dat ze een oplossing gaan bedenken want dit kan echt niet, kan me goed voorstellen hoe rot je je voelt! :(:)
Laatst bijgewerkt door Paisano op 10-07-15 10:05, in het totaal 2 keer bewerkt

muzzy17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 20:20

RoyceMack schreef:
Jeetje, ik heb echt niemand ooit zo moeilijk zien doen over een simpel stel schoenen.
Wil je een paar van mij lenen? Heb 3 kasten vol.

Het is banketstaaf dat ie je schoenen verkl**t heeft, en daar zou die van mij ook nog even gewoon voor kunnen betalen, gewoon puur voor de eer en dat dit echt niet kan.
Maar meid, je loopt te stressen om niks.

Dit schiet mij echt verkeerd. Ik Had hetzelfde gereageerd. waarom? Omdat ik helaas geen geld heb om zomaar schoenen, kleren Ed te kopen. Ik heb laatst schoenen gehad van een vriendin omdat me oude vertrapte schoenen niet meer konden.

Als ik schoenen koop van 30,- betekend dat ik einde vd maand geen eten heb. Als ik zoiets wil kopen moet ik daar weken van te voren rekening mee houden en bv 2 maanden 15 euro apart zetten.

Dus fijn dat jij een kast vol heb er zijn genoeg mensen die dat absoluut niet kunnen.
Laatst bijgewerkt door Paisano op 10-07-15 10:10, in het totaal 1 keer bewerkt

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 20:23

inowa schreef:
Koekeroekus schreef:
Uuuh, als ik het goed zie zijn dit scapino schoenen ala 30 euro? Heb ze zelf ook gehad en nou niet de beste kwaliteit schoen. Jammer dat die kerel ze verprutst heeft, niet echt professioneel nee.

nou niet dus...deze heb ik gekocht bij een peperdure sportzaak voor ongeveer 80 euro

Ik wou net zeggen, zijn le coque sportif schoenen toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 20:24

Laten we nou on topic blijven. Het is een opmerking die emoties oproept maar daar heeft TS niks aan.