Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Focussed schreef:bigone schreef:Anniek, laat lopen die kerel. Hij ziet er zeer goed uit maar qua karakter?? Smerig want dit is laag, zal mij benieuwen wat voor werk hij doet of gaat doen, hopelijk niet in een beroep waar hij mensen moet helpen, mededogen is niet te vinden gezien zijn reactie naar jou toe. Laat hem maar mooi zin l*l achterna lopen, hij komt nog wel op de koffie. Een mooie kop is niet alles, inhoud telt en laat hij dat nu net niet hebben. Jij verdient zoveel beter en dat zal je vinden ook als je weer openstaat voor anderen. Zie het als een kans, misschien droomde je de afgelopen jaren wel van iets en kun je dat nu gewoon realiseren!!!
Haha laat ik maar niet zeggen wat hij doet, dan ga je in de toekomst niet meer naar het ziekenhuis

LiesxAnne schreef:Ik weet precies hoe je je voelt, ook mijn ex verbrak de relatie na bijna 7 jaar samen.
Ik was bij hem ingetrokken en heb daar 6 jaar gewoond. Had mijn eigen leven daar opgebouwd en we hadden een hond samen gekocht. Het was zijn huis dus ik heb mijn spullen kunnen pakken en ben terug gegaan naar mijn ouders. Ik was wanhopig en heb geroepen dat ik nooit meer een jongen zou vinden waar ik zoveel van zou houden en waarvan ik wist dat hij HET zou zijn. Ik vond het ook vreselijk om mijn hond te moeten achtergelaten die ook ik had groot gebracht vanaf zijn 6 weken. Helaas hadden mijn ouders een hond die niet met andere kon dus hem meenemen was geen optie. En mijn paard, ik moest ineens 40 min rijden ipv 5.
Ondanks dat ik dacht dat ik er nooit meer bovenop zou komen ( gebeurde in 2013 ) kwam ik in 2014 weer in contact met een oude bekende waar ik altijd een hele goede klik mee had. We spraken met elkaar af en de klik was er nog steeds. Hij liet mij inzien dat ik weer opnieuw verliefd kon worden. En zie nu, ik woon samen met hem in een super appartement, heb mijn "oude "hond regelmatig te logeren en ..... ik ga 1 juni 2016 trouwen. Ook mijn paard is verhuisd en staat weer op 5 min afstand.
Nooit verwacht maar alles is weer op zijn pootjes terecht gekomen en ik kan nu oprecht zeggen dat ik het beter heb nu en zoveel gelukkiger ben!
Ik vertel je dit verhaal omdat ik je wil laten weten dat je ook een leven hebt zonder hem! Hoe moeilijk het ook voor jou klinkt en je het nu ook vast niet zal geloven maar alles gaat goed komen! Misschien met een paar maanden of misschien een jaar. Zoals je je nu voelt blijf je je niet voelen. Ik wil je heel veel sterkte wensen!
Het steunt me echt heel erg, en het sterkt mij ook om in te zien dat het echt een flapdrol is. Ik kreeg net ook op mijn tijdlijn dat hij vandaag bevriend is geworden met "10 anderen", ik kon het niet laten om te kijken. Vrijwel allemaal meisjes, waaronder ook 2 hele knappe
.
Hoop dat dat me beetje opvrolijkt.
(Rijk? Yes. Veel paarden? Yes. Knap? Hm weet niet
) . Hackie schreef:moonfish13 schreef:![]()
Ik zou meteen verlovingsringen meenemen!![]()
Zelf heb ik ook een knappe kerel op stal staan, maarja je zoekt neem ik aan iemand van je eigen soort.
Wat een ongepast voorstel!
![]()
![]()
Ach ze weet wie het zegt.
Hoe denk je dat er centaurs zijn 'uitgevonden' ?
.
. Hij is zo heerlijk goedgezind, ondernemend, sociaal. Mijn familie en vrienden zijn al dol op hem. Mijn zus zei laatst dat ik in 1 maand met hem meer dingen heb gedaan dan ik met mijn ex op 4 jaar tijd had gedaan
. Wij komen zo goed overeen en vullen elkaar zo goed aan op bepaalde vlakken dat het bijna lijkt alsof iemand hem ingehuurd heeft om mij te plezieren. En nu pas, nu zie ik pas hoe vreselijk fout ik in mijn vorige relatie zat. Ik had al 20 keer ruzie gehad met mijn ex als ik dezelfde dingen had gedaan en gezegd als met mijn huidige vriend. Ik heb nu nog momenten dat ik denk "oei, dat had ik niet moeten zeggen/sturen/doen, daar gaat hij lastig om worden", terwijl dat helemaal niet zo is. Het is voor mij echt van "kunnen mannen ook zò zijn?". En een eens zo grote bevestiging dat het dus helemaal niet aan mijn "slecht karakter" lag dat mijn vorige relatie zo vaak in knallende ruzies uitbarstte. Focussed schreef:Nou ik hoef iig niet meer paranoide te kijken of hij online is op Whatsapp... Hij zit al op Tinder.
Ben gisteravond nog even langs geweest omdat ik het heel moeilijk af te sluiten vind op deze manier. Hij was heel duidelijk: er zit mogelijk een nieuwe start in, maar dan over een paar maanden en zeker niet nu. Hij wil nu gaan genieten van het vrijgezellen leven, veel uitgaan en seks hebben met veel verschillende meisjes. (Hij zei het zelf nog iets platter). Hij zat dus ook al weer op Tinder (gaf hij driect toe) want het lijkt hem leuk om een one night stand te hebben. Wat een stumper.
Er is nu wel veel meer rust in mijn hoofd gekomen nu ik dit weet. Bevestiging dat hij met andere meisjes praat.
bigone schreef:Over een poosje zal je merken dat dit het beste is wat hij had kunnen doen om jou zo snel mogelijk over hem heen te helpen.
LiesxAnne schreef:Ik weet precies hoe je je voelt, ook mijn ex verbrak de relatie na bijna 7 jaar samen.
Ik was bij hem ingetrokken en heb daar 6 jaar gewoond. Had mijn eigen leven daar opgebouwd en we hadden een hond samen gekocht. Het was zijn huis dus ik heb mijn spullen kunnen pakken en ben terug gegaan naar mijn ouders. Ik was wanhopig en heb geroepen dat ik nooit meer een jongen zou vinden waar ik zoveel van zou houden en waarvan ik wist dat hij HET zou zijn. Ik vond het ook vreselijk om mijn hond te moeten achtergelaten die ook ik had groot gebracht vanaf zijn 6 weken. Helaas hadden mijn ouders een hond die niet met andere kon dus hem meenemen was geen optie. En mijn paard, ik moest ineens 40 min rijden ipv 5.
Ondanks dat ik dacht dat ik er nooit meer bovenop zou komen ( gebeurde in 2013 ) kwam ik in 2014 weer in contact met een oude bekende waar ik altijd een hele goede klik mee had. We spraken met elkaar af en de klik was er nog steeds. Hij liet mij inzien dat ik weer opnieuw verliefd kon worden. En zie nu, ik woon samen met hem in een super appartement, heb mijn "oude "hond regelmatig te logeren en ..... ik ga 1 juni 2016 trouwen. Ook mijn paard is verhuisd en staat weer op 5 min afstand.
Nooit verwacht maar alles is weer op zijn pootjes terecht gekomen en ik kan nu oprecht zeggen dat ik het beter heb nu en zoveel gelukkiger ben!
Ik vertel je dit verhaal omdat ik je wil laten weten dat je ook een leven hebt zonder hem! Hoe moeilijk het ook voor jou klinkt en je het nu ook vast niet zal geloven maar alles gaat goed komen! Misschien met een paar maanden of misschien een jaar. Zoals je je nu voelt blijf je je niet voelen. Ik wil je heel veel sterkte wensen!
Bottles schreef:Ik reageer eigenlijk bijna niet in topics, maar nu wil ik me toch melden. Allereerst wil ik TS heel veel sterkte toewensen..
Ik zit op dit moment ook in zo'n situatie. Mijn vriend heeft vrijdag na 8,5 jaar de relatie verbroken. Het ging al langer niet helemaal lekker, maar daar hebben we nooit iets aan gedaan. We hebben het allebei erg druk en er zijn meer dingen gaande waardoor er veel stress is.. We wonen al 6 jaar samen en hebben een lief huisdier.. Nu komt het erop neer dat ik niet alleen mijn vriend kwijt ben, maar ook mijn beste vriend en mijn thuis... Ik ben al dagen alleen maar aan het huilen en kan maar niet begrijpen waarom hij er niet eens voor wil vechten.. Bah wat is dit moeilijk. Gelukkig is mijn zus er wel voor me. Maar toch, ik hoop zo dat hij toch wel wil gaan vechten. Al is dit waarschijnlijk niet het geval. Hij is vrijdag weggegaan. Vanavond komt hij even langs. Ik zie er zo tegenop. Ik wil zoveel zeggen. Heb al veel opgeschreven. Maar ik ben zo bang dat het echt definitief is. Ik kan er op dit moment niet aan denken als dit echt zo is, weg uit mijn huisje, weg bij hem. Een toekomst zonder hem.. Aan de ene kant zou ik willen dat ik de tijd vooruit kon draaien, naar wanneer alle pijn en verdriet weg is. Maar het allerliefst zou ik de tijd terugdraaien, naar waar het minder ging, om het nog goed te kunnen maken..